"vieras"
Niinpä...mistäköhän johtuisi?Joo, mä huomasin että aika moni oli ihan asioikseen tullut vittuilemaan. Saletisti eivät edes vilkaisseet noita linkkejä.
Niinpä...mistäköhän johtuisi?Joo, mä huomasin että aika moni oli ihan asioikseen tullut vittuilemaan. Saletisti eivät edes vilkaisseet noita linkkejä.
Pitäiskö sulle?No en tiedä. Venakko pyysi rehellistä mielipidettä. Olisiko pitänyt valehdella, että hienoja on.
Nyt kiinnostaisi kyllä tietää, mitä epänormaalia noissa muissa on.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25690333:Omg hame on ainoa normaali vaatekappale noista.
Joo, totta kai on erilaisia makuja. Eikä mulla ole mitään ongelmaa sen kanssa, ettei kaikki noista(kaan) pidä. Jotkut vaan ovat niin läpinäkyviä.Pitäiskö sulle?
Minusta noi oli ihania kaikki, mutta kai ymmärrät, ettei ne kaikkien makuun ole. Että joku voi olla tykkäämättä niistä oikeastikin, eikä vain v***uillakseen?
Väri. Tosin farkut sopii hyvin tummaihoiselle tai ainakin hyvin ruskettuneelle, mutta kesäaikaan. Keltainen neule on aika creepy, ei imartelisi pituutensa vuoksi ainakaan minua.Nyt kiinnostaisi kyllä tietää, mitä epänormaalia noissa muissa on.
Minä kans muistelen niitä aikoja, kun Riepu vannoi, että mustaa sen olla pitää, eikä mitään räikeää. Mutta toisaalta on hyvä välillä kunnolla vaihtaa suuntaa =) Minulla on mielessäni tuosta vihreästä väristä aika ruma, mutta kuvaava nimitys, jostain vuodelta 85 tai niille main, enkä sen kerran kuultuani ole voinut enää käyttää sitä väriä. Harmi, silloinen iloni uudesta vaatteesta suli lätäkkönä lattialle. Ehkä kuvassa väri on ärhäkämpi, kuin oikeasti.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25693763:Sä olet kajahtanut :O
Vihreät housut....... tsiisus!
Niin olen .Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25693763:Sä olet kajahtanut :O
Vihreät housut....... tsiisus!
Kyllä mun tyyli on ollut samanlainen "värikäs musta" jo vuosia. Pääosa vaatekaapin sisällöstä on mustaa, mutta sitten piristän aina asua jollakin väriläiskällä - vaatekappaleella, asusteella tai korulla.Minä kans muistelen niitä aikoja, kun Riepu vannoi, että mustaa sen olla pitää, eikä mitään räikeää. Mutta toisaalta on hyvä välillä kunnolla vaihtaa suuntaa =) Minulla on mielessäni tuosta vihreästä väristä aika ruma, mutta kuvaava nimitys, jostain vuodelta 85 tai niille main, enkä sen kerran kuultuani ole voinut enää käyttää sitä väriä. Harmi, silloinen iloni uudesta vaatteesta suli lätäkkönä lattialle. Ehkä kuvassa väri on ärhäkämpi, kuin oikeasti.
Kerrothan sitten, jos niin käy!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25693779:Siis mä olen tyrmistynyt, vaihtaa nyt hyvä musta johonkin muuhun......
Ja jos se käy Riepulle, niin voi käydä meille muillekin mustaan verhoutuneille.
Spooky! :O
En minä mustasta luovu, älä pelkää, kuoma .Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25693779:Siis mä olen tyrmistynyt, vaihtaa nyt hyvä musta johonkin muuhun......
Ja jos se käy Riepulle, niin voi käydä meille muillekin mustaan verhoutuneille.
Spooky! :O