Haluatko Suomeen homon pressan vai pressan, joka paskat välittää pienituloisten lapsiperheiden asioista?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Miksi aina pitää ajatella vaan pienituloisia lapsiperheitä??? mieti sitä? on täällä muitakin kuin ne helvetin lapsiperheet ( joita mekin olemme ) mutta emme todellakaan nosta itseämme muiden yläpuolelle!

kaikkia pitää ajatella tasapuolisesti ( suurituloisia, pienituloisia, lapsia, aikuisia, vanhuksia ja sinkkuja ) ja tästä syystä tein valintani

• Tykkää
Reactions: Bubble Bob
"aloittaja"
Miksi aina pitää ajatella vaan pienituloisia lapsiperheitä??? mieti sitä? on täällä muitakin kuin ne helvetin lapsiperheet ( joita mekin olemme ) mutta emme todellakaan nosta itseämme muiden yläpuolelle!

kaikkia pitää ajatella tasapuolisesti ( suurituloisia, pienituloisia, lapsia, aikuisia, vanhuksia ja sinkkuja ) ja tästä syystä tein valintani
Lapsissa on tulevaisuus. Siksi.

äpö
Ei suomi uskalla ottaa homoa pressaksi! Mutta totta se on että toinenkaan vaihtoehto ei ole hyvä. Nyt vaan kaikki haavistoa äänestään! inusta olis mielenkiintoista nähdä mikä silloin muuttuis jos se olis pressa! Yllätetään koko kansa :) Toisessa ei ole mitään yllättävää. Tasaista tylsää...

Niinistöä äänestän. Ei tulisi mieleenikään äänestää kakkosta. Niinistö ajaa enemmän minun asioita. Lisäksi tasapuolisesti kaikkia suomalaisia. Väykkä olisi ollut paras,
mutta Niinistö on toiseksi paras.

rouva tötterö
Niinistö on yhtä tylsä kun suomalaisetkin ovat...sen näköne presidentti kun on kansakin...Haavistossa olisi ollut munaa,vähän jotain uutta tähän tylsään ja katajaiseen kansaan.

"veera"
Otsikon kysymykseen ei varsinaisesti saada vastausta. Suomessa presidentti ei voi ja ei pysty välittää maan sisäisistä ongelmista. 12v olemme nähneet mitä se vanha lehm.......siis Halonen on saanut tehtyä

MammaMuu
En aijo äänestää kumpaakaan, koska homoa en äänestä ja toisella arvot täysin toisenlaiset kuin minulla. Kaikki mitä olen Haavistosta nähnyt liittyy homouteen, eikä siihien mihin hän presidenttinä pysrkisi. Minusta presidentillä on tärkeämpiäkin tehtäviä kuin ajaa homojen asemaa mm. avioliittolakia muuttamalla!

Yhteistyössä