Värikästä elämää :D

[QUOTE="vieras";25690278]No jospa vaikka jättäisit joskun venakon ketjuun kommentoimatta, kun olet aina niin negatiivinen hänelle.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL:

Samaa voisi suositella kaikille niille, jotka on aina mulle huutelemassa.

(Eikä muuten pidä paikkaansa, että olisin Venakolle AINA negis.)

Hei, ei ehkä minunkaan lempivärit, mutta tasan tarkkaan kantajalensa käyvät värit, mitä olen muutenkin Riepun vaatteita seurannut.

Miksi aina pitää kohdistaa kritiikki tiettyyn persoonaan, eikö, vaa voi sanoa, että ei ole omaan makuun, sen sijaan että lapselliseen tyyliin töksäyttää ihan hirveet?

Ette sitten ole huomanneet, ettei kaikki pukeudu samanlaisiin kuoseihin ja malleihin kuin te itse teette.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25693763:
Sä olet kajahtanut :O

Vihreät housut....... tsiisus!
Minä kans muistelen niitä aikoja, kun Riepu vannoi, että mustaa sen olla pitää, eikä mitään räikeää. Mutta toisaalta on hyvä välillä kunnolla vaihtaa suuntaa =) Minulla on mielessäni tuosta vihreästä väristä aika ruma, mutta kuvaava nimitys, jostain vuodelta 85 tai niille main, enkä sen kerran kuultuani ole voinut enää käyttää sitä väriä. Harmi, silloinen iloni uudesta vaatteesta suli lätäkkönä lattialle. Ehkä kuvassa väri on ärhäkämpi, kuin oikeasti.

Minä kans muistelen niitä aikoja, kun Riepu vannoi, että mustaa sen olla pitää, eikä mitään räikeää. Mutta toisaalta on hyvä välillä kunnolla vaihtaa suuntaa =) Minulla on mielessäni tuosta vihreästä väristä aika ruma, mutta kuvaava nimitys, jostain vuodelta 85 tai niille main, enkä sen kerran kuultuani ole voinut enää käyttää sitä väriä. Harmi, silloinen iloni uudesta vaatteesta suli lätäkkönä lattialle. Ehkä kuvassa väri on ärhäkämpi, kuin oikeasti.
Kyllä mun tyyli on ollut samanlainen "värikäs musta" jo vuosia. Pääosa vaatekaapin sisällöstä on mustaa, mutta sitten piristän aina asua jollakin väriläiskällä - vaatekappaleella, asusteella tai korulla.

Yhteistyössä