Diagnoosi-galluppi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"carelia"
F43.1 Traumaperäinen stressireaktio (uinuu taustalla mutta pukkasee päälle tasaisin väliajoin...kuolema on kirosana)
Migreeni (hortonin neuralgian ja hemiplegisen risteytys eli sarjoittainen halvausoireinen migreeni jne)
ja sitten tietysti vissiin päälle kilpparin vajaatoiminta ja sokereissakin häikkää...hermovaurio toisella puolella raajoja.
Ja ja pari muuta pikku fibaa..
mut tässä mennään ja tahkotaan minkä pystytään

Neurokeskus
Hemipleginen migreeni
Hitto, mullahan on tuo hemipleginen migreeni. Ei oo diagnoosia ja kohtauksia ei oo ollut kuin muutama nuoruusvuosien jälkeen. Eipä ihme, että koulun terkkari ei älynnyt eteenpäin laittaa kun noin harvinainen on esiintymään.

Masennusdiagnoosi löytyy ja välillä sitä höystettiin ahdistustiloilla, lieviä viitteitä parista persoonallisuushäiriöstä(estynyt,vaativa). Mut oikeesti oon ihan terve...
 
Olkiko takkoitus keräillä mielenterveysongelmat pinoon, vai käykö kaikki vaivat? Kuupassa ei "valitettavasti" ole mitään.

Muuten sitten löytyy kilpirauhasenvajaatoiminta, astma, vino pino allergioita,huonostikäyttäysyvät lapset ja vinoutunut huumorintaju :D No ei vais.
 
Rähinä-Reetta
Oon hiukan maaninen, neuroottinen, addiktiivinen ja ristiriitainen. Ajan samanlaisella mopolla kuin Kallialan esittämä kylähullu Vareksessa, moottorisahakin on mutta diagnoosit puuttuu.
 
"vieras"
Yliliikkuvat nivelet. En muista sitä hienoa nimeä siitä ja en jaksa nyt katsoa googlestakaan.

Minulla ilmenee päivittäisenä kipeinä nivelinä, nivelet jumittuu, lonksuu. Vielä ei onneksi ole menny nivelet pois paikoiltaa, mutta vielä varmasti joku päivä sekin käy.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25571972:
Olkiko takkoitus keräillä mielenterveysongelmat pinoon, vai käykö kaikki vaivat? Kuupassa ei "valitettavasti" ole mitään.

Muuten sitten löytyy kilpirauhasenvajaatoiminta, astma, vino pino allergioita,huonostikäyttäysyvät lapset ja vinoutunut huumorintaju :D No ei vais.

Kyllä kaikki diagnoosit käy, ei tartte olla kuuppavika.:D
 
Vaikea Astma
Rokote-Allergia
Kipulääke-Allergia (ASA+ Buranat ym.)
Paha Migreeni
Niskassa "Luu-vika"
Dermografismus


ym. :kieh:

- Enkä jaksa ettiä noita lääkäreiden numeroita!- :stick:
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25572159]Yliliikkuvat nivelet. En muista sitä hienoa nimeä siitä ja en jaksa nyt katsoa googlestakaan.

Minulla ilmenee päivittäisenä kipeinä nivelinä, nivelet jumittuu, lonksuu. Vielä ei onneksi ole menny nivelet pois paikoiltaa, mutta vielä varmasti joku päivä sekin käy.[/QUOTE]

Ai joo, mulla on tuokin diagnosoitu sekä elastiset luut joka meneekin käsittääkseni käsikädessä yliliikkuvien nivelten kanssa.

Sitten on skolioosi diagnosoitu myös.
 
"Vakkari harmaana"
Sinä, Lunatic olet minulle täällä antanut monenmonta diagnoosia. Ei kovin mairittelevia sellaisia.


Vaikka olet sairas, sinulla ei ole oikeutta käyttäytyä niin.
 
Lunatic
[QUOTE="Vakkari harmaana";25572570]Sinä, Lunatic olet minulle täällä antanut monenmonta diagnoosia. Ei kovin mairittelevia sellaisia.


Vaikka olet sairas, sinulla ei ole oikeutta käyttäytyä niin.[/QUOTE]


Emmä ole sairas, mulla on persoona:xmas:. Ja anteeksi jos joskus tulee diagnosoitua.. Ei kai tämä palstailu niin vakavaa ole.
 
Lunatic
[QUOTE="Vakkari harmaana";25572660]Kyllä ne sinun kommentit ovat vakavia olleet. Sellaista ei pitäisi sanoa kenellekään. Ne kommenttisi todella vahingoittivat minua.[/QUOTE]

Anteeksi. :ashamed:
 

Yhteistyössä