Paljonko varaisitte viisihenkisen perheen lomabudjettiin etelään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meitä 3h ja on varattu 1000-1500e ja ylennsä alle tonni on riittänyt hyvin.
Eli tuo summa meillä ruokiin ( aamupala oli hotellin puolesta ),herkkuihin,juomiin,ja viimeksi tais olla yksi retkikin tuossa mukana.
Ei yleensä raahata ostoksia paljon mukana,jotain pientä matkamuistoa tai tytölle mekko tms ostettu.

Riippuu tietysti paljon maasta mihin on matkustamassa. Hintataso täytyy ottaa huomioon. Itse olen ajatellut, että esim. Turkissa me viiden hengen perheenä pärjäisimme 1000 eurolla viikossa, hätävara rahaa varaisin siihen lisäksi 700e eli jos onkin kalliimpaa tai löytyy kivoja tuliaisia.

Turkissakin alkaa ruuat olla lähellä suomen hintatasoa, halpaa maata ei ihan lähellä ole. Eli jos laitat itse toisen ruuan ja aamiaisen saattaa 1000e riittää, mutta 2000e siellä lopulta menee :)

Riippuu tietysti paljon maasta mihin on matkustamassa. Hintataso täytyy ottaa huomioon. Itse olen ajatellut, että esim. Turkissa me viiden hengen perheenä pärjäisimme 1000 eurolla viikossa, hätävara rahaa varaisin siihen lisäksi 700e eli jos onkin kalliimpaa tai löytyy kivoja tuliaisia.

Ihan Kanarialle :) kohde ei oo vielä tarkemmin tiedossa,hyvin vahvasti suunnitteilla tosin :D

Yhteistyössä