Mitä olette tänään tehneet ja mitä on vielä tekemäti?

Huomenta kaikille! :)

Eilen tuli vanhemman tytön kanssa käytyä taas luistelemassa ja nyt on jalat ihan muusia. :D
Tänään olisi tiedossa shoppailua isoäitini kanssa.
Mitäs palstalaisilla suunnitelmissa?
Onko viikonlopun varalle suunnitelmia? :)

Tänään tutustumiskäynti psykiatrian polille, siis ihan kouluasioissa, ei omissa :D Illalla meinasin kattoa Brünon, oletan että se saa mut nauramaan. Muutoin on ollu vähän vitutuskäyrä nousussa taas, piti eilen käydä pari tuntia seisomassa laitumella hevosten keskellä lataamassa akkuja. Ottaa vähän ero koville välillä....

No huomenta vaaan!

Tosi outoo, kun "ei oo mitään tekemistä". Kouluhommat on tehty ja nyt vaan odotellaan tietoa gradun arvosanasta :saint:

Lähden spinningiin tuossa parin tunnin päästä ja sit ehkä siivoilen.
Hitsi, tuo hoitokoira alkaa aiheuttaa mulle allergisia reaktioita : /

Tänään tutustumiskäynti psykiatrian polille, siis ihan kouluasioissa, ei omissa :D Illalla meinasin kattoa Brünon, oletan että se saa mut nauramaan. Muutoin on ollu vähän vitutuskäyrä nousussa taas, piti eilen käydä pari tuntia seisomassa laitumella hevosten keskellä lataamassa akkuja. Ottaa vähän ero koville välillä....
Voimia :hug:

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Varmasti ottaa koville. Voimia.:hug:

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
No huomenta vaaan!

Tosi outoo, kun "ei oo mitään tekemistä". Kouluhommat on tehty ja nyt vaan odotellaan tietoa gradun arvosanasta :saint:

Lähden spinningiin tuossa parin tunnin päästä ja sit ehkä siivoilen.
Hitsi, tuo hoitokoira alkaa aiheuttaa mulle allergisia reaktioita : /
Onko sulla mitään antihistamiineja? Tavallisia allergia lääkkeitä heinänuhaan jne?
Ota sellainen,saattaa auttaa.
Itsellä joskus auttoi,kun koirista vielä tuli rektioita ja "pakosta" jouduin olemaan samoissa tiloissa.

Rähinä-Reetta
Olen herännyt ja avittanut tytön koulutielle. Tänään on 10-v-kekkerit ~~ tupa täyteen tyttöenergiaa. Tekemistä riittää.
Mutta ensin tehdään aamupalat itselle ja katsotaan Poliisit tallennuksesta, kuten tapana on. :D Vähän kahvia masiinaan ennenkuin liikahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;25733249:
Olen herännyt ja avittanut tytön koulutielle. Tänään on 10-v-kekkerit ~~ tupa täyteen tyttöenergiaa. Tekemistä riittää.
Mutta ensin tehdään aamupalat itselle ja katsotaan Poliisit tallennuksesta, kuten tapana on. :D Vähän kahvia masiinaan ennenkuin liikahtaa.
Onnea sinne 10 v sankarille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25733226:
Onko sulla mitään antihistamiineja? Tavallisia allergia lääkkeitä heinänuhaan jne?
Ota sellainen,saattaa auttaa.
Itsellä joskus auttoi,kun koirista vielä tuli rektioita ja "pakosta" jouduin olemaan samoissa tiloissa.
No eihän mulla oo : / Mä oon vähän niinku unohtanu, että oon koira-allerginen, kun oireita ei oo muutaman päivän vierailuista tullu. Mut nyt tuo koira on asunu meillä 5 pv ja alkaa hengitystä ahdistaa... En tiedä pitäskö vielä hakea antihistamiinia, sunnuntaina koiran hoitohuki loppuu...

No eihän mulla oo : / Mä oon vähän niinku unohtanu, että oon koira-allerginen, kun oireita ei oo muutaman päivän vierailuista tullu. Mut nyt tuo koira on asunu meillä 5 pv ja alkaa hengitystä ahdistaa... En tiedä pitäskö vielä hakea antihistamiinia, sunnuntaina koiran hoitohuki loppuu...
Kyllä mä hakisin..
Helpottuu todennäköisesti hengitys ja itsellä on loppunut silmien kutina ja nenän vuotaminenkin. :)

Onneksi olen kai onnistunut "siedätys hoidattamaan" itseni niin,ettei nykyään tule mitään oireita.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25733614:
Kyllä mä hakisin..
Helpottuu todennäköisesti hengitys ja itsellä on loppunut silmien kutina ja nenän vuotaminenkin. :)

Onneksi olen kai onnistunut "siedätys hoidattamaan" itseni niin,ettei nykyään tule mitään oireita.
Joo pitää kattoo niitä, kun tonne kaupoille lähden :)

Spinningissa äsken huomasin, että henki ei kulkenut normaalisti eli on noi keuhkot vissiin ny vähän ahtaalla... Mulla oli lapsena tosi paha heinänuha, mut se on vanhenemisen myötä kadonnut kokonaan enkä oo allergioista viime vuosina kärsinyt ollenkaan. Toivottavasti tää ei ny "herätä henkiin" niitä :whistle:

Joo pitää kattoo niitä, kun tonne kaupoille lähden :)

Spinningissa äsken huomasin, että henki ei kulkenut normaalisti eli on noi keuhkot vissiin ny vähän ahtaalla... Mulla oli lapsena tosi paha heinänuha, mut se on vanhenemisen myötä kadonnut kokonaan enkä oo allergioista viime vuosina kärsinyt ollenkaan. Toivottavasti tää ei ny "herätä henkiin" niitä :whistle:
Mulla taas on vanhenemisen myötä noi allergiat eri kukintoja kohtaan vaan pahentunut. :D
ut eläimistä en saa reaktioita..jouduin lopettamaan ratsastamisenkin joskus,kun olin niin kovin allerginen,nyt ei tee mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25734352:
Mulla taas on vanhenemisen myötä noi allergiat eri kukintoja kohtaan vaan pahentunut. :D
ut eläimistä en saa reaktioita..jouduin lopettamaan ratsastamisenkin joskus,kun olin niin kovin allerginen,nyt ei tee mitään..
Joo, siis se menee kuulemma silleen jännästi usein, että jos on lapsena allerginen -> murrosiässä voi parantua jopa kokonaan. Mut joillakin allergia puhkeaa vasta murroiässä -> ja se onkin sitten loppuelämän riesa..
Meidän perheessä mä sairastin tosiaan lapsena, mut mun siskollani ja äidilläni allergiat ovat puhjenneet vasta myöhemmin ja heillä on nykyään tosi rajut oireet :(

Joo, siis se menee kuulemma silleen jännästi usein, että jos on lapsena allerginen -> murrosiässä voi parantua jopa kokonaan. Mut joillakin allergia puhkeaa vasta murroiässä -> ja se onkin sitten loppuelämän riesa..
Meidän perheessä mä sairastin tosiaan lapsena, mut mun siskollani ja äidilläni allergiat ovat puhjenneet vasta myöhemmin ja heillä on nykyään tosi rajut oireet :(
Kaikki allergia jutut on kyllä aivan syvältä..oli ne sit aikuisiällä tai lapsuudessa. :(
Kuten myös atooppiset ihot ym..

Aamulla vedin 45 min aerobisen ulkona kävellen, elin otsassa. Melko löysäillen sen vedin ja se sitten tietenkin kostautui menetettyjen kaloreiden vähyydessä. Kele!

Siittä sitten suhahdin kirppikselle ja nyt syön lounasta. Kohta otan pienet torkut ja sitten painun salille tekemään punttitreenin.

Iltaan kuulunee kämpän siistimistä ja varmaan käyn vielä ottamassa toisen aerobisen. Jos jaksan.

• Tykkää
Reactions: röppö
Miten on muilla viikonloppu kulunut?

Itse perjantaina vietin äitini sekä äitini äidin kanssa laatuaikaa.:heart:
Vanhempi tytöistä lähti isomummon kanssa mökkeilemään perjantaina ja pienempi meni mummolaan yökylään.
Itse kävin perjantai iltana laulamassa karaokea.

Lauantai meni nukkuessa.
Toinen puolisko meni offikisihin heti aamusta ja mä kokkailin perunamuusia ja poronkäristystä hälle sillä välin. :)
Ilta meni nuorimman kotiutumisen jälkeen normi iltatoimissa ja lopuksi elokuvaa katsellessa ja pizzaa mussuttaessa.

Tänään aamusta ulkoiltiin ja käytiin kaupassa.
Siivoiltu on ja ruoaksi tyttö söi lounaalla kanaviillokkia ja muusia (perjantailta) ja hetki sitten syötiin porsaasta tehtyjä nugetteja,lankkuperunoita,viherpippurikastiketta ja salaattia.
Kohta alkaa taas iltatoimet. :)

Äiti35
2 tuntia oltu hereillä, 1 koneellinen pyykkiä pestynä (pitää laittaa vielä kuivumaan), ainkin 1 koneellinen pitää vielä pestä. Sängyt pedattu, aamupalat syöty. Seuraavaksi keittiön siivoominen, imurointi. Sit ulos, pulkan kans kauppareissu tuohon kilometrin päähän. Iltapäivä menee sit rauhoittuessa, elokuvaa/kirjaa tytön kans, mies tulee klo 16 aikaan. Sit syödään (tein eilen ison satsin jauhelihapihvejä, pottumuusia ja ruskeeta kastiketta) ja mies saa jäädä pirpanan kans kotiin, mä meen ystävän luo kahvittelemaan ja parantamaan maailmaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;25753511:
2 tuntia oltu hereillä, 1 koneellinen pyykkiä pestynä (pitää laittaa vielä kuivumaan), ainkin 1 koneellinen pitää vielä pestä. Sängyt pedattu, aamupalat syöty. Seuraavaksi keittiön siivoominen, imurointi. Sit ulos, pulkan kans kauppareissu tuohon kilometrin päähän. Iltapäivä menee sit rauhoittuessa, elokuvaa/kirjaa tytön kans, mies tulee klo 16 aikaan. Sit syödään (tein eilen ison satsin jauhelihapihvejä, pottumuusia ja ruskeeta kastiketta) ja mies saa jäädä pirpanan kans kotiin, mä meen ystävän luo kahvittelemaan ja parantamaan maailmaa :)
Välillä on ihanaa,kun pääsee kahville ystävän tai vaikka oman äitinsä luokse ilman lapsia.. ( kivittäkää vain ).
Se kyllä rentouttaa kummasti. :)

[QUOTE="vieras";25753519]Laiska töitä laskee.[/QUOTE]

Niinhän sitä sanotaan..

Joskus sitä itse ajattelee vain,ettei ole saanut mitään aikaiseksi..ja kun tarkemmin miettii,koko päivän on tehnyt jotain. :)
Miksi ihminen ei saisi olla itsestään välillä ylpeä ihan vaikka vain sen takia,että on tehnyt arkihommat?
Joillain ihmisillä jaksaminen niiden suhteenkin voi olla kyseenalaista vaikka henkisen tai fyysisen sairauden takia..

Lisäksi minusta on mukava lukea mitä muut on puhastelleet,syöneet jne..
Voi saada vinkkejä omiin suunnitelmiin. :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä