Mitä olette tänään tehneet ja mitä on vielä tekemäti?

Vajakkeja on monia tällä palstalla, mutta et sinä kyllä niihin kuulu.

Nii just, sitten syyllistetään, "tiiä vaik olisin tullutkin" :D Aikamoinen paketti, jynssää kodin, laittaa ruuat, hoitaa lapset, käy töissä ja on vielä energiaa kohdella miestä niinkuin naisen kuuluukin :LOL:
Mä en oo ollut nyt taas hetkeen töissä..
Teen keikka hommia oikeastaan ja melkeinpä viikonloppuisin. :)
Siks mulla onkin kauhee hösääminen päällä,kun tylsistyttää niin pakko koko ajan olla tekemässä jtain.:)

Ja hei..ei oo helppoo olla vaikea nainen..ja taas toisaalta miksi olla vaikea,kun voi olla täysin mahdoton? :D
Ja sanan mahdoton kukin voi päätellä miten tahtoo.:p

[QUOTE="akka";25709776]En mitään enkä koko viikkona tee mitään,kiitos miehen exän joka taas tujuppas kipeen kakaransa tänne tartuttaan kaikki.Siinä menee lomaviikko kuumeessa,järkyttävässä kurkkukivussa ja flunssassa.Onneksi on lastensuojelukäynti huomenna,pääsen taas avautumaan sossuille siitä lehmästä.[/QUOTE]

:(
Ei kuulosta mukavalta tämä..

"Vieras"
Aamusta olin ystäväni lapsia hoitamassa ja siellä lämmitin lapsille ruokaa. Kotiin tultuani pesin pyykkiä ja keitän viinimarjamehua! :D Perään sitten mustikoista mehua. Kohta lähtö enkun kurssille. Siinähän se päivä sitten menikin! :)

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709813:
Mä en oo ollut nyt taas hetkeen töissä..
Teen keikka hommia oikeastaan ja melkeinpä viikonloppuisin. :)
Siks mulla onkin kauhee hösääminen päällä,kun tylsistyttää niin pakko koko ajan olla tekemässä jtain.:)

Ja hei..ei oo helppoo olla vaikea nainen..ja taas toisaalta miksi olla vaikea,kun voi olla täysin mahdoton? :D
Ja sanan mahdoton kukin voi päätellä miten tahtoo.:p
Ai ne on keikkaluontoisia juttuja mitä teet, mä olen vissiin siinä mielessä palstamammojen parjaama "perinteinen" mies että keksin aina jotain muuta tekemistä kuin siivoamista jos on tylsää :D

Mä olen kuullut tuon sanonnan aikaisemminkin, olen ollut varma että jotkut naiset ottaa sen kirjaimellisesti :D

Kävin pojan kanssa 6 v neuvolassa - ja kun käveltiin sinne niin supisti sen verran rajusti että meinasi jäädä matkanteko siihen :|

Sitten käytiin sällin kanssa ruokakaupassa, ja tallusteltiin umpihangessa kauppakassiemme kera bussipysäkiltä kotiin :)

Kanakeittoa tein & sitä syötiin.

Sit oon, ööö, palstaillut :). Pian menen päiväunille. Sen jälkeen siivoan.

• Tykkää
Reactions: röppö
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709840:
No on kyllä hyvä syykin loikoiluille.
Kuinkas se jalka on lähtenyt paranemaan?
Siitä, mistä ihonsiirre otettiin, on rupi lähtenyt kokonaan. Eli se paranee hyvin. Jalkapöytä sinänsä on vieläkin tosi turvoksissa ja turpoaa lisää jos pitää yhtään alaspäin. Eli aikaa vaatii.

NaapurinAkka Harmaana
Tänään olen ollut koko päivän sisällä, poika on vesirokossa.
Söimme lihamureketta ja lanttulaatikkoa.
Kotia ollaan siivottu, pyykit pestynä, astiat puhtaina.
Tiedossa on vielä kauppareissu ja sitten ruokailujen lisäksi yhdessäoloa perheen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709451:
Voi kurjuus. :(
Aina raastaa sydäntä,kun pienet lapset sairastaa.
Saako kysyä minkä ikäinen potilas teillä on?
Pikaisia paranemisia.
Puolvuotias potilas täällä meillä. Esikoinen vielä ja ekaa kertaa kipeänä niin on itsekin kokoajan varpaillaan.

Ai ne on keikkaluontoisia juttuja mitä teet, mä olen vissiin siinä mielessä palstamammojen parjaama "perinteinen" mies että keksin aina jotain muuta tekemistä kuin siivoamista jos on tylsää :D

Mä olen kuullut tuon sanonnan aikaisemminkin, olen ollut varma että jotkut naiset ottaa sen kirjaimellisesti :D
Joo ne on nyt ollut jo pidempään keikkaluontoisia. :)
Yhdessä vaiheessa oli useampikin paikka mihin tein..
Nyt teen vaan yhteen.
Tää passaa ihan hyvin mulle viel toistaiseksi..
esäksi sitten taas käynnistetään työmoottorit kunnolla ja syksyllä jatkan koulua..

Tehdään kohta kykjyksiä tomaatti-maissi kastikkeella ja miehen kans syötiin päivällä sardiinileipiä ja lapset on syöneet koulussa. Välipala oli vuoksen piirakoita ja omppua. Illalla varmaan puuroo, mut en ole päättänyt teenkö riisipuuroo vai suklaamannapuuroo..

• Tykkää
Reactions: röppö
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25709902:
Joo ne on nyt ollut jo pidempään keikkaluontoisia. :)
Yhdessä vaiheessa oli useampikin paikka mihin tein..
Nyt teen vaan yhteen.
Tää passaa ihan hyvin mulle viel toistaiseksi..
esäksi sitten taas käynnistetään työmoottorit kunnolla ja syksyllä jatkan koulua..
No mut hyvä jos se on sun mieleen, eihän kaikki tykkää tuollaisesta tavasta tehdä töitä. Kesällä rahaa kasaan että saa opiskella ilman järjetöntä pihtaamistA? :)

Puolvuotias potilas täällä meillä. Esikoinen vielä ja ekaa kertaa kipeänä niin on itsekin kokoajan varpaillaan.
Voi toinen on vielä niin pikkuinen.
Muistan molempien lasten vauva ajat..kummankin hengitystä tarkkailin normaalistikkin iltaisin ja välillä yölläkin..
Ja sitten kun esikoinen sairastui 7 kk iässä rs-virukseen..en uskaltanut nukkua ja jos nukuin tein sen sohvalla vauva kainalossa.

Pikaisia paranemisia ja toivottavasti pysyt itse terveenä..sairaan lapsen hoitaminen on rankkaa jo ilman,että itsekin tulee kipeäksi.

No mut hyvä jos se on sun mieleen, eihän kaikki tykkää tuollaisesta tavasta tehdä töitä. Kesällä rahaa kasaan että saa opiskella ilman järjetöntä pihtaamistA? :)
Mä vietän aikaa lasten kanssa mielelläni,mutta sit taas tää kotona oleminen on aika tylsää toisinaan..ja töihin pääsy on kuin lomalle menisi. :D
Ja jatkan mä töitä jos mahdollista varmaan syksylläkin,kun ei mulla ole tota koulua paljoa jäljellä. :)
Pari kurssia ja lopputyö..
Sitten olisi tarkoitus hakea lukemaan sosiaalialaa..

La Paset
Maanantai on meillä pyykkipäivä, joten kone pyörii nyt kolmatta rundiaan. Lounaan laitoin, nyt olisi vielä illallinen edessä. Maanantai on päivistä odotetuin, koska silloin saan ratkoa Ilta - Sanomista Hidaton, Hyperin ja Megatähden. Ristikkoja olen kyllästynyt ratkomaan, Histiksen vain teen.
Aurinko paistaa täällä etelässä hiihtolomalaisille ja lunta on kaikki paikat täynnä. Hyvää loppupäivää vaan kaikille.

Aamusta soittelin yhtä työpaikkaa ja pojalle lääkäriä. Sit pudotin kuopuksen hoitoon ja menin esikoista näyttämään lekurille, jonka jälkeen vein esikoisen kouluun. Kävin siskon luona leikkimässä 15minuuttia kummipojan kanssa ja sen jälkeen tulin lumitöihin kotiin. Puhuin pikaseen puhelimessa miesystävän kanssa ja sit lähdin hakeen lapsia.. Kaupan kautta kotiin. Esikoisen läksyt, hamsterin häkin siivoaminen, imurointi ja ruoka uuniin. Kohta saa onneks syödä ja sit olla vaan.

"hou"
Koko aamun harrastin villiä seksiä,paikat ihan hajalla...silti pitäs vielä jaksaa illalla koko homma uudestaan toisen miehen kaa,huh!ei oo helppoo tää jakorasian elämä.....

Yhteistyössä