Miks mua täällä epäillään provoksi? Mikä on syys oikeasti siihen, että olisin provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei vaan että MYÖNNÄTKÖ, että ilman miestäsi et kykenisi tuohon elämisen tasoon joka sinulla nyt on?

Mitä hemmetin väliä sillä on, jos molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä? Keneltä se on pois?

Mun mielestä oot provoilija, koska oot välillä niin hyvän maun ja tapakulttuurin ulkopuolella aloituksissasi. Tosin saat paskaa niskaasi usein turhaankin.

• Tykkää
Reactions: rops
Ei vaan että MYÖNNÄTKÖ, että ilman miestäsi et kykenisi tuohon elämisen tasoon joka sinulla nyt on?

Kuinkakohan moni täällä pystyisi elämään, niinkuin nyt elää, ilman puolison tuloja? Jos Milanna on nyt raskauden takia ilman tuloja/työpaikkaa, niin onpa sekin todella harvinaista..not. Se tuskin on Milannan vika, että kaikkien palstamammojen miehillä ei ole niin hyvät tulot, kuin hänen miehellään on, vai?

• Tykkää
Reactions: rops
ja mikä teitä vaiva taas, se että mies mua elättää? Se että meillä kaikki puoliksi? Se että ei mun mies ole mikään k..pää?=) Se että mun mies halua mua elättää ja halua että mä päätän jopa enemmän menoista? Sekä sille kun ei le väliä vaikka en mee töihin ikinä, kun ei edes sellaista tarveta ole

ja mikä teitä vaiva taas, se että mies mua elättää? Se että meillä kaikki puoliksi? Se että ei mun mies ole mikään k..pää?=) Se että mun mies halua mua elättää ja halua että mä päätän jopa enemmän menoista? Sekä sille kun ei le väliä vaikka en mee töihin ikinä, kun ei edes sellaista tarveta ole

Se on hienoa, että miehesi elättää sut. Mutta myönnätkö sen myös itsellesi ja muille nyt että miehesi tosiaan sinut elättää? Ja jos hänen raha-hanansa jostain syystä loppuisivat, joutuisit tyytymään vähempään elämään niin sitä en usko että sellaiseen pystyisit. Ero tulisi välittömästi ja etsisit itsellesi uuden elättäjän.

Miksi ei ole ikuista?:) Luuletko että mies halua ota eron minusta tai meille se tulee vai mistä on kysee? Mistä tiedät meijän asioista? Sekä ei meillä vielä kerran pakko sanoa ole sellaista että ne on miehen rahoja, kun ne on yhteisiä

Etkö voi myöntää edes itsellesi, että ne ovat nimenomaan miehesi rahoja? Ehkä hän on antelias ja antaa sinun käyttää niitä, mutta ei..ne eivät ole sinun rahojasi. Valitettavasti.

Se on hienoa, että miehesi elättää sut. Mutta myönnätkö sen myös itsellesi ja muille nyt että miehesi tosiaan sinut elättää? Ja jos hänen raha-hanansa jostain syystä loppuisivat, joutuisit tyytymään vähempään elämään niin sitä en usko että sellaiseen pystyisit. Ero tulisi välittömästi ja etsisit itsellesi uuden elättäjän.

Sinähän sen tiedät. Kuka sinut elättää?

Etkö voi myöntää edes itsellesi, että ne ovat nimenomaan miehesi rahoja? Ehkä hän on antelias ja antaa sinun käyttää niitä, mutta ei..ne eivät ole sinun rahojasi. Valitettavasti.

En myönnä, koska ne on meijän. Ei meillä ole niin että tämä on hänen ja tämä on mun. Siks mies menikin naimisiin mun kanssa, koska hän ei halua että tunnen itseä ulkopuoliseksi tai että tämä on vain hänen, se teki kaikki sen eteen, että tunnen ja tiedän että meijän se on.....

Kun väität että sun nimi saatiin selville sun firman kautta niin se on valetta. Sun nimi saatiin selville kun itse olit linkittänyt jostain venäläiseltä sivulta kuviasi!Siellä oli kuvia Älsby talostanne, sun ex-ukosta, susta...JA SUN NIMI!

En myönnä, koska ne on meijän. Ei meillä ole niin että tämä on hänen ja tämä on mun. Siks mies menikin naimisiin mun kanssa, koska hän ei halua että tunnen itseä ulkopuoliseksi tai että tämä on vain hänen, se teki kaikki sen eteen, että tunnen ja tiedän että meijän se on.....

Avioliitossahan kaikki on "yhteistä", ellei ole avioehtoa, mutta tosiasiassahan sinä et ole miehesi rahoja ansainnut. Ne on sun miehen rahoja, joista hän vaan antaa sulle. Ts. olet loinen, elätti ja jollakin tavalla ehkä myös huoramainen, koska harrastathan miehesi kanssa seksiä ja hän ostelee kivoja lahjoja - aivan Pretty Woman-tyyppistä...

Odotahan kun rakkauden ensihuuma menee mieheltäsi ohi, kolmisen vuotta se kestää..

Siis oikeasti, miks teitä noin tökki mun miehen rahoja tuloja:O. Sekä kuka mua elättää ja kuka ei? Häiritsekö se noin paljon teijän elämää, jos mulla vähän parempi mies kuin teillä vaikka?

On olemassa ihmisiä jotka nauttivat siitä, kun saavat olla keskipisteenä/esillä keinolla millä hyvänsä.
Tukiainen on yksi hyvä esimerkki siitä. Ei ole väliä miten keskipisteenä olo/puheenaiheena olo/julkisuus hankitaan kunhan sitä vain on .
Sä taidat kuulua tähän ihmisryhmään. Uskallus ei riitä "suuren" julkisuuden hakuun. Niinpä sitä haetaan täältä palstalta. Voi sitten kauhistella kuinka minusta aina puhutaan/haukutaan/ollaan kateellisia ym.

Nää sun aloitukset ovat aika paljon juuri tätä, sinulle ei kelpaa vastaukseksi muut kuin sua ihailevat viestit tai se, et joku kertoo muiden olevan sulle kateellisia.

Ei minä en ihaile sua, mulle sä olet palstalainen muiden joukossa, en ole sulle kateellinen olen oikein tyytyväinen elämääni iloineni ja suruineni.
Syy miksi avaan sun ketjut on se, että nää ketjut viihdyttää omalla kummallisella tavalla.

Avioliitossahan kaikki on "yhteistä", ellei ole avioehtoa, mutta tosiasiassahan sinä et ole miehesi rahoja ansainnut. Ne on sun miehen rahoja, joista hän vaan antaa sulle. Ts. olet loinen, elätti ja jollakin tavalla ehkä myös huoramainen, koska harrastathan miehesi kanssa seksiä ja hän ostelee kivoja lahjoja - aivan Pretty Woman-tyyppistä...

Eli sinä olet huora kaikille, joilta olet saanut lahjoja ja joiden kanssa olet harrastanut seksiä? Tietääkö miehesi, että on suhteessa maksullisen naisen kanssa ja maksaa seksistä?

Kaikki kotiäidit ovat loisia, elättejä ja huoramaisia?

Siis oikeasti, miks teitä noin tökki mun miehen rahoja tuloja:O. Sekä kuka mua elättää ja kuka ei? Häiritsekö se noin paljon teijän elämää, jos mulla vähän parempi mies kuin teillä vaikka?

Heh, lueppas tuo vastauksesi ja mieti vielä, miksi sinua pidetään provona. :D

Vai sulla parempi mies.... Just. :D Eli sun mielestä kaikki ovat tosiaan vaan kateellisia sulle?

[QUOTE="vieras";25660522]Eli sinä olet huora kaikille, joilta olet saanut lahjoja ja joiden kanssa olet harrastanut seksiä? Tietääkö miehesi, että on suhteessa maksullisen naisen kanssa ja maksaa seksistä?

Kaikki kotiäidit ovat loisia, elättejä ja huoramaisia?[/QUOTE]

Ei kaikki kotiäidit, vain Milanna, joka avoimesti tämän myös myöntää.

Yhteistyössä