Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***


Scarleth Tsemppiä! :) Toivotaan, että aikataulut ei menny sekaisin!


Hiphei, ei mennyt! Eli ilmeisesti punktion ajankohtaa pystyy säätämään sen verran, että se onnistuu joko perjantaina tai maanantaina, jos uhkaa mennä viikonloppuun. Tänään siis hakemaan setti lääkkeitä apteekista ja huomenna pistelemään, jee!

Muoks. Tänään kaveripiirissä neljäs raskausuutinen kahden kuukauden sisään. Yritän olla olematta katkera, mutta vähän kyllä kieltämättä hymyilyttää, että miten voikaan elämä v***uilla tällä asialla noinkin paljon pienen ajan sisällä. Heh. En kyllä juurikaan ole ollut kateellinen lähipiirin vauvauutisista, mutta pakko myöntää, että mitä pidemmälle hoidot etenee, sitä enemmän ne alkavat tuntua surullisilta...
 
Viimeksi muokattu:
nellielli no jopas on kumma juttu... toivottavasti tuosta ei tule nyt jatkuvaa riesaa. Muistaakseni joku puhui että oli saanut antibioottikuurin jälkeen toistuvia hiivoja :(...

Nyt alkaa taas himoterveellisyys ruokien suhteen... niin ja se foolihappo... ääh mä unohdin ottaa aamulla vitamiinit ;-) ....

*muoks* Scarleth mun keskenmenon jälkeen mä olen saanut saanut kans 4 raskausuutista tutuilta... ja pakko sanoo että aavistuksen verran olen katkera vaikka aidosti olen onnellinen heidän puolestaan kuitenkin samaan aikaan... Mä voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu kuin ensimmäistä yritätte ei sitä kuulu, koska multakin tuntuu tältä vaikka meillä on tuo tytön tyllerö ennestään.. Hirmusti tsemppiä Scarleth ja puuhpuuh vauva tuulia teillekin!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 20.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 1/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 4/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11....................KP 10/28-30
Hannahi1...........KM 12/11......................................KP 11/28-30
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11............KP 17/28-30
jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 19/24-28
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 23/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 25/33
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v......KM 12/11.....................................KP 4/26
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 9/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 10/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11............................KP 10/30-33
tiiru..................KM 11/11......................................KP 11/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 18/28
Ipna..31v...........KM 12/11......................................KP 20/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 24/27
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 32/?
Lilleri82..30v......KM 11/11......................................KP 33/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12.......................................KP ?
Salasei..............KM 09/09......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12..........KP 8/?
Filuuri................KKM 1/12.........................................KP 15/28
Missa-76............KM 04/11..........................................KP 34/28-32
Whisky Peat........KM 07/11.........................................KP 35/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö..29v...KM 5/05,9/06,1/07,11/09, enkelityttö 1/11,1/12..KP 6/30-33
M1n1..33v.....enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 7/30
Vaavimasu.....KM 08/10, 08/11..........................................KP 18/28-29
Wandii..32v....KM 12/11....................................................KP 19/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11......................................KP 20/38
johnu.............KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 13/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Scarleth Hienoa, että aikataulut ei menny sekaisin! :) ja tiedän ton tunteen, kun kaveripiirissä koko ajan joku on raskaana..itellä kolme kaveria raskaana ja kaikilla aika lähekkäin lasketut ajat..oon jokaisen puolesta onnellinen! Mut kyl se aina kalvaa, et miksen mäkin..ja kaks näistä kavereista tuli tosta noin vaan raskaaks..et joillain se vaan käy niin helposti..no, jos nyt ei katkeroituis kuitenkaan! :)

ipna toivotaan, ettei tuu jatkuvaa riesaa..ei jaksais..ja ihmettelen kyl jos tulee jatkuva riesa, ku kuitenkin ennenkin tullu antibiooteista ja menny ohi eikä oo palannu uudelleen..no, katsotaan nyt mitä tapahtuu kun tän hiivan saa alta pois!
 
nellielli: i know the feeling!! Se hemmetin hiiva iski taas täälläkin päälle taas tänään. Mullahan siis tulee ovulaation aikaan toi hiiva, nyt onneksi tuli vähän etukäteen, joten saanpahan kuriin ennen sitä. Täytyy kohta kipaista apteekkiin hakee lääkkeet ja miehelle kanssa pilleri. Turhaa hoitaa vain itsensä, kun voi tosiaan olla miehelläkin viikonlopun touhuilujen jälkeen. Ja mä siis en käytä valkoisia jauhoja enkä käytä missään sokeria, paitsi syön läjäpäittäin karkkia :( mut nyt en ole älyttömästi syönyt eli mulle tekee hormonit. Pitäisi vetää se estolääkitys, mutta ongelma että se pitäisi ottaa 1pilleri/vko 4 krt, mutta kun sitä ei saa missään nimessä ottaa raskaana, niin en ole voinut sitä kuuria tehdä. Kun olisi tajunnut ottaa heti km:n jälkeen niin olisi ehtinyt.
 
Viimeksi muokattu:
ipna: kiva, että on positiivinen fiilis raskautumisen suhteen. Niin mullakin oli viimeksi, jotenkin hyperhedelmällinen olo ja pitikin paikkaansa.

scarleth: kiva, että vuotokin alkoi ja pääsette seuraavaan vaiheeseen :)

).( olin lauantaina kummipojan synttäreillä ja siellä oli veljen vaimon sisko, jolla on samana päivänä LA, kun mulla olisi ollut tässä viimeisessä raskaudessa eli 13.8. Täytyy sanoa, että kyllä jouduin kieleen puremaan, että sain hillittyä itseni. Onnittelin häntä raskaudessa ja hän päätti sitten avautua siitä, kuinka tämä kolmas todellakin oli vahinko eikä ymmärrä miten tästä selvitään ym. Musta on niin jännä kuinka ihmiset unohtaa, he yrittivät esikoista pari vuotta ja hänen syntymän jälkeen ovat yrittäneet koko ajan toista lasta eli 5 vuotta ennen kuin tämä kakkonen sai alkuunsa vaikka kuinka monennesta IVF:stä. No sen jälkeen eivät olleet käyttäneet ehkäisyä, kun raskaaksi tulo oli ollut niin vaikeaa aina ja täysimetys päällä. Mutta se on jännä, että ovat niin kovasti toivoneet toista lasta ja maksaneet kymmeniä tuhansia yhteensä vuosia kestäneistä hoidoista ja nyt sitten olivat ihan maansa myyneet, kun tulee kolmas?!?
 
Viimeksi muokattu:
morebabies täytyy kans hakee lääkkeet siihen hiivaan tänään, kun menkat luultavasti alkaa perjantaina..jos viime kierron mukaan menee..niin ennen sitä olis kiva saada hiiva alta pois ja tosiaan lähdetään sinne lontooseenkin lauantaina, niin en kyl siä halua hiivasta kärsiä..ja taidan ostaa lisää maitohappobakteereja myös tänään, jos ne auttais, ettei heti uusis.. mikäs se estolääkitys oikein on?
 
nellielli: se on ihan se sisäisesti otettava diflucan hiivalääke, mutta otetaan tosiaan 1 kpl/vko 4:n viikon ajan. Täytyypä itse ottaa noi maitohappobakteerit käyttöön taas ja ehkä mä käytän sen lacto balans- kuurin sitten oviksen jälkeen. Ai mut en voikaan jos aloitan luget oviksen jälkeen. Ei varmaan voi käyttää samaan aikaan...
 
morebabies tuo että raskautuu sitten kun sitä ei yritä on niin legendaarinen... sitä mäkin pelkään että nyt kun sitä haluan ja yritän niin kovasti niin sitten se onnistukkaan ja sitten kun luovuttaa niin sitten sitä raskautuukin. Ihmisten jännä piirre on se että onneksi unohtaa aika nopsaan vastoinkäymiset... luulisi tuossakin tapauksessa olevan onnensa kukkuloilla kun kolmannen lapsen saa varsinkin kun ollut vaikeuksia sen suhteen...

Esikoista yrittäessä me ei yritetty ollenkaan ja sitten sitä vaan jossain vaiheessa tulla tupsahti raskaaksi varmaan jostain 9:stä yk:sta :). Tätä keskenmennyttäkään ei yritetty ja tärppäsi heti ensimmäisten menkkojen jälkeen kun jätin pillerit pois. Nyt tätä oikeasti yritetään niin saa nähdä miten käy jääkö yritys yritykseksi ja vauva tulee vasta sitten kun luovutan...
 
morebabies Toi diflucan varmaan auttaa tolleen ehkäisevästi, mut itellä se ei viimeks auttanu jo kun oli hiiva päällä..jouduin hakeen viä erikseen uudet lääkkeet, kun ei ollu hyötyä.. nyt otan suoraan canestenia, koska se on aina auttanu..

ipna mä tulin kans raskaaks ekan kerran melkein heti ku pillerit jätin pois..ehti tuleen yhdet menkat välissä ja sit olinkin jo raskaana..mutta keskenhän se meni.. :| mut pointti oli se, etten sillon ees aatellu tulevani raskaaks..en uskonu, et niin nopeesti vois tulla, joten en ees miettiny asiaa..nyt sitä miettii koko ajan niin ei varmasti tuu raskaaks.. : /

Sattu muuten eteen sellanen juttu, et hiivatulehdus vois olla raskausoire..onko kellään kokemusta tai tietääkö muutenkaan et voiko pitää paikkansa? en siis usko, et itellä siitä johtuu, koska tuskin oon tässäkään kierrossa ovuloinu ilman niitä clomeja, mut tiedä sit..
 
nellielli: mulla oli myös viimeisessä raskaudessa hiiva ja sanotaan, että hiiva tulisi herkemmin raskaana, mutta en sitten tiedä.

).( mulla on kyllä kroppa edelleen jotenkin sekaisin. Tänään kp 8 ja tulee vaaleanpunertavaa/rusehtavaa valkovuotoa ja aivan järkyt alaselkäkivut?!? Mutta samalla vasenta munasarjaa alkanut vihlomaan lupaavasti. Siis oliko viime viikkoinen vuoto sittenkin muka kaavinnasta ja nyt alkaa menkat?!
 
ipna Mulle kävi kans just noin kun esikoinen sai alkunsa. En ollut sen kummemmin ajatellut raskautta. Toki siitä oli puhetta ja olin jättänyt pillerit pois. Toista tehtailtiin yli 8kk ja juuri kun olin jo luovuttanut niin testi näytti plussaa. Samoin kävi kolmannessa raskaudessa, olin jo varannut ensikäynnin AVA-klinikalle niin olinkin raskaana.
 
nellielli, kyllä hiivatulehdus käsittääkseni joillekin tulee alkuraskaudessa, eli sikäli kai se voi hiivatulehduskin olla. Mulla itselläkin oli joku ihme kutinajuttu silloin kun tulin raskaaksi ja epäilin lievää hiivatulehdusta, mutten tiedä oliko se sitä kuitenkaan, meni sitten aika äkkiä itsestään ohi.

morebabies, hyvä että kropassa tapahtuu jotain.... kai? Siis toivotaan, että on jotain positiivista pöhinää kyseessä kuitenkin!

Täällä tänään käyty kantamassa hirveä setelitukku apteekkiin (ihan helv*** kalliita nuo ivf:n lääkkeet) ja käyty puhelimitse hoitajan kanssa läpi piikittelyt. Jännää jännää! Huomenna pääsee pistelemään (joo, perverssiä että on moisesta näin innoissaan :D ) Odotukset tietysti jälleen kerran ihan pilvissä. On se ihmismieli tosiaan kumma; epäonnistumiset unohtuu niin nopeasti ja taas on valmis hakkaamaan päätään samoihin kiviin uudelleen.
 
Scarleth vastoinkäymiset unohtuu nopsaan se on jännä juttu... toivotaan että hoidot onnistuu ja teillekin tulee vauva syliin.

morebabies ehkä tuo on kropan käynnistelyä :)...

).( mulla on edeleen positiivinen fiilis tämän kierron suhteen ;-), katsotaan onko fiilikset sitten oikeassa vaiko ei. Just tuossa päätin että ensimmäistä kertaa testaan 1.3, ois kyllä hienoa testata jo 29.2 ja saada positiivinen tulos kun se on meidän enismmäinen hääpäivä (vaikka 4 vuotta ollaankin oltu naimisissa) mutta epäilen että silloin mitään vielä näkyisi... ehkä tuhlaan yhden ovistestin silloin ;-)...
 
Scarleth Se on kyllä kumma, miten nopeasti vastoinkäymiset unohtuu ja ihminen nousee jaloilleen uudelleen yrittämään! Nyt toivotaan, että hoidot teillä tuottaa tulosta! :)

morebabies toivotaan, että on positiivista kropan omaa käynnistelyä sulla!

ipna Ihanaa kun oot noin positiivinen! :) Ite oon aina varma, ettei lasta ole alulla..paitsi joskus loppukierrosta alan pikkusen toivoon kun kuuntelen kroppaani vähä liikaa..mut nyt en kyl ees toivo mitään, kun en oo luultavasti ovuloinu ilman niitä clomeja..
 
Heissan. Täällä menossa kp 19Eikä ovulaatiota ole ainakaan tuntunut.. Peittojaollaan heiluteltu vähä väliä, mutta tosiaan kummastuttaa tuo ovulaatiokipujen puuttuminen... Ja eilen tuli ihan aavistuksen veristä paperiin kun pyyhki.. Mietin tosin että onko sitten taas joku hiiva kun kuurin vetäsin tossa pari vkoa sitten. Jos on limakalvot pian herkillä.. En oikein jaksa uskoa että näin paljon yhtäkkiä kierto heittäis ja ovis oiskin vielä tulollaan... Kierroksihan saattas tulla jopa 40pv... Ei ole koskaan sellasta ollut.. Voi luoja että alkaa oikeesti niin pälli seota.. taas alkukierron pysty oleen etes ajattelematta koko asiaa,mutta sitte ku hokasin ettei ovulaatiota ookuulunu ja kuitenki jonoin pitkällä kierto niin nyt se stressi taas alko...
No..Mutta toivottelen tsemppejä muille kiertoon ja en jaksanut nyt lukea muitten tekstejä joten anteeksi omanapaisuus ja pahoittelut ja halit kaikille sitä tarvitseville ja onnittelut plussanneille.. Olen ollut työharjoittelussa niin en ole jaksanut ja joutanut kirjoitella..
 
Sattu muuten eteen sellanen juttu, et hiivatulehdus vois olla raskausoire..onko kellään kokemusta tai tietääkö muutenkaan et voiko pitää paikkansa? en siis usko, et itellä siitä johtuu, koska tuskin oon tässäkään kierrossa ovuloinu ilman niitä clomeja, mut tiedä sit..
Mulla on aina iskenyt hiiva: myös nyt. Ei varsinaisesti ole kai hiivaa (menee itsekseen pois) mutta oireilee samalla tavalla.Jokin ph muutos sitten tapahtuu mitä ilmeisimmin...?
Mulla myös virtsatietulehdukset osana aina raskautta: ekassa raskaudessa niitä oli 3 peräkkäin, toisessa2 ja niistä viisastuneena heti kun alkaa sellanen oireilu niin karpalomehua ja reilusti: on mennyt sillä aina ohi sen jälkeen.

RASKAUSUUTISET, kun itsellä oli 5 epäonnistuminen, oli 4 ystävääni raskaana. Yksi kertoi sen vko mun lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen lyömällä ultrakuvan mun eteen (tiesi miten mulle kävi) ja itkemäänhän pillahdin, silloin mä vaan olin jo niin loppu siihen että 2 kaveria oli ehkäsystä huolimatta vahinkoraskaana ja pari muuta sillee muuten vain..
Vaikka toki olin iloinen, enkä toivo omia vaikeuksia kellekkään niin kyllä oli tosi vaikea olla itkemättä... se kaipuu oli vaan ihan kamala :'(
Toisaalta mietin miten vaikeaa niiden kavereiden oli varmasti mulle asiasta kertoa :(
 
Vaavimasu Toivotaan, että oireiden puuttumisesta huolimatta ovis olisi jo ollut! Tai tulee mahdollisimman pian, ettei kierto veny kauhean pitkäksi! hassua toi verinen vuoto..ettei vaan se ovis olisi jo ollut ja nyt olisi jonkinlaista kiinnittymisvuotoa..voikohan olla mahdollista? hmm..

Neiti-81 Eli siis hiiva voi olla raskausoire.. :) on sekin kumma juttu! No, itellä tuskin on ja eilen hain lääkkeet, että eiköhän se pian tuosta lähde kiusaamasta.. ja maitohappobakteerit ostin kans, jos se auttaisi, ettei sitä hiivaa heti uudelleen tulisi..
ja varmasti kavereiden on ollu sulle vaikeaa kertoa uutisiaan..ja mieluummin varmaan kertoo, kun että salailisi mahdollisimman pitkään..ja itkeä saa..kyllähän ystävät sen ymmärtää, että vaikka kuinka olisi onnellinen toisten puolesta, niin se oma kaipuu on kauhea!
 
Vaavimasu mä en kyllä olis löytänyt omaa ovistani ilman testejä... mutta toisaalta mullahan tuo ovis saattaa ollat täysin oireeton ja oikeasti mun pitää kuunnella mun kroppaa että jotain siihen viittaavaa tajuaisin. Oviksen huomaan ainoastaan oikeastaa siitä himosta. Mutta jospa ovis olisi jo ollut ja tuo vuoto olisi kiinnittymisestä ;-).

nellielli nyt sitten jännätään sun positiivista tulosta jos hiiva voisi olla raskausoire!!!

Micaela äh kun mäkin pääsisin jo testaamaan perjantaina... tämä aika matelee tässä vaiheessa NIIN hitaasti... ensiviikolla vasta voi alkaa kuulostelemaan oireita.

Jos nyt tässä kierrossa ei tärpännyt niin sitten pitää tilata taas lisää testejä :)...
 
Micaela Pidetään peukkuja, että plussa tulee! :) Ja jos on dpo10, niin voisihan siellä ehkä jo nytkin jokin hailura viivanen näkyä! ;)

ipna ei ei ei.. :D nyt ei jännitetä mitään! :) Mä en usko, et oon raskaana..olishan se kiva, mut jotenki vaikee uskoo, et olisin nyt ovuloinu yhtäkkiä ilman niitä clomeja..et kai toi hiiva jostain ihan muusta syystä nyt on tullu taas..en haluais ees toivoa raskautta, koska petyn kuitenki..joten parempi etten toivo yhtään mitään! ;) aikakin on kulunut nyt jotenki paljon nopeempaa ku ei ees mieti raskautumisen mahdollisuutta tosissaan..
 
Micaela haamukin on plussa ;), ihanaa ihanaa ihanaa :heart: !!!! Dpo 10 kohdalla herkällä testillä voi hyvin haamunen näkyä ja siitä se sitten vaan vahvistuu :)!!!

nellielli mä haluun jännittää teidä kaikken puolesta... ja toivottelen plussia :)
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli

Yhteistyössä