Perheesi lavistys/tatuointi tilasto

Meitä on 4, reikiä yhtä monta, tatuointeja nolla. Kaikki reiät minulla mutta ei niissä nyt mitään ole :) (siis koruja). Selvennykseksi korvissa yhdet, kulmassa ja kielessä myös. Kulmakoru alkoi kasvamaan ulos joskus kymmenen vuotta sitten ja kielikoru tuli otettua pois muutama vuosi sitten.

Ukko on sellainen karvainen nallekarhu että ihan jees ettei ole tatskoja eikä lävistyksiä ja lapsille ei vielä mitään moneen vuoteen. Itse aikoinani halusin selkään laittaan Ishtarin tähden mutta en saanut aikaiseksi eikä varmaan tule enää vaivauduttua.

metallimimmi
[QUOTE="annika";25683778]tatuointeja 0. mulla on korvikset, lasktaaks niitä? muuten lävityksiä 0[/QUOTE]

Sama täällä. Korvareikiä löytyy yhteensä 8, mutta ei tatskoja eikä lävistyksiä.

"minttu"
Mulla oli aikoinaan napalävistys, mutta se on jo aikoja sitten mennyt umpeen. Tatuointeja ei ole kellään. Mulla on korvikset, mutta niitä ei kai lasketa.. joten kaikkea 0.

Perheen koko 4 henkeä, 3 miespuolista, joista kellään ei oo lävistyksiä, eikä tatuointeja. Mulla 3 tatuointia (yks suunnitteilla), korvikset x 1kpl molemmissa, yks umpeen menny rustolävistys sekä myöskin umpeutunut napalävistys. Kieleen tahtoisin laittaa, saa nähdä saanko aikaseksi :p

Nin mikä korvakoru läpi korvan muka on ellei lävistys?
Mai ääs...

Mikä teidän mielestä sitten on lävistys? Joku brutaali ja julmetun suuri vai? Pyyhekoukku nenänpielessä?

Korvakoru läpi korvanlehden on lävistys, senkin pyhistelijät!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25686753:
Nin mikä korvakoru läpi korvan muka on ellei lävistys?
Mai ääs...

Mikä teidän mielestä sitten on lävistys? Joku brutaali ja julmetun suuri vai? Pyyhekoukku nenänpielessä?

Korvakoru läpi korvanlehden on lävistys, senkin pyhistelijät!
Jep näin munkin mielestä ja varsinkin jos lävistäjä on neulalla nuo reiät tehnyt,eikä kyseessä ole " ammutut " korvikset.. :D

"akka"
meidän uusperheessä niitä on niin paljon etten edes tiedä kuinka paljon.Vain yhdellä mun lapsista ei ole lävistyksiä, kaikilla muilla on.Tatskoja on mun esikoisella kroppa täynnä,mulla muutamia,miehen muksulla yks.

Yhteistyössä