Jos haluaa saada miehen 'omakseen', niin pitääkö pantata p*llua vaikka haluttaisikin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hohhoijaa";25725218]
Joka miehen unelmanainen. "Satunnaisille jampoille annan koska vaan, mutta sun kanssa pihtaan, koska pihtaaminen nyt vaan kuuluu oikeaan suhteeseen."[/QUOTE]

:laugh:

Musta toi on vähintään yhtä outo asenne, että suhde on siinä, jos nainen "pihtaa" eikä anna heti ekoilla tai ehkä kolmansillakaan treffeillä. On sekä miehiä että naisia, jotka haluavat ensin tutustua kunnolla toiseen, rakentaa luottamusta ym. ja vasta sitten edetä seksiin. Tiedän runsaasti tällaisia pareja, varmaan enemmän kuin niitä, jotka ovat menneet suoraan asiaan. Mun puolesta sellainen mies (tai nainen) saa mennäkin, joka ei kykene odottamaan kunnes hetki on molemmille sopiva. Silloin tuskin on kovin rakastunut. Enkä nyt tarkoita mitään vuosien odotusta ja avioliittoon asti säästämistä. :p

[QUOTE="viivi";25725294]Minusta on ihanampaa, että tutustuu ensin muuten, sitten seksikin on "syvempää".[/QUOTE]

Samat fiilikset mulla. Vähäisellä kokemuksella. Haluaisin ensin olla rakastunut ja kyetä luottamaan.

Musta toi on vähintään yhtä outo asenne, että suhde on siinä, jos nainen "pihtaa" eikä anna heti ekoilla tai ehkä kolmansillakaan treffeillä. On sekä miehiä että naisia, jotka haluavat ensin tutustua kunnolla toiseen, rakentaa luottamusta ym. ja vasta sitten edetä seksiin. Tiedän runsaasti tällaisia pareja, varmaan enemmän kuin niitä, jotka ovat menneet suoraan asiaan. Mun puolesta sellainen mies (tai nainen) saa mennäkin, joka ei kykene odottamaan kunnes hetki on molemmille sopiva. Silloin tuskin on kovin rakastunut. Enkä nyt tarkoita mitään vuosien odotusta ja avioliittoon asti säästämistä. :p

Kukin tyylillään, muistan yhden naisen joka pihtasi 2 kuukautta. Eihän sellaista jaksa nuori ja kiimainen kolli ollenkaan :) Piti sanoa, että se on morjens tälle naiselle.

Samat fiilikset mulla. Vähäisellä kokemuksella. Haluaisin ensin olla rakastunut ja kyetä luottamaan.

Ehkä juuri tämän takia: ainoa joka sua (lue, vanhaa pikaa) himoitsee on vanha sarvi keravalta.

Oikeesti nainen! Relaa ja anna. eihän se käytössä kulu.. Jouduthan sä hoiteleen itsesi muutenkin melkeen joka päivä?
Miksi et anna jonkun kivan jampan hoidella sua? Makaat vaan ja nautit-

Mä "pihtasin" kaks vuotta, kun halusin odottaa hääyöhön. Mies kyllä kunnioitti sitä ja meillä oli muut hyväilyt kyllä kovassa käytössä, mutta varsinainen yhtyminen tapahtui vasta hääyönä.

Ehkä juuri tämän takia: ainoa joka sua (lue, vanhaa pikaa) himoitsee on vanha sarvi keravalta.

Oikeesti nainen! Relaa ja anna. eihän se käytössä kulu.. Jouduthan sä hoiteleen itsesi muutenkin melkeen joka päivä?
Miksi et anna jonkun kivan jampan hoidella sua? Makaat vaan ja nautit-

:x Yöks. Miksi ihmeessä "pitäisi", jos ei kiinnosta? En tunne _minkäänlaista_ vetoa ihmiseen, johon en ole ihastunut. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että toiset eivät halua erottaa seksiä ja tunteita? Mä olen todella kokonaisvaltainen ihminen. Säkin varmaan mielelläsi antaisit kelle tahansa vaan siksi, kun jonkun muun mielestä niin kuuluu tehdä, viis omista haluistasi. :D Miehet ovat pitäneet kokemattomuutta vain plussana tai sitten suhtautuneet neutraalisti, tiedoksi vain. :) Satun vaan ihastumaan harvoin ja siksi ei ole vielä tärpännyt.

Säästin ensisuudelmankin hienolle, ihanalle ihmiselle, johon olin vahvasti ihastunut eikä kaduta tippaakaan. :)

Viimeksi muokattu:
Kukin tyylillään, muistan yhden naisen joka pihtasi 2 kuukautta. Eihän sellaista jaksa nuori ja kiimainen kolli ollenkaan :) Piti sanoa, että se on morjens tälle naiselle.

Hyvä niin, ei ollut sinulle sopiva tai sinä hänelle. :) Mä tiedän hyvinkin paljon pareja, jotka ovat odottaneet tuon ajan tai pidempäänkin. Kyllä sitä hyvää vaan jaksaa odottaa, jos on oikeasti rakastunut.

Miksi jotkut tekee niin ison ongelman toisten seksielämästä? :D Jos ei kauhistella toisten irtosuhteita niin sitten sitä, ettei niitä halua harrastaa. Mun puolesta kukin saa tehdä ihan niin kuin haluaa. Olla nunna, odottaa avioliittoon asti, harrastaa irtosuhteita, olla harrastamatta niitä, myydä itseään tai ihan mitä lystää. Onhan sitä olemassa a-seksuaalejakin. Kenenkään ei "tarvitse" harrastaa seksiä tai olla harrastamatta.

No mä odotutin nyksää huikeet kolme viikkoo :) ja kannatti, jälkikäteen ajateltuna olis voinu odottaa pidempäänkin. Kiusoittelin toki aiemminkin kuivaharjotteluna. Toi 3 viikkoo on aika lyhyt aika ihmisen elämästä ja siinäkin ehti tutustua paremmin, pitää kipinän yllä/yllätyksellisyyttä ja antaa vaikutelman, että on tosissaan eikä mikään jakorasia. Nuorempana (ennen 22-v.) annoin kyllä liian helpostikin, ja nyt kaduttaa.

Tästä ketjusta saa kyllä ihmeellisen kuvan ihmisistä, mut tänne kaksplussalle kirjottaakin vaan ne jotka haluaa avautua seksielämästään ja kuulla että muut on tehny samanlaisia ratkaisuja.

No mä odotutin nyksää huikeet kolme viikkoo :) ja kannatti, jälkikäteen ajateltuna olis voinu odottaa pidempäänkin. Kiusoittelin toki aiemminkin kuivaharjotteluna. Toi 3 viikkoo on aika lyhyt aika ihmisen elämästä ja siinäkin ehti tutustua paremmin, pitää kipinän yllä/yllätyksellisyyttä ja antaa vaikutelman, että on tosissaan eikä mikään jakorasia. Nuorempana (ennen 22-v.) annoin kyllä liian helpostikin, ja nyt kaduttaa.

Tästä ketjusta saa kyllä ihmeellisen kuvan ihmisistä, mut tänne kaksplussalle kirjottaakin vaan ne jotka haluaa avautua seksielämästään ja kuulla että muut on tehny samanlaisia ratkaisuja.

Musta on suoraan sanottuna aika säälittävää kaikki-mulle-heti-nyt-meininkiä, jos lähtee heti lätkimään, mikäli toinen haluaa jonkin aikaa odottaa. :whistle:

Tuskimpa kovinkaan moni näin toimii vaikka antaisikin tavaraansa hieman auliimmin.

Mä tapasin mun nykyisen miehen kerran ennen kun päädyttiin saman peiton alle ja ollaan oltu naimisissa 7 vuotta :)

No vierashan käski hakea kuka tahansa mies ja antaa. :D Mulle se olisi vastentahtoista ja vastenmielistä, jos en ole ihastunut. Eli vastaisi hyvin sitä, että joku harrastaisi seksiä jonkun sellaisen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään vetoa.

Minusta ei kannata esittää mitään mitä ei ole. Perustavanlaatuiset erot seksiasioissa tulee kyllä kostautumaan myöhemmin. Jos mies sinut hylkää siitä kun "annat liian helposti" tai "pihtaat" silloin kun noudatat itse sitä mikä parhaalta ja luontevimmalta sinusta tuntuu, niin mitä luultavimmin tulit juuri pelastuneeksi huonolta suhteelta.

Itse en todellakaan haluaisi seurustella miehen kanssa joka on valmis panemaan "ketä vaan" hetkessä, mutta sitten tyttökaverin pitäisi esittää ylisiveää. Jotkut tietysti voivat arvostaa kaksinaismoralismia ominaisuutena kuten tässäkin ketjussa nähty tapaus.

No vierashan käski hakea kuka tahansa mies ja antaa. :D Mulle se olisi vastentahtoista ja vastenmielistä, jos en ole ihastunut. Eli vastaisi hyvin sitä, että joku harrastaisi seksiä jonkun sellaisen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään vetoa.
No se on kyllä totta että jotain vetoa pitää tuntea toista kohtaan tai homma ei toimi :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Minusta ei kannata esittää mitään mitä ei ole. Perustavanlaatuiset erot seksiasioissa tulee kyllä kostautumaan myöhemmin. Jos mies sinut hylkää siitä kun "annat liian helposti" tai "pihtaat" silloin kun noudatat itse sitä mikä parhaalta ja luontevimmalta sinusta tuntuu, niin mitä luultavimmin tulit juuri pelastuneeksi huonolta suhteelta.

Näin minäkin nykyään ajattelen! Kiinnostus miehen puolelta ei voi suuren suurta olla, jos esimerkiksi parin tai kolmen viikon "pihtaus" suhteen alussa on peruste etsiä joku muu. Liian pitkä "pihtaus" saattaa puolestaan viitata siihen, että jännite puuttuu kokonaan eli ei ehkä hyvä sekään...

Itse en todellakaan haluaisi seurustella miehen kanssa joka on valmis panemaan "ketä vaan" hetkessä, mutta sitten tyttökaverin pitäisi esittää ylisiveää. Jotkut tietysti voivat arvostaa kaksinaismoralismia ominaisuutena kuten tässäkin ketjussa nähty tapaus.

Musta tuntuu hyvin oudolta syyltä hylätä kummasta tahansa syystä, jos muka oikeasti on rakastunut. Esim. jonkun mainitsema 2 kuukautta on lyhyt aika elämässä. Jos nyt ei älyttömän kauan odotuta toista. Se alun odotus kun ei välttämättä kerro mitään aktiiviisuudesta parisuhteessa.

Yhteistyössä