Jännittää huomiset treffit exän kanssa ihan sikana

Ei ole exä ilmeisesti lämmenny ja kermaperunat juuttunu kurkkuun kauhusta, yli innokas exien vamppaaja yrittää lähennellä pienessä autossa ja pitäis samalla syödä. Kaiken lisäks joutuu leikkimään isää, jokun vieraan miehen lapselle ja maksaa ostokset. Missähän on vikaa, kun exäs ei lämpene sulle?? Taidat myös tykätä, että lapset seuraa silmä kovana sitä, että oma äiti tyrkyttää itteään jossain sexy, tissi paidassa. Mihin muuhun tarviit yleisöä?? PROVO!!!
 
"sunnuntai, 8. tammikuuta 2012
Exä suunittelee ostavansa talon sen nyksänsä kanssa :(
Masentaa ihan sairaasti, kun vasta eilen oltiin exän kanssa yhdessä Prismassa ja vietettiin laatuaikaa ja sit se ei mulle tosta infonnut mitään! Tänään saan facesta lukea, kun sen nyksä kertoo että kävivät lupaavassa taloesittelyssä Siihen kommentoinut mun ex appiukko jotain vinkkejä talonhakuun ja laittanut ex anopilta terveisiä... jos facessa vois painaa en tykkää nappulaa, niin painaisin!! "

Lainattu blogista... joten mite muka voi mennä taas prismaan treffeille??? :D

Eniwei.. pelkkää satuilua tää koko sinisulka :D
eka kirjapainosta siis odotellessa... mielikuvitusta ainakin löytyy.. :popcorn:
 
*klups*
Se käytää K-kauppaa, joten pääsin pälkähästä... :D

*lyö rintakehää saaden sydämen rytmin kohdilleen, järjettömän trauman aiheuttaman kammiovärinän jälkeen*
Prismasta K-kaupan kautta kotiin ettei nyxä arvaa mitään....

Hyvä onkin että käyttää K-kauppaa. Nyt kannattaa kaikkien naisten olla varuillaan eikä päästää omaa miestä/poikaystävää/poikaansa/naapurin miestä yksin Prismaan, voi olla että hemaisevaan paitaan pukeutunut sinisulka etsii uuden tulevan exän itsellensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;25573511:
Prismasta K-kaupan kautta kotiin ettei nyxä arvaa mitään....

Hyvä onkin että käyttää K-kauppaa. Nyt kannattaa kaikkien naisten olla varuillaan eikä päästää omaa miestä/poikaystävää/poikaansa/naapurin miestä yksin Prismaan, voi olla että hemaisevaan paitaan pukeutunut sinisulka etsii uuden tulevan exän itsellensä.
:LOL::LOL:
Silti nitselit paljasti tuon katalan retkun heti!!:mad:

Okei, mä en enää viitti kommentoida,viimeks meinaan se tarkotti sitä että halusin päästä sinisulan eksän vällyihin :LOL:
 
"vieras"
"sunnuntai, 8. tammikuuta 2012
Exä suunittelee ostavansa talon sen nyksänsä kanssa :(
Masentaa ihan sairaasti, kun vasta eilen oltiin exän kanssa yhdessä Prismassa ja vietettiin laatuaikaa ja sit se ei mulle tosta infonnut mitään! Tänään saan facesta lukea, kun sen nyksä kertoo että kävivät lupaavassa taloesittelyssä Siihen kommentoinut mun ex appiukko jotain vinkkejä talonhakuun ja laittanut ex anopilta terveisiä... jos facessa vois painaa en tykkää nappulaa, niin painaisin!! "

Lainattu blogista... joten mite muka voi mennä taas prismaan treffeille??? :D
Eikös ne käy Prismassa usein yhdessä, nyt ei oo vaan pariin viikkoon nähneet mutta exä on siellä kantoapuna toisinaan, mutta tällä kertaa ne ei käy hampurilaisilla samalla vaan ss. tekee exälle itse ruokaa koska exä haluaa säästää ja laihduttaa. Tiimarinvihko tarkkana... :D ;) (ei sillä että se tästä yhtään vähemmän satua tekisi)
 
"huh"
Lainaus blogista: "...mut sanon vaan, et mut kannattaa ottaa :D Oon törkeän hyvännäkönen 30 + nainen, jolla on pitkät sääret eikä peba ole tosiaankaan vielä rupsahtanut. Tykkään pukeutua huolitellusti ja kihartaa hiukseni vaikka joka arkiaamu, jos mun mies tykkää enemmän kiharapäistä kuin piikkitukista. Mä todellakin katson peilistä ennen kun vien roskat, et onko kaikki ok ja vaikka olisi 1 kilometrin kauppamatka käveltävänä, niin enemmin mä valitsen korkkarit kuin lenkkarit. Korkkareillakin pääsee kovaa, ainakin jos on yhtä taitava korkkareilla kävelijä ku mä. Mä olisin esim. hyvä edustusvaimo, koska mulla on korkkarikävely taito hanskassa ja muutenkin mulla on pukeutumissilmää ;D Oon myös tosi sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut, et mä en sit ole se, joka jää illallispöydässä sanattomaksi...Keksin kyl aina höpöteltävää, olen niin monenlaista paskaa ja paistetta elämässäni kokenut. Lisäksi muutenkin suhtaudun omaan mieheeni intohimoisesti. Tykkään myös siivota ja laittaa ruokaa. Ja lapsetkin on jo putkautettu maailmaan, et niitä meidän ei tartte enää tehdä, ellet sä halua. Toivoisin kuitenkin, et sä voisit mun exän kans jossain määrin puolittaa kuitenkin kuluja, jotta mun ja mun exän suhde voisi parantua. No joo ja sit olis hyvä,kun sä tajuisit et millon mä heitän läppää, liiottelen etc. asioita ja millon en. <3 "

Loistava myyntipuhe, varsinkin toi, että voi puolittaa exän kanssa kuluja. :D
 
  • Tykkää
Reactions: PinkLily

Yhteistyössä