Beep
Voi nuoruutta. Snif.kaunis.
Voi nuoruutta. Snif.kaunis.
kaunis tämäkin.
Sulla Beep on aivan käsittämättömän kauniit silmät ja upeat hiukset. Kaunis koko paketti
Juu, todellakin muistan . Siitä kuvasta tulikin monta hyvää ja erilaista versiota, vaikka alkuperäisessä näytin lähinnä känniseltä hörhöltäKiitos SAMOIN.
Muistan vielä erityisen hyvin kun käsittelin sun kuvaa, muistatko?
<3 <3 <3 oot NIIIIIN kaunis!!!
Vähän ylpeä ilme, mutta niiiiiiiiiiiiiin kaunis.
Tiedän, tää on ollu täällä ennenkin, mutta otan/musta otetaan niin harvoin kuvia, että ei ole uudempaakaan tarjolla.
Juu toi ilme on vähän tollanen. Kaveri otti ton kuvan ja sen kanssa siinä naureskeltiin (kaverilla myös loistava huumorintaju ) ja se sit lopulta tiuskas, että laita nyt se naama ojennukseen niin saadaan se kuva otettua.Vähän ylpeä ilme, mutta niiiiiiiiiiiiiin kaunis.
Varaa ollakin ylpeä. Hahhahaa... varsinkin kun vielä omistaa loistavan huumorintajun!
Nuorena sitä on nätti oli pakkelia tai ei.Kiitos . Mä OLIN tuohon aikaan ihan nätti, ainakin hirmuisen pakkelikerroksen kanssa
Saako sua nyt halveksia? Kun sähän halveksit niitä jotka laittaa kuviaan.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635235:
Et ole sanonut, tarkotat varmaan sitä kuvaa jossa mulla on se paljon parjattu Ulla Taalasmaa-lätsä aka pöytäliina päässä?Olenko mä fortunate koskaan "ääneen" sanonut että susta tulee mieleen mun pikkusisko? Monta kertaa olen ihmetellyt teidän yhdennäköisyyttä . Varsinkin yks sellainen kuva, jossa sulla on joku hattu päässä... siinä oot ihan kuin siskoni vielä joitakin vuosia sitten. Nyttemmin yhdennäköisyys on kaikonnut siskoni lihomisen vuoksi.
Joo, varmaan just se . Mä oon monesti miettinyt teidän yhdennäköisyyttä, mutta en sitten näköjään ääneen sanonut. Te olette vissiin vielä aika samaa ikäluokkaakin? Sisko on syntynyt vuonna 90.Et ole sanonut, tarkotat varmaan sitä kuvaa jossa mulla on se paljon parjattu Ulla Taalasmaa-lätsä aka pöytäliina päässä?
Toi on kyllä muuten jännä juttu, että joidenkin kanssa on hämmästyttävän paljon samannäköinen vaikka ei mitään sukua oliskaan.
onk sulla tollanen noita-akan syylä poskessa vai jotain muuta :OAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635209:
Totta . Näin vanhemmiten rypyt ja silmäpussit "vähän" vähentää hehkeyttä . Eikä iho muutenkaan ole enää yhtä kimmoisa ja kaunis kuin nuorempana.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635240:Nuorena sitä on nätti oli pakkelia tai ei.