Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

• Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti
Harmaja
[QUOTE="vieras";25635821]IceQueen vaikka muuta väität, koska sillä haulla löytyy kuviasi.[/QUOTE]

Ei oo totta enää :D miten sä voit olla joka kerta minuutin päästä kommentoimassa jos kuvani lykkään tänne?!? :eek: onko ihme jos löytyy kun jokaiseen kuvaani kommentoit tuon saman :D

Joo ja edelleenkään en ole ollut IceQueen vaikka läheltä menee :)

Kepsis
Ei oo totta enää :D miten sä voit olla joka kerta minuutin päästä kommentoimassa jos kuvani lykkään tänne?!? :eek: onko ihme jos löytyy kun jokaiseen kuvaani kommentoit tuon saman :D

Joo ja edelleenkään en ole ollut IceQueen vaikka läheltä menee :)
täällä on muutama harmaa joka asuu täällä ihan sitä varten että pääsee perskärpäilemään samantien kun tilaisuus iskee :D ei sillä, tuo sinun kärpäsesi ei vaikuta mitenkään kauhean ikävältä, lähinnä hassulta.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="mä";25635983]kauheen nuoren näkönen,oisko kuva ajalta ennen lapsia? tällä hetkellä varmaan oot rupsahtanu läski ku laitat tommosii "vuos nakki" kuvia...hah.[/QUOTE]

sitä sun kuvaa on odotettu tosi kauan. koitas nyt laittaa niin saat rehellisen arvion itestäs.
:popcorn:

[QUOTE="mä";25635983]kauheen nuoren näkönen,oisko kuva ajalta ennen lapsia? tällä hetkellä varmaan oot rupsahtanu läski ku laitat tommosii "vuos nakki" kuvia...hah.[/QUOTE]

kiits vaan,no ihmiset muuttuu.enkä oo välttis ton näkönen enää.tosin oon 2 lapsen äiti tossa kuvassa noin3 vuotta sitten :) en tiiä pitäskö ottaa ihan kohteliaisuuten ton "kauheen nuoren näkönen" kommentin :)

Yhteistyössä