Mulla ja tytöllä korvikset, joka korvalehdessä yksi. Tatuointeja ei löydy muuta kuin likaa mikä on tatuoitunut ihoon kun lapsena kaaduin ulkona.
Ja mitäköhän helevetin väliä sillä on MITEN se reikä on nahkaan tehty? :OAlkuperäinen kirjoittaja röppö;25686790:Jep näin munkin mielestä ja varsinkin jos lävistäjä on neulalla nuo reiät tehnyt,eikä kyseessä ole " ammutut " korvikset..
Aijjaa, ai sit niinku korviksetkin lasketaan. Miehellä on korvissa 3 reikää, mutta ei koruja niissä. Minulla on yhteensä 7 korvista. Eli jos kaikki laskee yhteen niin itselläni on 11 lävistystä ja sit joskus tulevaisuudessa vielä se kielilävistys, otetaan varmaan miehen kanssa yhdessä ne Lapsilla ei ole mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Tämmöttisii;25683791:Itselläni nolla tatuointia toistaiseksi, viisi kuvaa olisi kyllä ihoon tulossa.. Lävistyksiä on itselläni 4, nännit, huuli ja nenä. Kieleen haaveilen lävistystä Miehen tatuointeja en pysty laskemaan, on niin paljon ja isoja tatuointeja, osa on yhdistettykin. Lävistyksiä miehellä ei ole, toistaiseksi.
Mä luin ensin et meillä on 2, kolmas mahassa tulossa, jäin miettimään et mikä on tulossa, tatuointi ku vauva syntyy vai täh, kunnes tajusin lukea viestin uudelleen ja loppuun.. Tarviskohan mennä nukkumaan?Meitä on toistaiseksi vielä 2 mutta kolmas on mahassa tulossa lävistyksiä 6kpl ja tatuointeja 3 isoa, ja kaikki ovat minulla..