Onko teille oikeasti ollut väliä lapsen sukupuolella?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kaikista eniten toivoisin kuitenkin kahta lasta kerralla, ettei tarvitsisi synnyttää niin usein vaan saisi kaksi lasta yhdellä kertaa, olisi lapsillekin seuraa toisistaan ja pääsisi itse hyvin pian paljon helpommalla kuin yhden lapsen äiti.
:O
Herramunjee mä en ikipäivänä usko, et oisin helpommalla päässy jos ois kaksoset kuin että meidän lapsilla on 3,5 vuoden ikäero.
Synnytykset on ollu helppoja ja pojilla on seuraa toisistaan.

Varmaan kaikki mun tuntemat kaksosten äidit on kertoneet, etteivät muista parista ekasta vuodesta mitään ku on ollut sen verran rankkaa....

:O
Herramunjee mä en ikipäivänä usko, et oisin helpommalla päässy jos ois kaksoset kuin että meidän lapsilla on 3,5 vuoden ikäero.
Synnytykset on ollu helppoja ja pojilla on seuraa toisistaan.

Varmaan kaikki mun tuntemat kaksosten äidit on kertoneet, etteivät muista parista ekasta vuodesta mitään ku on ollut sen verran rankkaa....
Kahdella samanikäisellä on kuitenkin useimmiten enemmän seuraa toisistaan kuin eri-ikäisillä, kun ovat samalla kehitystasolla. Kyllä varmasti on ensiajat raskaitakin, mutta ainakin lasten kannalta tilanne on mielestäni ihanteellinen.

Yhteistyössä