G: hellä pitkä rakastelu vai villi kiimainen raju pano?

• Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu päivästä ja fiiliksestä, mie tykkään vaihtelusta.
Välillä pitkä, hellä rakastelu ja sitten taas joskus on nautinnollista raju pano. :D

"mä"
Kysyn vaan, että miten ihmeessä ite kerkeette noin nopeista kiimaisista rajuista panoista saamaan ite yhtään mitään??? Siis joo kannatan tota jälkimmäistä vaihtoehtoa ilman muuta, mutta ei se nyt mikään sprintti sentään saa olla... hyvä jos kerran ite saa niin jää pahamieli, kyl se nyt pari kolme kertaa tarvii itekin saada...

"Sandra"
Kova ja raju pano on silloin paras, ku saan ite olla päällä ja määrätä tahdin. Oma mies jos pääsee päättämään vauhdin, niin silloin tekee kipeää ja koko hommasta on hohto pois. Eli rauhallista menoa jos mies hoitaa liikkeet, rajumpaa kun kiipeän ite satulaan...

"Heli"
Ite tykkään kovasta ja rajusta rakastelusta mieheni kanssa. Huono puoli on vaan se, et mieheltäni roiskahtaa nesteet aina liian nopeasti, eikä mieheni laukeamisen jälkeen pysty enää saamaan uutta erektiota kuin ehkä tunnin päästä...

"kajsa"
[QUOTE="Jaana";25361082]Oma mieliasentoni on se, kun käyn kontilleni pää alhaalla tyynyä vasten ja mieheni tulee takaapäin. Tämä on paras asento rajuun yhdyntään, mieheni tykkää kun pääsee niin syvälle kuin pystyy ja saa itse määrätä tahdin. Pussit heiluu kivasti pakaroitani vasten. Suht nopeasti tapahtuu laukeaminen, mut toinen kerta onkin sitten pitkä ja nautinnollinen. Kymmenen minuuttia rajua pumppaamista, ja sit onkin alapää pari päivää hellänä, mutta kyllä se onkin sen arvoista...[/QUOTE]

Mua jäi niin häiritsemään toi...Jos on nelinkontin ja panee takaapäin, niin miten ne pussit voi heilua pakaroita vasten...?Eikös ne pitäis heilua häpyhuulia vasten...?Siis eikö pakarat oo sama asia kuin takapuoli, ''posket''? :) Korjatkaa, jos käsitin jotain väärin.

"Vieras"
[QUOTE="Jaana";25361082]Oma mieliasentoni on se, kun käyn kontilleni pää alhaalla tyynyä vasten ja mieheni tulee takaapäin. Tämä on paras asento rajuun yhdyntään, mieheni tykkää kun pääsee niin syvälle kuin pystyy ja saa itse määrätä tahdin. Pussit heiluu kivasti pakaroitani vasten. Suht nopeasti tapahtuu laukeaminen, mut toinen kerta onkin sitten pitkä ja nautinnollinen. Kymmenen minuuttia rajua pumppaamista, ja sit onkin alapää pari päivää hellänä, mutta kyllä se onkin sen arvoista...[/QUOTE]

Mitenkäpäin te panette jos takaapäin asennossa kassit hakkaa pakaroihin?

Yhteistyössä