Nälkähän tässä tulee!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25698358:
Nälkähän tässä tulee!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25698358:
Mietin samaa...Nälkähän tässä tulee!
Brunssiksi lettuja:
mitä tuohon tulee?
Leipää paloina, suklaaraleita tai jotain, täysmaitoa ja kermaa, munaa, hiukan sokeria. Laitetaan nuo leivät uunivuokaan, laitellaan suklaata väliin ja päälle ja sikinsokin paljon ja kaadetaan maito/kerma/muna/sokeri päälle ja painellaan niin, että "liemi" kostuttaa hyvin leivänpalat (tulee muuten liian kuivaa), jos haluaa niin fariinisokeria ja uuniin. Jos haluaa enemmän aikuiseen makuun niin voi lorauttaa vaikka jotain hyvää alkomaholia Mulla ei ole mittoja, määriä tai aikoja :ashamed: kokeilemalla vain...mitä tuohon tulee?
Reseptiä?
Juu meillä ainakin on..Taitaa olla noin miljoonassa muussakin suomalaisessa kodissa tänään sama menyy?
Tein 16 pullaa mantelimassalla ja 16 pullaa mansikkahillolla.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25714447:Juu meillä ainakin on..
ruisleivän lisäksi ostin karjalanpiirakoita,tykkään niistä hernarin kanssa.
laskiaispullia kahvin kanssa ja illalla pannaria vielä.
Oliko teillä hillo pullia vai mantelimassalla?
Toivotaan kovasti että vähän lihoisin ennen seuraavaa lääkärikäyntiä.Ettekö oikeesti lihoa kun syötte tuollaisia ns herkku ruokia mis kermaa, voita paljon, rasvaa.
Ei ruoasta liho,jos syö khtuudella ja kuluttaa sen mitä syö.Ettekö oikeesti lihoa kun syötte tuollaisia ns herkku ruokia mis kermaa, voita paljon, rasvaa.
No mitä oon lukenut näitä osto ja ruokaketjuja ni ei siellä kovin terveellistä sapuskaa ostetaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;25714547:Ei ruoasta liho,jos syö khtuudella ja kuluttaa sen mitä syö.
Tää ei nyt kuuluisi tähän ketjuun mutta kun "pisti silmään". Miksi sä olet ottanut nikin joka mukailee venakko milannaa? Ootko sä myös brummeliisa tms. ? Onks toi nyt olevinaan joku juttu?http://www.kaenkky.com/kuvat/artikkeli/saarioinen/saarioinen01.jpg
Mä panostan aina tohon esillepanoon. Näin MEILLÄ syödään!
Olin unohtanut koko laskiaisen :headwall:Taitaa olla noin miljoonassa muussakin suomalaisessa kodissa tänään sama menyy?