Venakko Milanna
monista vaihtoehdoista, tuntu vain 2 sellaista juttua nyt oikealta. Mutta haluan varma joku vanhan aikainen kahvila. Missä hieno sisustus, sellainen vanha ranskalainen tyyli, myös astiat pitää olla sellaiset ja vähän erikiset... myynnissä kaikenlaista vanhalla reseptillä tehty, ranskalaista, englanttilaista, venäläistä ja virolaista ruokaa, tarkoitan leivokset ja muuta kiva. Myös luomua löytyy, eli erilaista ja hyvää, jokaisen asiakkaan makuun. Erilaisiä drinkkejä kan... Sen ajatelin aloita äidin kanssa ja joku kokki kans pitää löytä, joka vois auttaa.
Puhuimme miehen kanssa, hän pitää sen hyväänä ideana myös, pääasia että tykkään ja halu löytyy...
kertokaa mielipideitä....
Joskus kerroin että haluan strippibaari tai merkkivaateliike... mutta yötyö tuntu että ei käy ihan nyt, mulla ei jää lapsille taas aika ollenkaan melkein... Merkkivaate liike tuskin menestyy ja tänne jo tuli yks joka myy samoja vaateita mitä minun oli tarkoitus myydä ja jopa olen jo tehnyt tukusta joskus kevällä, viime vuonna ensimäinen tilaus, mutta en aloitanut kun raskaaksi tulin ja alkuraskaus oli vaikea(joskus kerroin senkin täällä)....eli näin...
Puhuimme miehen kanssa, hän pitää sen hyväänä ideana myös, pääasia että tykkään ja halu löytyy...
kertokaa mielipideitä....
Joskus kerroin että haluan strippibaari tai merkkivaateliike... mutta yötyö tuntu että ei käy ihan nyt, mulla ei jää lapsille taas aika ollenkaan melkein... Merkkivaate liike tuskin menestyy ja tänne jo tuli yks joka myy samoja vaateita mitä minun oli tarkoitus myydä ja jopa olen jo tehnyt tukusta joskus kevällä, viime vuonna ensimäinen tilaus, mutta en aloitanut kun raskaaksi tulin ja alkuraskaus oli vaikea(joskus kerroin senkin täällä)....eli näin...