V
VANAKKwqs
Vieras
no kun en ymmärrä millä tavalla olen provo?
Erikoista... yleensä sä kirjoitat Hooono soomi, ja nyt useampi teksti on jo ihan OIKEAA SUOMENKIELTÄ! vaikutat kyllä melko provolta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kun en ymmärrä millä tavalla olen provo?
Venakko asui aikoinaan täällä Turussa ihan mun naapurissani ja olin kyllä äimän käkenä kun kerran hänet täältä tunnistin kun laittoi kuvia itsestään ja lapsistaan. Eli voi kyllä vakuuttaa että tämä ihminen, Jelena nimeltään, on olemassa.
Venakko/Jelena: Eikö sua oikeasti nolostuta kun elät miehesi siivellä? Ok, se on ehkä normaalia touhua Venäjällä/Virossa, mutta ei täällä Suomessa. Suomalaiset naiset olisivat ihan hiljaa asiasta jos miehen siivellä eläisivät eivätkä sitä kovin helpolla myöntäisi edes ystävilleen.
Miks nolostutta:O.
Sekä so what että tunnistit mua? Miks mun pitää olla niin kuin TE Suomalaiset, jos en ole?
tai niin sanotusti ei oikea henkilö?=) Joka kerta sen mietin kun tulee aloituksia, kuka on palstan provo tai aukutaan sellaiseks mua mun ketjuissa. Mitä minusta tekee sellaista että voin vaikuttaa epätodelliseksi hlö:ksi?
Millä tavalla provoilen ja millä tavalla uskomattomaat jutut minulla? Miten niin mä leikin viatonta enkeliä? Siis mitä pahaa olen tehnyt että pitää sellaista leikkiä?
Pitääkö mun elää niin ja ajatella niin että JOS olisin, ai pitääkö elää eri tavalla vai mitä sä haet? Miks sua mun ruokaa menot noin tökki?Niinpä!!
Ja pointtini, Veankko, ei ollut se että tunnistin sut. Olkoon se jokaisen oma asia jos haluaa olla täällä tunnistettavissa (vaikka aika idioottimaista se on kun ajattelee esim. lapsiraukkojasi kun aloittavat koulun).
Esitän kysymykseni sitten näin: Jos sulla Venakko ei olisi tuota sun miestäsi vaan olisit yksinhuoltaja, niin olisiko sulla varaa ostaa ruokaa 3000:n edestä joka kuukausi? Tai ruokailla ravintolassa viikottain yli 200:n edestä ja shoppailla tuosta vaan 500e:lla vaatteita päivässä?
Suomalaiset naiset olisivat ihan hiljaa asiasta jos miehen siivellä eläisivät eivätkä sitä kovin helpolla myöntäisi edes ystävilleen.
Muakin ärsyttä vaikka mitä täällä palstalla, olen silti hiljaa, enkä lue näitä minun ärsyttäviä aloituksia
Niinkö, miksi? Tunnen monia, ketkä elelee jonkin aikaa miehensä rahoilla.
Pitääkö mun elää niin ja ajatella niin että JOS olisin, ai pitääkö elää eri tavalla vai mitä sä haet? Miks sua mun ruokaa menot noin tökki?
Muakin ärsyttä vaikka mitä täällä palstalla, olen silti hiljaa, enkä lue näitä minun ärsyttäviä aloituksia
Miks mun pitää myöntä? Mistä tiedät mihin pystyyn? Oli mulla joskus hyvää tulot, mutta tottakai miehen verrattuna, pummi olenEi vaan että MYÖNNÄTKÖ, että ilman miestäsi et kykenisi tuohon elämisen tasoon joka sinulla nyt on?
No varmasti jonkin aikaa elelevätkin (esim. hoitovapaalla), mutta harva varmaan koko ajan kuten Venakko. Hänen tekemillään töillä ei rikastuta eikä kuluteta 3000/kk ruokaan.
Miks mun pitää myöntä? Mistä tiedät mihin pystyyn? Oli mulla joskus hyvää tulot, mutta tottakai miehen verrattuna, pummi olen