*hirttoköysi tai partaterä,Tule tänne beibe, otetaan erä.* Rupes soimaan päässä.
:hug:
Anteeksi väsymyksestä johtuva mauton huumori.
Tai voi vaikka käyttää lääkärillä tutkituttamassa onko kissa sairas.Mieluummin lopetat koko katin kuin pistät "vahingon kiertämään".
Vähän julmalta tuntuu laittaa ensin tullut pois uuden tulokkaan tieltä.. Jos siis olet tosissaan lopettamassa lemmikkiäsi.Tutkittu on, ei mitään vikaa, pissatulehdusta tms.
Osoittaa mieltään varmaan... Tää alkoi kun meille tuli koira (lähes 10kk sitten), helpotti välillä mutta nyt taas alkanut.
Tää ottaa niin päähän. Prkl.
Se on myös sitä Feliway juttua.Mikäs se oli se ihme ainesydeemi mikä laitetaan esim pistorasiaan sellannen laite, mikä levittää jotain kissaa rauhoittavaa tuoksua tai vastaavaa...
Ompahan taas niin pirun selkeesti selitetty. Kaipa joku tietää. Piti sitten nähdä vaiva kirjottaa pitkä epämääränen selitys, kun googlella olisin puolta helpommin ettinyt mitä tarkoitan
Anna koira pois, niin kissa tulee taas entiselleen.Feliwayta on ollut suihkeena ja haihduttimessa, ei yhtään mitään apua.
Toi kissa nyt ainakin lähtee, mutta miten ja mitä mä sanon lapsille kun on niitten elukka?!
:stick: Vastuullinen eläimenhankkija huolehtii kunnollisen kodin, Ei kai kukaan nyt piikille vie pelkän kuseskelun takia?Kukapa haluaa kokeilla kuseeko mahdollisesti sohvan pilalle vai ei?
Joksikin navetta- tai tallikissaksi toi varmaan ois ihan hyvä, osaa jopa pyydystää hiiriä. Tää kuseskelu miltei loppui kun kissa sai alkaa ulkoilemaan, mutta nyt taas jatkunut ja mä en tiedä mitä teen jos bongaan vielä yhdetkin kuset väärästä paikasta, varmaan oikeesti kuristan ton.
Kelpo hiirikissa kelpaisi varmasti monelle, meillekin jos meillä ei olisi jo tarpeeksi monta.Kukapa haluaa kokeilla kuseeko mahdollisesti sohvan pilalle vai ei?
Joksikin navetta- tai tallikissaksi toi varmaan ois ihan hyvä, osaa jopa pyydystää hiiriä. Tää kuseskelu miltei loppui kun kissa sai alkaa ulkoilemaan, mutta nyt taas jatkunut ja mä en tiedä mitä teen jos bongaan vielä yhdetkin kuset väärästä paikasta, varmaan oikeesti kuristan ton.
Kauanko sulla on ne ollut?Niin, tavallaan ois helpompi vaihtoehto kun toi koira on mun oma projekti ja lapset ei kamalasti siitä diggaile...
Mutta mutta... Oon mä sitäkin miettinyt.