Olen rakastunut varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miss Stellelibero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmasti onkin sinulle kivaa. Mutta hetken huuma sen arvoista, että perheet revitään rikki tai särjet sydämesi, kun mies kyllästyy sinuun.

Olemme olleet yksissä jo aika paljon hetkeä kauemmin ja kestäneet kaikenlaista yhdessä. Huumavaihe olisi varmaan jo kaikilla mittareilla ohi. Voinhan minäkin mieheen kyllästyä, noin teoriassa. En ole reppana. Voin olla yksikseni tai löytää toisen. Sitähän tämä elämä on.

Perhettä ei revitä rikki, oletko ajatellut miten monta avioeroa sivusuhteet estävät? Minun sydämeni ei ole suurimmassa vaarassa tässä. Päivä kerrallaan mennään, mutta olemme hyvässä paikassa juuri nyt.

En voi mitään, mutta mua aina säälittää tällaiset jutut ja kaikki jutun osapuolet.
Toivottavasti omalla miehelläni on munaa kertoa mulle, mikäli ei enää ole onnellinen kanssani ja haluaa mennä ns. vieraisiin pöytiin. Vaikka olemme olleet yhdessä yli 14 vuotta, en silti halua jakaa miestäni kenenkään muun kanssa. Toisaalta en myöskään halua väkisin ketään pitää, eli mies on halutessaan vapaa lähtemään.

siitä huolimatta: on tämä kummallinen palsta. Ollaan heti olevinaan parempia, ja tuomitaan toinen ihminen ilman, että tiedetään se totuus. Mulla ei kyllä olisi pokkaa tuomita toista ihmistä. Teet niin kuin itse haluat, mutta vaimolle olisi kyllä hyvä kertoa missä mennään. Surettaa vaan tällaiset jutut kaikkien puolesta.

Viimeksi muokattu:
mullakin on ollut suhde varattuun mieheen puolisen vuotta. ja molemmat olemme tahoillamme naimisissa.aluksi yritimme lopettaa tätä, mutta ei tullut ikinä päivää pidempää siitäkään... :/. seksiä emme ole monesti harrastaneet, pääasiassa halailua ym. tunteita on molemmilla todella paljon pelissä :).

[QUOTE="mamma";25652550]Just :[
Ja sitten kun te ootte perhe sillä on joku muu salasuhde. Miltäs sitten tuntuu?[/QUOTE]

kun te mammat aina hoette tätä: pettäjä pettää aina uudestaan. Ei muuten todellakaan pidä paikkaansa. Sinä et ole yhtään sen parempi ihminen kuin tämä AP - vaikka sitä nyt ilmeisesti yritätkin itsellesi uskotella.

...ja rakastajatar pitää itseään modernina, muita naisia kehittyneempänä olentona, joka pystyy antamaan miehelle jotain, mitä vaimo tai kukaan muukaan ei pysty antamaan.

Ei tietenkään. Rakastajatar ymmärtää, ettei voi korvata vaimoa. Toisaalta ymmärtää, ettei yksi ainoa ihminen (vaimo) riitä kaikkeen. Ymmärtää sen, ettei ihminen ole yksiavioinen eläin, eikä sen odottaminen ole järkevää. Rakastajatar on vapaa ihminen, joka on valinnut tunteidensa kohteen määräajaksi, eikä usko satuihin. Kylmät faktat eivät kuitenkaan latista lämpimiä tunteitani.

Alkuperäinen kirjoittaja Sammahär;25653025:
Ei tietenkään. Rakastajatar ymmärtää, ettei voi korvata vaimoa. Toisaalta ymmärtää, ettei yksi ainoa ihminen (vaimo) riitä kaikkeen. Ymmärtää sen, ettei ihminen ole yksiavioinen eläin, eikä sen odottaminen ole järkevää. Rakastajatar on vapaa ihminen, joka on valinnut tunteidensa kohteen määräajaksi, eikä usko satuihin. Kylmät faktat eivät kuitenkaan latista lämpimiä tunteitani.

Rakastajatar ei kuitenkaan näytä ymmärtävän, millaista kärsimystä aiheuttaa perheen sisällä. Hän on yhtä syyllinen kuin pettäjämieskin, koska tietää toisen olevan varattu. Kaiken huippu on, että rakastajatar yrittä selitellä idioottimaista käytöstään jopa avioliiton pelastamisella.

Rakastajatar ei kuitenkaan näytä ymmärtävän, millaista kärsimystä aiheuttaa perheen sisällä. Hän on yhtä syyllinen kuin pettäjämieskin, koska tietää toisen olevan varattu. Kaiken huippu on, että rakastajatar yrittä selitellä idioottimaista käytöstään jopa avioliiton pelastamisella.

Tai sillä, että ei halua rivitalonpätkää tai farmariautoa :D

Tosiasiassahan se vastuu on täysin sillä miehellä joka pettää. Ei rkastajatar tee mitään väärää, ei aiheuta kärsimyksiä eikä hänen tarvitse keksiä mitään tekosyitä. Vastuu on 100% miehen.

kyllä mun mielestä henkinen pettäminen on pahempaa.. jos mies ja nainen juttelevat asioista, mistä ei oman puolison kanssa voisi puhua.. vaikka ne vaan halailisivat ja suutelisivat... ja kaipaavat ja ikävöivät toisiaan.

[QUOTE="lilli";25653102]kyllä mun mielestä henkinen pettäminen on pahempaa.. jos mies ja nainen juttelevat asioista, mistä ei oman puolison kanssa voisi puhua.. vaikka ne vaan halailisivat ja suutelisivat... ja kaipaavat ja ikävöivät toisiaan.[/QUOTE]

Peesailen tätä, toinen kun voi salaa jopa rakastaa kolmatta osapuolta, ilman että puoliso asiasta mitään tietää.

Harvemmin sivusuhde on syy avio-ongelmille, ennemmin seuraus. Ja harvalla varmaan on yksinään ongelmia liitossaan. Minä tiedän paikkani ja oman vastuuni tässä tilanteessa. Se ei kuitenkaan mene minulle läpi, että kaikki olisi ihan niin mustavalkoista kuin palsta aina antaa olettaa. Toisaalta, ketju on täynnä lähinnä vaimojen reaktioita.

Vain siinä tapauksessa, jos mies ei ole kertonut perheestään. Muussa tapauksessa rakastajatar on kanssarikollinen.

En oikein ymmärrä miksi te naiset tätä hoette? Pelkäättekö noin kovasti että joku tulee ja vie miehenne ja siksi yritätte tätä tolkuttaa kaikille? Ei sillä parisuhteen ulkopuolisella ole mitään vastuuta suhteesta ja sen kestävyydestä. Miehellä on täysi vastuu mitä tekee ja miten asian perheensä kanssa hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sammahär;25653181:
Harvemmin sivusuhde on syy avio-ongelmille, ennemmin seuraus. Ja harvalla varmaan on yksinään ongelmia liitossaan. Minä tiedän paikkani ja oman vastuuni tässä tilanteessa. Se ei kuitenkaan mene minulle läpi, että kaikki olisi ihan niin mustavalkoista kuin palsta aina antaa olettaa. Toisaalta, ketju on täynnä lähinnä vaimojen reaktioita.

Jos avioliitossa on ongelmia, niin ei niitä ratkaista ainakaan sillä, että otetaan mukaan vielä kolmaskin osapuoli.

Kaikissa liitoissa on ongelmia enemmän tai vähemmän. Ne pitäisi ratkaista avioliiton sisällä tai sitten lähteä liitosta.

Ihan turha selitellä, että nämä kommentit olisivat vain vaimojen reaktioita. Ihan samaa sanomaa on tullut asiaa käsittelevissä ohjelmissa, joissa on ollut psykologeja ja psykiatreja mukana keskustelemassa.

Jos avioliitossa on ongelmia, niin ei niitä ratkaista ainakaan sillä, että otetaan mukaan vielä kolmaskin osapuoli.

Kaikissa liitoissa on ongelmia enemmän tai vähemmän. Ne pitäisi ratkaista avioliiton sisällä tai sitten lähteä liitosta.

Ihan turha selitellä, että nämä kommentit olisivat vain vaimojen reaktioita. Ihan samaa sanomaa on tullut asiaa käsittelevissä ohjelmissa, joissa on ollut psykologeja ja psykiatreja mukana keskustelemassa.

Etkös juuri sanonut ettei pidä ottaa ylimääräisiä selvittelemään avio-ongelmia ja heti perään vetoat nuppitohtoreihin.

Tosiasiassahan se vastuu on täysin sillä miehellä joka pettää. Ei rkastajatar tee mitään väärää, ei aiheuta kärsimyksiä eikä hänen tarvitse keksiä mitään tekosyitä. Vastuu on 100% miehen.

nämä mammat aina syyllistävät sen toinen naisen, mutta se mies on sitten niiiiiin viaton. On vissiin niin kova pala myöntää, että se täydellinen siippa siinä vierellä voikin pettää.

En oikein ymmärrä miksi te naiset tätä hoette? Pelkäättekö noin kovasti että joku tulee ja vie miehenne ja siksi yritätte tätä tolkuttaa kaikille? Ei sillä parisuhteen ulkopuolisella ole mitään vastuuta suhteesta ja sen kestävyydestä. Miehellä on täysi vastuu mitä tekee ja miten asian perheensä kanssa hoitaa.

tän palstan naisille. Tämä siitä hyvästä: :kiss:

Etkös juuri sanonut ettei pidä ottaa ylimääräisiä selvittelemään avio-ongelmia ja heti perään vetoat nuppitohtoreihin.

Huutelen sivusta, mutta jos otetaan salarakas "ratkomaan" avioliiton ongelmia, lakaistaan ongelmat tosiasissa maton alle siihen saakka, että kuvio paljastuu kaikille osapuolille. Jos taas otetaan mukaan psykologi tai joku muu asioita ulkopuolisena näkevä mukaan, otetaan matto pois lattialta tuulettumaan, jotta nähdään mitä maton alla piilee.

Yhteistyössä