Jos haluaa saada miehen 'omakseen', niin pitääkö pantata p*llua vaikka haluttaisikin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En vaan ymmärrä miten se käytännössä onnistuu.

Esimerkiksi:

Olet kiinnostunut miehestä, mies on kiinnostunut sinusta. Katsotte leffaa sinun luonasi, tunnelma tiivistyy jne. Sittenkö vain karusti keskeytätte hommat ja sanotte "en halua vielä" tai keksitte jonkun tekosyyn? Näinkö sen miehen arvostus sinua kohtaan lisääntyy ja hän todennäköisemmin ajattelee sinua tulevana vaimonaan?

Jos taas homma jatkuu heti ekoilla treffeillä loppuun asti, ei jutulla ole minkäänlaista tulevaisuutta?

Itse en ainakaan osaa hillitä halujani kuten hieno nainen, vaan useimmiten treffit vietetään lähestulkoon kokonaan sängyn puolella. Miksi naisen pitää pantata ja miesten ei?

Öh.. no mä olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa jonka kans eka "treffeillä" mentiin loppuun astu :whistle:
Että ei kai ne ihan tuhoontuomittuja juttuja ole. Eiköhän se riipu ihan eri asioista kun seksin aikataulusta..

No mulla on vain se periaate, että jos suhteesta näyttääkin kehkeytyvän jotain suurempaa, niin en hyppää ekana iltana sänkyyn. Eikä olis tullut mieleenkän vaan valehdella miehelleni mistään halun puuttumisesta vaan ihan rehellisesti paukautin, että multa ei sitten aivan heti irtoa! :D Mutta hankalaahan se oli ja viidentenä yhteisenä iltana (nähtiin siis peräkkäisinä päivinä) sitten irtosi... ;)

riippuu varmaan miehestä, oman miehen kanssa juttu alkoi yhdenyön suhteesta jatkuen viikonloppupanona pari kuukautta, kunnes oli pakko toisillemme myöntää, ettei enään muut kiinnosta ja olemme luodut toisillemme , nyt yhteisiä vuosia 12 :)

No aika vanhentunut käsitys. Ite menin mieheni luo yöksi ekoilta treffeiltä ja sekstailtiin kyllä. Nyt ollaan oltu yhessä 10vuotta ja kaksi lasta. :) Ei valittamista.

:D No ei tarvia pantata pillua, mie oon ollu 7 vuotta naimisissa ja 9 vuotta yhessä yhteensä
miehen kanssa, jonka kanssa oli ensin yhen yön juttu. Yks yö syventyi seksisuhteeksi ja
ystävyydeksi ja siitä sitten jatkettiin seurusteluun ja naimisiin. :D :heart:

Ei tosiaankaan pidä. :O Minusta kammottavaa, että nainen ajattelee nykypäivänä jotain tuollaista! Ajatteleeko se mies, että panttaa kullia? Ajatteleeko se olevansa helppo nakki, jos antaa ekoilla treffeillä? Sanooko se suoraan, että "multa ei sit ihan heti heru"? Jos sanoo, niin ehkä sitten voi harrastaa yhdessä panttausleikkejä jonkin aikaa, mutta muuten ei kun suoraan asiaan, jos molemmat sitä haluavat.

Mä panttasin aikaan peräti viisi päivää, pakosta, 16-vuotiaana. Ja tossa se on silti jo hengannut viimeiset 17 vuotta, vaikken hieno neiti ollut kuin pakon sanelemana ja vain pakolliset päivät.

Se riippuu niin ihmisistä. Ite olen tunteitten vietävissä, jos jonku miehen haluan, niin en ajattele. Toisaalta, jos oon treffeillä miehen kanssa, jota en halua heti alusta asti, niin mieli ei kyllä muutukaan. Usein ekat treffit on ehkä ollu jossain julkisemmalla paikalla, ihan jo oman turvallisuuden tms. takia, niin ei ainakaan heti ole tullut kiusausta mennä sänkyyn.

Riippuu miehestä. Jotkut miehet haluaa haastetta. Että joutuvat näkemään vaivaa naisen viettelyyn ja lämmittämiseen. On niitä miehiä vieläkin jotka ei halua naisen olevan päällekäyvä. Mutta jos yhteistuumin siihen touhuun alkaa niin samapa tuo sitten.

Eipä ole vaikuttanut minuun vaikka ollaan harastettu seksiä melkeinpä samantien, jos nainen on kaikinpuolin ihana, niin ei se mitään vaikuta. Mutta pihtaamalla on onnistuttu ajamaan pois, joten siinä voi käydä hassusti kun liikaa pihtailee.

Ei. Itellä on suhteet menneet niin ettei kenenkään kanssa ole menty sänkykamarin puolelle ekoilla saati toisilla treffeillä. Enkä ole koskaan tarkoituksella pihtaillut, on vain edetty fiiliksen mukaan.

Mulla oli joskus periaatteena, ettei todellakaan ekoilla treffeillä petipuuhiin. Noh, aloin seurustella aviomieheni kanssa, kun olin 19-vuotias ja ekoilla treffeillä (matkasin miehen luokse, koska asuimme silloin eri puolella Suomea) olimme sitten jo tositoimissa. :D Homma vaan ajautui siihen heti kättelyssä. Mä olinkin kaikkien tyttöjen lehtien ja kavereitten neuvojen ansiosta harmissani siitä, että niin pääsi käymään. Olin ihan varma, että homma oli siinä sitten, kun mies sai multa heti ekana iltana. Toisin kävi ja kyseisen miehen kanssa tuli perhekin perustettua, nyt yhteisiä vuosia takana noin 15. Mies tosin oli ollut hyvä kaverini jo muutaman vuoden ajan ennen seurustelumme alkua (siinä meni muuten toinenkin periaate romukoppaan, nimittäin se, ettei kavereiden kanssa koskaan ruveta seurustelemaan :laugh: ).

Fiilispohjalla. Jos haluaa niin toimii, jos ei halua niin sittenhän sitä ei tartte duunailla ;) Ei se suhde siitä sen paremmin lähde käyntiin pihtaamalla tai antamalla jos ei siitä muutenkaan mitään ole tulossa, eikä mies varmasti pakahdu rakkaudesta jos nainen tekee selväksi että on vittumainen ja vaikea tapaus vain näyttääkseen jotain..

[QUOTE="Jope.";25725002]No siinä tapauksessa mies ei enää ota yhteyttä.[/QUOTE]

Entä jos itse menee leuka kuolassa miehen ovelle tarjoamaan veemäisen platonista seuraansa? Onko sen jälkeen pihtarin ja ylpeän lisäksi vielä hullukin? :p

Yhteistyössä