Saako Hartwall Areenaan viedä pulloa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mun ymmärtääkseni nuo pullosäännöt on tehty niitä idiootteja varten, jotka heittelee lätkämatseissa kaikenlaista kamaa jäälle. Jotenkin maalaisjärjellä vois ajatella, ettei tällaisessa perhetapahtumassa ehkä ihan sellaista riskiä olis... Ja toisaalta jos mä olisin järkkäri, niin en välttämättä uskaltais sanoa parin kolmen lapsen kanssa taiteilevalle, räjähdyspisteessä olevalle äidille, että "rouva on hyvä ja jättää tuon Muumi-limpparin tähän tiskille" :D.
 
Ja mun ymmärtääkseni nuo pullosäännöt on tehty niitä idiootteja varten, jotka heittelee lätkämatseissa kaikenlaista kamaa jäälle. Jotenkin maalaisjärjellä vois ajatella, ettei tällaisessa perhetapahtumassa ehkä ihan sellaista riskiä olis... Ja toisaalta jos mä olisin järkkäri, niin en välttämättä uskaltais sanoa parin kolmen lapsen kanssa taiteilevalle, räjähdyspisteessä olevalle äidille, että "rouva on hyvä ja jättää tuon Muumi-limpparin tähän tiskille" :D.

:D Nyt mä tiedänkin miksei mua oo siellä koskaan tarkastettu :whistle:
 

Yhteistyössä