Kuvia plussatesteistä

Aijaa.com - 9584130.jpg

Kertokaas nyt kokoneemmat näkyiskö tossa toisessa pieni haamujen haamu. Näkyi kyllä punertava pikkunen viiva paljaalla silmällä muttei kameran läpi meinannnut saada mitään ruudulle. Ennen kuvan ottoa menin hölmönä jostai kumman syystä vahingossa rapsuttelemaan tuota pintaa irti siitä mutta ihan ehjä testi siis alunperin olo.

Muoks: ja niin toinen missä ei näy mitään? tehty eilen aamulla jossa näkyy vähän niin tänään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Minä näen Hölön testissä haalean viivan, mutta väriä en erota. Toivottavasti saat väriä siihen mukaan.

Voi *mur-mur*. Jos voisin, tulisin kaukohalimaan. Aivan mieletöntä kuinka oot jaksanut muita tsempata kaikesta kokemastasi huolimatta, kun selvästi yritystä on ollut ja pettymyksiä kerta toisensa jälkeen. Mä niin peukutan täällä vielä plussan ja kiinnitarrautumisen puolesta!!! :heart:

Täällä on nyt sellainen tilanne, että epäselvyyttä tuskin on. Dpo 10 ja viiva vahvistunut eilisestä huimasti. Taitaa olla pikkuinen kyydissä, mutta nähtäväksi jää pysyykö matkassa..

[/URL][/IMG]

Päivänvalossa toisella kameralla:
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
mur-mur On kyllä sulla kivinen tie ollut! Tsemppiä oikein kovasti! :heart: Itsekin olen jaksanut ihmetellä sitä, kuinka positiivisena jaksatkaan pysyä! Oi kun itsekkin pystyisi edes puoliksi tuohon! =)

deedee Kyllä tuo mun mielestä myös on ihan selkeästi plussaksi luokiteltava ja jos ei ole, niin en oo kyllä noin pahasti viallista testiä koskaan nähnyt! :D Onnea paljon! =)

Hölö Myöskin olen sitä mieltä et jotain viivasta tuosta pystyy kyllä bongaamaan, varsinkin kun pystyy vertaamaan nyt tuohon eiliseen testiisi! Viivan vahvistumisia!! :whistle: =)

Mimmi Sen mitä oon täällä seuraillut muiden raskaustestejä, jotka plussaa ovat näyttäneet, niin dpo 10:lle tuo on oikein hyvä viiva! =) Itselläni ei vielä ole ollut onnea niin paljoa, että olisin edes tuollaista testiin saanut, joten siksi muiden tekemien testien perusteella tämä! :) Onnea ja kaiken maaliman tökötit matkaan että pieni kestää kyydissä loppuun asti! Hyvältä tuo näyttää kyllä!! :heart: :)
 
Ansku83, kiitos kovasti! :heart: Tämä on jo vahvempi viiva, minkä sain nuorimmaisestakaan lapsesta ekassa testissä. Tuli kyllä yllätyksenä, että tässä vaiheessa jo voi tällä lailla näkyä ja noin äkkiä vahvistui.
 
On muokattu. Se oli kännykällä otettu kuva, joka oli testin osilta aika tumma. Sitä on aavistuksen kauttaaltaan vaalennettu ja kontrastia lisätty hiukan. Siitä voisi saada paremmin kuvan toisella kameralla vaikka luonnonvalossa, kun tuo on työtason päällä otettu kuva.
 
MolliMelooni, laitoin tuohon edelliseen kuvaan lisäks toisen kuvan, joka on otettu päivänvalossa ja siihen ei ole kontrastia lisätty, eikä tummuusastetta muuteltu. Hieman hailakammin näkyy siinä. :)
Äläs nyt, mun mielestä näkyy paremmin tuossa luonnonvaloisessa. :D Tai siis voi olla varma, että siinä on oikeasti viiva eikä kontrastila esiin noussut viivanpaikka.
 
Oikeesti.. Tänään kp 24/28 ja testikin iltapäivänäytteestä. Mä olen tuota nyt tihrustellu, enkä osaa enää sanoa että näenkö vai toivonko vain näkeväni...


Pakko oli käydä vilkaisemassa roskiin heitettyä testiä, tikussa näkyy kaksi melkein yhtä vahvaa viivaa.. iik
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja tiuhti_
nellielli, Ansku, Mimmi kiitos kaunis:)
..tämmöistä se elo vaan välistä on, ei aina saa mitä halajaa&kaipaa niin kovin..
Kyllä on monet itkutkin itketty ja raivottuhin:ashamed:


Neiti-81 - ihunaista masumatkaa siulle&pikkiselle tarrasukka lasti!:kiss::heart:

Mimmillähin
viivanen vain vahvistuu - Ihuna juttu!=):heart:

Henna-Riikka75
- onhan tuo ihan sitä ittiään - PLUSSA!!!:flower::heart:


..ja kokenut konkari vastailee Hölölle: NÄKYY haamuinen - sille vahvistumisia!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
No on :) :) Aloin jo olla varma että alkaa olla munat pilaantuneet.. Siksi ei uskalla vielä oikein iloita.. (vähän kuitenkin, koska ainakin pieni kiinnittyminen on jossain vaiheessa tapahtunut kun on hcg:tä erittynyt :) sekin itsessään on jo helpotus :) )
 
Tein aamulla pregcheckin ja viiva oli minusta jonkin verran haaleampi. Tuli hieman kökkö olo. Onko tuo aina merkki kemiallisesta?

Tässä kuva, taas laatu kakkii, mutta suurinpiirtein tajuaa kuitenkin..
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:


Mikä se tuo viiva on tuolla ihan vasemmassa laidassa? Hitto että säikäytti! Mutta ei taida olla plussa? :( Näettekö te ees mitään vai oonko mä tulossa hulluksi? :p Viiva se on ja punaista väritystä on mukana, mutta ei se kovin selkeä oo ja miksi se ois noin reunassa... Kp25/24.
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi - älähän masennu:kiss: eihän se viivanen meillä kaikilla läheskään joka päivä vahvene, vaikka me niin luullaan ja tietenhin toivotaan.

Yksilöitä olemme jokainen ja virtsan vahvuushin vaikuttaa paljon.
..teitkö muuten tuon dpo9 dippauksen myöskin aamupisuun?

Miulla tuollainen kuin siulla tänään, tuli dpo11

Toivotaan vain nyt parasta ja mie täällä peukuttelenhin kovasti d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Henna-Riikka:heart:

Ruttunaama..on kyllä sen verta epäselvä kuvanen, etten itse ainakaan pysty juuri kommentoimaan muuten kuin: "en saa selvää"?!: /

Tarkoitatko viivasella ihan siellä vasemmassa reunassa olevaa punertavaa..täplää?..siinä kiiltävän kalvon kohdilla, mistä tuo pahvinen liuskan osa sitten alkaa?..

Kokeileppa laitella uutta kuvasta!:wave:
 
Viimeksi muokattu:


Mikä se tuo viiva on tuolla ihan vasemmassa laidassa? Hitto että säikäytti! Mutta ei taida olla plussa? :( Näettekö te ees mitään vai oonko mä tulossa hulluksi? :p Viiva se on ja punaista väritystä on mukana, mutta ei se kovin selkeä oo ja miksi se ois noin reunassa... Kp25/24.

Tässä testissä on jäänyt väriaine jumiin sinne alkupäähän, kaverilla kävi myös näin. Tavallaan "viallinen" testi. Kannattaa tehdä uusi!
 

Yhteistyössä