Mieheni mielestä luuserit tekevät tyttöjä etenkin esikoisiksi?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin... mieshän se sukupuolen "aikaansaa" kromosomeillaan sikiölle, joten ehkä miehesi pitää itseään mahdollisen tytön synnyttyä luuserina.

Kaameaa jotenkin mielestäni :(

Meillä oli myös sama juttu. Mies, mun suku, minä itsekin toivoin poikaa esikoisesta. Tuntui siltä että koko suku ois pettynyt tytöstä.
Itselläni on neljä siskoa ja vanhempani eivät koskaan poikaa saaneet vaikka sitä toivoivat joten ymmärränkin vanhempieni toiveen.
Esikoisemme oli sitten poika ja kaikki olivat onnellisia. Mut sen jälkeen sitten siskojeni lapset yht. 7kpl olivat myös poikia kaikki. SItten alettiinkin toivomaan sukuun tyttöä oikein urakalla. Meidän toinen lapsi on nyt suvun ainoa tyttö ja kohtelu sen mukaista:)

Naisen elimistö määrää, hylkii jompaa kumpaa, mieheltä pääsee sitten xx tai xy siten miten naisen elimistö hylkii/suosii. Molemmista johtuu siis sukupuoli.

Vai että "hylkii"? Käsittääkseni tyttösiittiöt ovat pitkäikäisempiä kun taas poikasiittiöt ovat nopeampia, jolloin riippuu munasolun sijainnista ja vaakamamboilun harrastamisen ajankohdasta kumpi tulee. Joten sinänsä olet oikeassa, että molemmat vaikuttavat, mutta ei se taida ihan suoraan "hylkimistä" olla.

Parasta varmaan alkaa tuollaista miestä valmistaa siihen, että tyttö on tulossa. Jos se saisi ajatuksen sulateltua ennen syntymää. Ehkä sitä voi koittaa kertoa juuri tuota, että poika saattaa haluta tanssia balettia ja tyttö haluaa pelata lätkää. Haluaako mies mieluummin pojan kuin terveen lapsen? Ei ole kyllä henk.koht. kokemusta vastaavasta.

Idiootti mies sulla, ei käy sääliksi. Meillä on kaksi tyttöä, kummastakin ollaan hyvin onnellisia ja etenkin siitä että he ovat terveitä :)

Sun asiaa vois verrata vähän siihen kun meillä anoppi ei pitänyt lapsen tulevasta nimestä. Mutisi siitä muille,mutta ei meille suoraan sanonu mitä oli mieltä. No lapsi sai kuitenkin sen nimen :) Ei nimi kuin sukupuoli lasta pahenna :)

Mun miehen kaverilla on ensin 2 poikaa ja sitten tyttö, meillä taas ensin 2 tyttöä ja sitten poika (miehellä ennestään yksi tyttö ja yksi poika).

Seurasin heidän keskinäistä jutustelua ja kuikna mun mies silmät loistaen kertoi kuinka erilaisia tytöt on, (silloin meillä vaan tytöt ja heillä pojat) sanoi tälle kaverilleen, pojat on poikia, mutta, että tytöt nyt vaan ON niin erilaisia (hyvässä mielessä) ja kyllä sä sitten tiedät mitä tarkoitan, kun teille tyttö mahdollisesti joskus tulee. Oikein isän rinsessa siitäkin tulee, usko vaan.

Ja meillä ei kuitenkaan mitenkään pidetty prinsessoina, ihan tavallista meininkiä, meillä harrastetaan moottoriurheilua, joten ei kovin tyttö juttuja nekään.

Miestäsi lainatakseni: Ei liene ihme että teillä tulee tyttö koska hänen isänsä on täysi idiootti.

Anteeksi vaan, mutta eikö tälläinen idiotismi tullut esille jo lasta miettiessänne?

En jaksanut lukea ketjusta muuta kuin tuon ap:n kirjoituksen.
Parasta mitä miehellesi voi tapahtua on se, että hänen esikoisensa on tyttö. Toivon oikein sormet ja varpaat ristissä että saatte tytön!!!
Omalla veljelläni oli aikoinaan vähän samantyylisiä ajatuksia mutta kovasti on mies muuttunut kun esikoinen olikin tyttö. Miehesi pystyy tuosta isiotismistaan vielä paranemaan jos saa esikoiseksi tytön. Jos taas saatte pojan, niin tauti taitaa jäädä paranematta;-)
Onnea kaikesta huolimatta!

Niin se sukupuoli johtuu miehes siittiöistä että kumpi sieltä tulee. Miehesi on siis omasta mielestään luuseri kun hän saa tytön eikä poikaa? :D
Joo, käsittämättöntä asennevammaisuutta. Mutta munkin miehellä on vähän sitä. Se ei pidä ketään luuserina mut jos jossain perheessä on monta samaa sukupuolta olevaa lasta, joko tyttöjä tai poikia, niin se aina arvelee että perheen isä ja äiti ihan varmasti haluaisivat sitä toistakin sukupuolta. Eli hänen mielestä kukaan ei voi olla tyytyväinen jos hänellä ei ole sekä tyttöä että poikaa. :headwall: onneksi sillä on kuitenki sen verran älliä ettei ääneen ala asioita laukomaan kellekään.

Niin, sun isas on sitten varmaan luuseri kun sinut sai, vai? Oletko perati esikoinen (se oliskin aika hyva...)
Muuten, luin jokin aika sitten tutkimuksesta, jonka mukaan keskimaaraista paremman nakoisille pareille syntyy enemman tyttoja (poikien synnyttajat ja sekasynnyttajat eivat siis valttamatta ole hekaan ei-hyvannakoisia, mutta vanhemmat joilla paljon tyttoja olivat usein keskimaaraista paremman nakoisia). Etta se siitakin luuseriudesta....
Oikeesti, ymmarran kylla jos olet jarkyttynyt miehesi aaliomaisyydesta. Kiinnostaisi tietaa kuinka han reagoi kun(?) kerroit hanelle mita mielta olet hanen mielipiteestaan...... :x

[QUOTE="aloittaja";25714729]Ei ole provo:(..
No mä varman otan tänään puheeksi, miksi sukupuolella on väliä ja miten asiat muuttuisi jos olisikin tyttö. Aion sanoa myös sen, että ultrassa veikkailivat typykkää..[/QUOTE]

Ei tullut sitten ultraankaan mukaan? Kuulosta helmi-mieheltä...

Muuten, luin jokin aika sitten tutkimuksesta, jonka mukaan keskimaaraista paremman nakoisille pareille syntyy enemman tyttoja (poikien synnyttajat ja sekasynnyttajat eivat siis valttamatta ole hekaan ei-hyvannakoisia, mutta vanhemmat joilla paljon tyttoja olivat usein keskimaaraista paremman nakoisia).

Mikä tollanen tutkimus on? Sellaset perheet, joita mä tunnen, joissa on siis enemmän tai pelkkiä tyttöjä, on kyllä suoraansanottuna petolinnun perseen näköset vanhemmat :D:D Ei taida olla ihan tiukkaa faktaa toi sun sanomas :D

itse olen huomannut omassa tuttava -ja lähipiirissä, että ne sohvaperunamiehet/perheet saavat enemmän tyttöjä.

Niillä perheillä joissa mies urheilee jne. on enemmän poikia. Sattumaahan se toki on.

[QUOTE="just";25714975]Ei tullut sitten ultraankaan mukaan? Kuulosta helmi-mieheltä...[/QUOTE]

Kaikki miehet eivät saa töistä vapaata. ;) Oma mieheni ei päässyt yhteenkään neuvolaan synnytysvalmennusta lukuunottamatta, eikä myöskään ultriin. Ei ole kyllä vaikuttanut mitenkään parisuhteeseen, eikä suhtautumiseen noita poikia kohtaan, vaikka kuopuksenkin synnytin yksin. :)

[QUOTE="mamma";25714990]Kaikki miehet eivät saa töistä vapaata. ;) Oma mieheni ei päässyt yhteenkään neuvolaan synnytysvalmennusta lukuunottamatta, eikä myöskään ultriin. Ei ole kyllä vaikuttanut mitenkään parisuhteeseen, eikä suhtautumiseen noita poikia kohtaan, vaikka kuopuksenkin synnytin yksin. :)[/QUOTE]

Tekosyitä kaikki. Ei sellaista työtä olekaan josta ei edes johonkin ultraan pääsisi mukaan. Synnytykseenki kyllä jokainen jossain vaiheessa ehtii, jos ei tarkoituksella ole järjestänyt isteään siksi ajaksi johnkin Indokiinaan.

[QUOTE="Vieras";25715020]Tekosyitä kaikki. Ei sellaista työtä olekaan josta ei edes johonkin ultraan pääsisi mukaan. Synnytykseenki kyllä jokainen jossain vaiheessa ehtii, jos ei tarkoituksella ole järjestänyt isteään siksi ajaksi johnkin Indokiinaan.[/QUOTE]

No esim. armeijassa töissä olevat ei aina pääse. Jos sattuu olemaan merillä tai leirillä.
Ja taatusti on muitakin ammatteja, joista ei noin vaan pois ollakaan.

Miksi kaikki sanoo että jätä ukko jos tulee tyttö? Toi ukko pitäis jättää joka tapauksessa, etenkin jos tulee poika.
Oikeesti, ettekö te naiset yhtään viitsi katsoa kenen kanssa lisäännytte? Osaatteko edes puhua näistä asioista ennen lapsen tekoa? Pelottavaa ajatella mistä muista tärkeistä asioista ei viitsitä keskustella.. Ihme että näitä eroperheitä on niin pirusti..

• Tykkää
Reactions: fortunate
Tutkimuksia on myös tehty, että todennäköisimmin kauniit saavat poikia. Itse en tosin usko tuohon paskan vertaan suoraan sanottuna. Mulla on jopa neljä tyttöä ja viides oli poika. Enkä tosiaan ole kyllä kaunis. EIkä mun tuntemat perheet, joissa on paljon tyttöjä, niin vanhemmat ei ole tosiaankaan kauniita.
Kyllähän julkkiksissakin kauniit saavat ihan tuurilla tyttöjä/poikia. IHan täyttä paskaa tuollainen.
Silloin kun odotin esikoistani (1998) oli oikeasti tutkimus siitä, että kauniit vanhemmat saavat todennäköisemmin kaksi poikaa. Tuo tutkimus oli tehty muistaakseni jossakin ei-länsimaissa. Eli ihan siitä kiinni nuo tutkimustulokset, mitä ko. maassa halutaan uskoa.

Jauhan tästä asiasta täällä siksi, koska en halua kellekkään tutulle tunnustaa miehen ajatuksia.
Ultraaja kyllä aika varmasti veikkaili meille tyttöä.
Otin eilen asian mieheni kanssa puheeksi. En puhunut ultrasta mitään. Kysyin vaan häneltä, miksi olisi kovin tärkeää saada poika. Aluksi ne perustelut alkoivat kaikenlaisilla tuulesta temmatuilla myyteillä kuten poikalapsi on älykkäämpi, todennäköisemmin urheilullisempi, esikoisen pitää olla poika, pojan kanssa voi tehdä sitä ja tätä ja tota pojan on mahdollisempi päästä korkeampaan asemaan jne.. Pojat ovat kuulemma myös paremman näköisiä lapsia.
Rauhoittelin miestäni ja sanoin ihan asiallisesti, että nykyään on kyllä aika tasa-arvoista ja tytötkin voivat kouluttautua pitkälle. Ulkonäkö ei ole sukupuolesta kiinni jne.. Sanoin myös miehelleni, että hänen siskollaanhan on esikoinen tyttö, eli onko hänen siskonsa tyhmä. Mies sanoi, ettei sisko tyhmä ole, mutta siskon mies on syyllinen kaikkeen.. siskon mies on amiksen käynyt duunari ja sillä on iso maha jne..
No mä sitten kysyin, että eikö mies aio kysyä miten ultrassa meni. Siinä juteltiin ja kerroin että meille tulee tyttö. Mies ei aluksi uskonut ja luuli, että vaan kiusaan. Meni sitten hiljaiseksi ja lähti lenkille.

Varmaan raskauskin tekee mun herkäksi, mutta mä purskahdin itkuun. Mulle on oikeasti aivan sama kumpiko meille tulee. Se on MUN lapsi. Itkin vielä, kun mies tuli kotiin. Aluksi kyseli mitä itken jne..

Mä sitten sanoin miehelle, että mun mielestä on kauheaa ajatella miten hän puhuu omasta lapsestaan. Lapsestaan joka haluaa olla isälle tärkeä. Oli lapsi tyttö tai poika, niin sa tarvitsee rakastavan ja siitä välittävän isän. Mä ainakin aion rakastaa lasta oli hän millainen tahansa.

No mies sitten sanoi, että on usein kuullut, että duunarit, ylipainoiset jne saavat helpommin tyttölapsia ja jos kaikki pitävät miestäni nyt jotenkin huonompana, kun esikoinen on tyttö.
Hetken vakuuttelin, että näin ei ole. EIkä kukaan ole niin idiootti, että pitäisi. Oikeasti sen työkavereita/pelikavereita jne ei varmasti kovin paljon miehinä edes kiinnosta toisen ihmisen lapsen sukupuoli!

Kyllä se mies sitten siitä vähän leppy. Sanoi, että ottaa aikaansa. Aamulla kyllä "jutteli" mahalle ja sanoi, että mitäs iskän muru.

Yhteistyössä