Apteekin oman viivanpaikka??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annika"

Vieras
Kertokaa mulle oi kanssasisaret että Apteekin omassa r-testissä on viivanpaikka, tein juuri testin ja siinä näkyy sellainen hailakka viiva...:/ Nyt kp 24/25, testasin nyt koska outo olo, ja se tärkein syy, olen menossa sterilisaation ekoihin tutkimuksiin maanantaina. Meillä on jo kolme lasta, ja tää ihan riittää... Seksiä on ollut tässä kierrossa kolmesti, kumin kanssa.

Kuvaa en saa ennenkun haen kaupasta paristoja.:(

mä en oo vielä ees uskaltanu tehdä testiä. menkat on jo myöhäs mut en tiedä kuinka paljon, kun en muista koska oli viimeksi menkat, sen verran vaan muistan et olis pitäny olla jo. niin ja meilläki 3 lasta, ja päätin että lapsi luku olis täynnä.

[QUOTE="Perhonen";25692854]Itse tein äsen apteekin raskaustestin ja tulos oli positivinen. Esikoinen on 2. Lukuisia syitä, miksi en voi lasta pitää :/[/QUOTE]

Lukuisia syitä, miksi et voi pitää lasta, muttei vissiin yhtään syytä, miksi huolehtia ehkäisystä tai pidättäytyä seksistä. >:(

Mulla tuli apteekin omaan ihan niin hailakka viiva et muut ois sitä tuskin ees huomannu :D Mutta se vahvistui parin päivän päästä selväksi plussaksi..
Mutta tsemppiä teille jotka olette tahtomatta raskaana. Voi kuvitella miltä tuntuu, mullakin 3 lasta, eikä tod. suunnitelmissa enempää (ainakaan vielä). Meillä meni kumi rikki yhden kerran ja eilen alkaneita menkkoja odotin kuin kuuta nousevaa... Olivat vielä 2pv myöhässä, oli pieni paniikki.
Mutta jos joku tulee nyt kauhistelemaan miksi en hakenut jälkiehkäisyä, niin siksi; että jos lapsi olisi tuollaisesta saanut alkunsa niin hän olisi kuulunut meidän perheeseen ja olisimme ottaneet hänet vastaan... Mä meinaan mietin sillon ku esikoinen sai alkunsa, että on haettava jälkkäri; onneks en hakenut! nyt meillä ei ois tota ihanaa prinsessaa.. :heart:

Ja eilen illalla tuli päätös tähän asiaan, pikkuinen on tervetullut meille! Sanokoot tutut ja sukulaiset mitä hyvänsä, tämä on minun kroppani ja meidän perhe.

Yhteistyössä