Haluatko Suomeen homon pressan vai pressan, joka paskat välittää pienituloisten lapsiperheiden asioista?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25600538:
no suomalaiset näkyy haluavan pressan joka ei välitä köyhistä, eikä lapsi perheistä yhtään mitään.
Missä Niinistö näin on sanonut? Annapa linkkiä?

Oletan, että sinulla ei ole antaa tähän tietenkään linkkiä.

pikkanen
Miksi koko ajan kaikessa politikoinnsisa köyhät ovat se tärkein asia? En voi käsittää. Eikö tässä maassa muita ongelmia ole, kun köyhyys? Loppuuko se köyhyys sillä, että tuetaan vaan köyhiä. Mistä ne rahat saadaan? Tästä syystä ääneni memee Niinistölle (tai meni jo). Varmasti kukaan poliitikko (ei Niinistökään) ole sitä mieltä, että viis veisaa köyhistä. Heillä on vaan järki kädessä tässä hommassa ja hyvinvointi ei nouse pelkästään keskittymällä köyhiin.

Ja kyllä Haavisto on muutakin kuin homo. Mun mielestä molemmat ehdokkaat ovat hyviä. Paljon parempia, kun vielä istuva pressa.

"vieras"
Presidentti ei yksin mistään päätä eikä siis muutenkaan ole mitään päätösvaltaa.

Perheellisenä henk.koht. uskon silti,että leskeksi jäänyt yh-isä tietää asioista jotain enemmän kuin lapseton homo.

"vieras"
Vaikka Niinistö vastaisi enemmän minun arvomaailmaani, äänestän silti Haavistoa. Olisipa hienoa, että meillä olisi pressa joka uhattaisi tappaa ainakin puolessa tämän pallon valtioista....

Loppuisi ainakin tämä perkeleen "suomalaiset on punaniskajunttirasisteja"-jauhaminen. Kun totuus on se, että toista näin vapaamielistä valtiota ei tämä maa päällään kanna. Eikä tule kantamaan.

Laput pois silmiltä!
En aijo äänestää kumpaakaan, koska homoa en äänestä ja toisella arvot täysin toisenlaiset kuin minulla. Kaikki mitä olen Haavistosta nähnyt liittyy homouteen, eikä siihien mihin hän presidenttinä pysrkisi. Minusta presidentillä on tärkeämpiäkin tehtäviä kuin ajaa homojen asemaa mm. avioliittolakia muuttamalla!
No aika laput silmillä olet Haavistoa(kin) saanut kyllä katsella.

Lue ny vaikka tuo, ja katso kuinka paljon se Haavisto niiden homojen asiaa loppujen lopuksi korostaa:

Tehtävä Suomessa, Pekka Haavisto | Image.fi

Sitaatti:

Lehden kys. "Tunnetko, että ehdokkuudellasi on tasa-arvon kannalta symboliarvoa?"

Haaviston vast. "”On poliitikkoja, jotka ovat tehneet hirveän paljon enemmän tässä vähemmistöjen tasa-arvossa ja parisuhderekisteröintimahdollisuudessa. Mulle tärkeitä ovat olleet muut kysymykset: ympäristö ja rauhankysymykset ykkösenä. Moni tuli eduskuntavaalien aikaan sanomaan, että he pitävät hienona, että kohdallani tämä on hyvin tavallinen asia, ja ehkä sillä sitten on sitä kautta symboliarvoa. Että ihmisessä on monia muitakin elementtejä kuin seksuaalisuus, ja että seksuaaliseen suuntautumiseen voi suhtautua neutraalisti.”"

Yhteistyössä