On niin valtavan paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Pettynyt.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
"For ages women have come together over coffee, cocktails, or late-night phone chats to analyze and obsess over the puzzling behavior of men. Greg Behrendt and Liz Tuccillo are here to say that—despite good intentions—it’s an utter waste of time. Men are not complicated, although they’d like women to think they are. And there are no mixed messages. The truth may be: He’s just not that into you.

Straightforward and sensible, He’s Just Not That Into You educates otherwise smart women on how to tell when a guy just doesn’t like them enough, so they can stop wasting time making excuses for a dead-end relationship."

"nainen"
Mä taas en ymmärrä näitä aloituksia ollenkaan. Jos alussa oikeasti kolahtaa, niin silloin haluaa olla toisen kanssa 24/7, eikä ole mitään kikkailuja aikataulujen ja tekstarien sekamelskassa vaan ollaan kaikki vapaa-aika yhdessä. Alussa on myös sanomattakin selvää, että kun esim. illalla tiet eroaa, niin seuraavana päivänä nähdään töiden jälkeen. Näin on ollut mun suhteissa aina, alussahan sitä ei malta pitää näppejään irti toisistaan! :)

Jos olisin itse törmännyt sinkkuaikanani miehee, joka käyttäytyy noin, niin en olis kyllä jäänyt odottelemaan hänen viestejään. Ihan selvät merkit minusta, ettei mie vaan ole kovin kiinnostunut, pitää aloittajaa vaan jonain hätävarana. Jätä se ja jatka elämääs, löydä se sulle oikea mies :)

"vieras"
"It’s a classic single-woman scenario: you really like this guy, but he’s giving mixed messages. You make excuses, decide he’s confused, afraid of commitment. Behrendt, a former executive story editor for Sex and the City—and a formerly single (now happily married) guy who knows all the excuses—provides a simple answer: he’s just not that into you. Stop kidding yourself, let go and look for someone else who will be. After all, as Behrendt sensibly puts it, "if a (sane) guy really likes you, there ain’t nothing that’s going to get in his way."

omassa suhteessa alussa nähtiin harvemmin, ja saatto olla yhteydenpidossa taukoa koska oikeasti haluttiin tutustua toiseen pikkuhiljaa. saatto mennä viikko pari ettei nähty ja aiemmin intensiivisempiin suhteisiin tottuneena olin ihan hermoraunio et miksei se musta tykkää. kyllä ne tapaamiskerrat sitte molemminpuolisen kiintymyksen syvetessä tiivisty ja meni neljä vuotta ennenku muutettiin yhteen. nyt ollaa vuosi yhdessä asuttu ja ollaan ihan umpirakastuneita, kaikki on tosi hyvin ja se on mun elämäni mies ja mie sen nainen :)

tarkotan lähinnä sitä ettei ap:n kannata hermostua turhista, mies voi vallan hyvin oikeasti tarkoittaa mitä sanoo (kun sanoi että haluaa jatkaa tapailua). teidän temperamentit ja tavat alottaa suhteita on vaan erilaiset.

"vieras"
omassa suhteessa alussa nähtiin harvemmin, ja saatto olla yhteydenpidossa taukoa koska oikeasti haluttiin tutustua toiseen pikkuhiljaa. saatto mennä viikko pari ettei nähty ja aiemmin intensiivisempiin suhteisiin tottuneena olin ihan hermoraunio et miksei se musta tykkää. kyllä ne tapaamiskerrat sitte molemminpuolisen kiintymyksen syvetessä tiivisty ja meni neljä vuotta ennenku muutettiin yhteen. nyt ollaa vuosi yhdessä asuttu ja ollaan ihan umpirakastuneita, kaikki on tosi hyvin ja se on mun elämäni mies ja mie sen nainen :)

tarkotan lähinnä sitä ettei ap:n kannata hermostua turhista, mies voi vallan hyvin oikeasti tarkoittaa mitä sanoo (kun sanoi että haluaa jatkaa tapailua). teidän temperamentit ja tavat alottaa suhteita on vaan erilaiset.
No jos luet vähän tarkemmin, niin huomaat, että ei noilla tilanteilla niin kovasti yhteistä ole.

"Wiitahepo"
Voikohan olla mahdollista myös se, että miehellä olisi huonoja kokemuksia aiemmista suhteista / naisista ja siksi on ottanut etäisyyttä? Pelkää kiintyä liian paljon liian aikaisin ettei satuttaisi itseään. Muutaman viikon tuntemisen jälkeen mies ei välttämättä ole vielä valmis kertomaan kaikkea itsestään, varsinkaan pelkojaan. Ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, mutta toisaalta ei kannata myöskään alkaa sisustaa vielä sitä yhteistä kotiakaan...

Se Oikea osuu kohdalle yleensä juuri silloin kun sitä vähiten odottaa.

"vieras"
[QUOTE="Wiitahepo";25682613]Voikohan olla mahdollista myös se, että miehellä olisi huonoja kokemuksia aiemmista suhteista / naisista ja siksi on ottanut etäisyyttä? Pelkää kiintyä liian paljon liian aikaisin ettei satuttaisi itseään. Muutaman viikon tuntemisen jälkeen mies ei välttämättä ole vielä valmis kertomaan kaikkea itsestään, varsinkaan pelkojaan. Ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, mutta toisaalta ei kannata myöskään alkaa sisustaa vielä sitä yhteistä kotiakaan...

Se Oikea osuu kohdalle yleensä juuri silloin kun sitä vähiten odottaa.[/QUOTE]
Nämä on kyllä niin epätoivoisten naisten sepustuksia :LOL:. Ottaa se vaan niin koville, kun itse ei ole kaikkien mielestä kiinnostava. On se kumma, kun jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä, niin se ymmärretään, mutta jos mies ei ole kiinnostunut, niin sillä on sitoutumisvaikeuksia tai traumoja.

[QUOTE="vieras";25682579]No jos luet vähän tarkemmin, niin huomaat, että ei noilla tilanteilla niin kovasti yhteistä ole.[/QUOTE]

noh, ainakin tää kolahti omaan silloiseen tilanteeseeni:

"Tapasin ihanan miehen jokin aika sitten ja tapailimme tiiviisti pari viikkoa. Nyt hän ei kuitenkaan ole ottanut enää yhteyttä itse reilu pariin viikkoon, vastaa kyllä lähettämiini viesteihin, ei kuitenkaan suostu tapaamaan - ei ehdi muilta kiireiltään. Olen kysynyt suoraan missä mennään, haluaa omien sanojensa mukaan jatkaa tapailua"

olin kyl sillon ihan wtf, mut tällee myöhemmin oon miettiny et miksi ihmeessä menin niin paniikkiin.

"Wiitahepo"
[QUOTE="vieras";25682652]Nämä on kyllä niin epätoivoisten naisten sepustuksia :LOL:. Ottaa se vaan niin koville, kun itse ei ole kaikkien mielestä kiinnostava. On se kumma, kun jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä, niin se ymmärretään, mutta jos mies ei ole kiinnostunut, niin sillä on sitoutumisvaikeuksia tai traumoja.[/QUOTE]

Minä itse en ole epätoivoinen, päin vastoin. Mieheni ystäväpiirissä sattumoisin on juuri tällainen mies, joka on kokenut kovia suhteissaan ja todella miettii kiinnostavien naisten kohdalla altistaako itsensä uudelleen riepoteltavaksi. Tämä mies on kiltti, hauska, komea ja lähes kaikkea mitä nainen voi miehestä haluta, silti hänen kohdalleen on osunut naisia jotka eivät ole osanneet arvostaa hänen ominaisuuksiaan.

Eiköhän se mies ole ainoa henkilö, joka voi ap:lle vastata, mitä tapahtui. Harmillista, jos selkeää vastausta ei saa. :/ Meitä on niin monenlaisia, joku ei ehkä uskalla sanoa rehellisesti, ettei kiinnosta, joku haluaa edetä hitaammin, jollekulle menevät muut menot suhteen edelle tai sitten vaan pelaillaan.

Luulisin kuitenkin, että mikäli mies on ap:sta kiinnostunut, hän kyllä ottaa yhteyttä aikanaan. Tuollaisessa tilanteessa itse pyrkisin jatkamaan omaa elämääni ja ottakoon mies aktiivisen otteen, jos oikeasti haluaa. Nyt varmaan tuntuu hankalalta unohtaa, mutta muutaman viikon tuttavuuden päättymistä tuskin kukaan jaksaa kovin pitkään märehtiä.

Sori, mutta en usko että, mies on kiinnostunu susta.

Kokemusta löytyy tollasistakin ja oon vaan jatkanu elämää ja tipauttanu tollaset kyydistä. Unohda koko tyyppi ja jatka elämää. Se oikea astelee sun elämää kyllä, kun vähiten sitä odotat.

Mun mies asteli baaritiskiltä mun elämään, olin saman vuoden keväällä eronnu pitkästä suhteesta ja mieheni tapasin sitten loppu kesästä. Miestä en ollu baarista hakemassa, olin mun miespuolisen kämppäkaverin ja hyvän ystävän kanssa viettämässä hauskaa iltaa ja vannoin ennen baariin menoa, että mä en halua pitkiin aikoihin miestä, enkä parisuhdetta ja tää päätös muuten pitää. Niin vaan kävi, että mies asteli mun elämään ja sydämeen baaritiskin kautta :D. Seuraavana päivänä mentiin miehen kanssa kahville ja siitäpä se lähti. Saman vuoden marraskuussa mies kysy, haluanko muuttaa hänen kanssaan yhteen, pelkäsin ja harkitsin tarkkaan, varovasti annoin suostumukseni seuraavana päivänä ja samalla sovittiin meijän parisuhteelle pelisäännöt, keskusteltiin myös unelmistamme ja toiveistamme ja siitä mitä suhteelta halutaan. Toi keskustelu kestikin aamuyöhön saakka. Nyt ollaan kihloissa ja meillä 2v tytär :).

Yhteistyössä