Miks mua täällä epäillään provoksi? Mikä on syys oikeasti siihen, että olisin provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Venakko asui aikoinaan täällä Turussa ihan mun naapurissani ja olin kyllä äimän käkenä kun kerran hänet täältä tunnistin kun laittoi kuvia itsestään ja lapsistaan. Eli voi kyllä vakuuttaa että tämä ihminen, Jelena nimeltään, on olemassa.

Venakko/Jelena: Eikö sua oikeasti nolostuta kun elät miehesi siivellä? Ok, se on ehkä normaalia touhua Venäjällä/Virossa, mutta ei täällä Suomessa. Suomalaiset naiset olisivat ihan hiljaa asiasta jos miehen siivellä eläisivät eivätkä sitä kovin helpolla myöntäisi edes ystävilleen.

Venakko asui aikoinaan täällä Turussa ihan mun naapurissani ja olin kyllä äimän käkenä kun kerran hänet täältä tunnistin kun laittoi kuvia itsestään ja lapsistaan. Eli voi kyllä vakuuttaa että tämä ihminen, Jelena nimeltään, on olemassa.

Venakko/Jelena: Eikö sua oikeasti nolostuta kun elät miehesi siivellä? Ok, se on ehkä normaalia touhua Venäjällä/Virossa, mutta ei täällä Suomessa. Suomalaiset naiset olisivat ihan hiljaa asiasta jos miehen siivellä eläisivät eivätkä sitä kovin helpolla myöntäisi edes ystävilleen.

Miks nolostutta:O.

Sekä so what että tunnistit mua? Miks mun pitää olla niin kuin TE Suomalaiset, jos en ole?

• Tykkää
Reactions: männinkäinen
Mä ymmärrän, että on kiva saada lahjoja ja kertoa niistä. Mut mä kerron mun ystäville ja läheisille, en täällä palstalla. Ja kun tiedät, että ihmiset ärsyyntyy siitä, niin miksi et kokeilisi kertoa joskus jotain vähemmän pinnallisia juttuja enemmän? :) Selväksi on tullut, että sun miehellä on rahaa ja teillä on sitä ja tätä. Etkö voisi kertoa enemmän asioista, jotka eivät liity rahaan tai omaisuuteen? :)

tai niin sanotusti ei oikea henkilö?=) Joka kerta sen mietin kun tulee aloituksia, kuka on palstan provo tai aukutaan sellaiseks mua mun ketjuissa. Mitä minusta tekee sellaista että voin vaikuttaa epätodelliseksi hlö:ksi?

Sairaalloinen minäminä-narsismi. Koko elämä pyörii miehen rahojen ja niiden tuhlaamisen ympärillä. Onko aloittaja tehnyt koskaan rehellistä työtä?

[QUOTE="vieras";25660119]Ei sissus - voiko toista yhtä aasia olla olemassakaan.

kohta koko Turku osoittaa sua sormellaan kun Pinkillä Nissanilla ajelet ympäri kyliä... voi sinun lapsi raukkoja!![/QUOTE]

Niinpä!!

Ja pointtini, Veankko, ei ollut se että tunnistin sut. Olkoon se jokaisen oma asia jos haluaa olla täällä tunnistettavissa (vaikka aika idioottimaista se on kun ajattelee esim. lapsiraukkojasi kun aloittavat koulun).

Esitän kysymykseni sitten näin: Jos sulla Venakko ei olisi tuota sun miestäsi vaan olisit yksinhuoltaja, niin olisiko sulla varaa ostaa ruokaa 3000€:n edestä joka kuukausi? Tai ruokailla ravintolassa viikottain yli 200€:n edestä ja shoppailla tuosta vaan 500e:lla vaatteita päivässä?

kohta koko Turku osoittaa sua sormellaan kun Pinkillä Nissanilla ajelet ympäri kyliä... voi sinun lapsi raukkoja!![/QUOTE] eikö hieno, että olen jo julkis;)

kohta koko Turku osoittaa sua sormellaan kun Pinkillä Nissanilla ajelet ympäri kyliä... voi sinun lapsi raukkoja!![/QUOTE]

Tik tak, aika menee sukkelaan.

[QUOTE="aliina";25660215]Selväksi on tullut, että sun miehellä on rahaa ja teillä on sitä ja tätä. Etkö voisi kertoa enemmän asioista, jotka eivät liity rahaan tai omaisuuteen? :)[/QUOTE]

NÄIN juuri!!

kohta koko Turku osoittaa sua sormellaan kun Pinkillä Nissanilla ajelet ympäri kyliä... voi sinun lapsi raukkoja!![/QUOTE]:laugh:

Niin ja siis kuten moni täällä on sulle koittanut selittää, niin on kovin provosoivaa puhua jatkuvasti rahasta ja omaisuudesta. Sellainen ärsyttää vaan suomalaisia, minkäs teet. Ja ei, ei sun tarvi sitä lopettaa, mutta hyväksy se, että muiden mielestä se on provoamista. :) (sitähän sä kysyit)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Niinpä!!

Ja pointtini, Veankko, ei ollut se että tunnistin sut. Olkoon se jokaisen oma asia jos haluaa olla täällä tunnistettavissa (vaikka aika idioottimaista se on kun ajattelee esim. lapsiraukkojasi kun aloittavat koulun).

Esitän kysymykseni sitten näin: Jos sulla Venakko ei olisi tuota sun miestäsi vaan olisit yksinhuoltaja, niin olisiko sulla varaa ostaa ruokaa 3000€:n edestä joka kuukausi? Tai ruokailla ravintolassa viikottain yli 200€:n edestä ja shoppailla tuosta vaan 500e:lla vaatteita päivässä?
Pitääkö mun elää niin ja ajatella niin että JOS olisin, ai pitääkö elää eri tavalla vai mitä sä haet? Miks sua mun ruokaa menot noin tökki?

Onko sulla tapana osoitella ihmisiä, jotka ajavat vaaleanpunaisella autolla? Sen tavanko aiot opettaa lapsillesikin?

[QUOTE="aliina";25660258]Niin ja siis kuten moni täällä on sulle koittanut selittää, niin on kovin provosoivaa puhua jatkuvasti rahasta ja omaisuudesta. Sellainen ärsyttää vaan suomalaisia, minkäs teet. Ja ei, ei sun tarvi sitä lopettaa, mutta hyväksy se, että muiden mielestä se on provoamista. :) (sitähän sä kysyit)[/QUOTE]

Muakin ärsyttä vaikka mitä täällä palstalla, olen silti hiljaa, enkä lue näitä minun ärsyttäviä aloituksia

[QUOTE="aliina";25660311]No mutta sä itse kysyit, miksi olet provo muiden mielestä! :O

Sulle on nyt useaan kertaan kerrottu, että miksi näin on. Mutta kun sulla on ihan järjetön puolustus päällä, etkä voi mitään myöntää tai hyväksyä, niin miksi edes kysyit??[/QUOTE]

Niinpä, ja vastauksetkin ovat aina asian vierestä tai sitten vastaa kysymyksiin vasta-kysymyksellä.

Yhteistyössä