Tuli vaan mieleen, että joku "tuntematonkinhan" vois vaan kysyä, että hei ootpa tutun näkönen, et tunnenko sut, kun tuokin nimikirjaimen alku selviää sun blogistasi myös..toivottavastim on kuitenkin tuttuSampolassahan minä. Apua, kuka sä oot? Tämmöset bustailut on pahoja.
Töihin lähtö kuva tää on.no kylhän tuo on ravintolakelpoinen kuva, mutta edelleen ilman meikkiä luonnonkauniina oikein hyvä
Ootko kokeillut mineraaleja?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25634788:Töihin lähtö kuva tää on.
Harvemmin mä meikkailen,kun ei iho meikestä tykkää..
Onpa ihana hääkuva!
Sain mieheltä luvan jättää senkin pärstän tuohon, en jaksanut ruveta sottaamaan ja rajaamaan. Hääkuva.
Joo, asuin. D Ootko säkin sieltä? Jotain vinkkiä! Eivaan. Laitoin sulle y-viestiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras";25634824]Onpa ihana hääkuva! :)[/QUOTE] Kiitos paljon :) Ei uskois noista kuvista: Näytä alkuperäinen viestiEi kyllä mä oikesti tiiän sut nenne89. Asuit nuorempana L.mäessä eikö niin?
En ole..Ootko kokeillut mineraaleja?
KiitosOletpas sä moona81 aivan älyttömän symppiksen näköinen. Ja nätti kuin mikä, nuori ja freesi. Just sen näköinen, että susta ei vois olla tykkäämättä jos sut tapais livenä
Ei ole yhtään hyvää kuvaa viimeiseltä viideltä vuodelta ainakaan. En jaksa mitään yo-kuvia laittaa.
Joo, olen minäkin suht hehkeänä siellä, jotenkin vaan tuntuisi tyhmältä laittaa vanhoja kuvia, ei sentään ihan 90-luvulta kuitenkaanMä taas mietin että varmaan joku yo-kuva on sellanen missä oon hehkeimmilläni, 90-luvulla!
Mineraalipohjaa suosittelen, siis töihin. En oo millään koskaan saanut niin nopeasti ja vaivattomasti kaunista ihoa. En mäkään lasten kanssa ollessani tarvitse meikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25634919:En ole..
Harvat meikit sopii mun iholle,kun on sekaiho..ja suurinosa saa naaman kukkimaan.. :/
Töihin on kiva meikata..Mut kotona käytän vaan ripsaria jos sitäkään.
Kaunis kuin mikä
Ihanan rento kuva
Pitkään selasin kuvia, ja tää on niitä harvoja jossa näytän edes melkein ihmiseltä
Äläs jauha peetä...Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635104:
kaunis.