"Kääk"
Samalla tavalla kun se tyttö, millenium trilogiassa osaa?
Voiko joku nähä mun kuvat, sähköpostit, salasanat ja kaikki?
Voiko joku nähä mun kuvat, sähköpostit, salasanat ja kaikki?
No mistä mä voin saada selville, jos tämä utelias hakkeri käy mun koneella, lukee mun juttuja ja selaa kuvia?eihän mikään paikka, tietokone tai pankkiholvi ole läpäisemätön jos joku saa aikaa puuhastella sen kanssa.
Voi, mutta luulen että tää kaveri ei sitä itse tietoisesti lähetä tai tiedä sen sisältävän vakoilu/haittaohjelmaa... Yleensä nuo spämmää itse itseään.Voiko joku ns. Kaveri sitten lähettää mulle vaikka linkin, jossa on sen kuvan tai jonkin muun mukana salaa joku vakoiluohjelma?
Olenko vainoharhainen? Kysynkö tältä tyypiltä itteltään? Et hei, vakoileks mun konetta? Et sitä täs vaan soittelin...
No en mä kehtaa syytellä. Hm. Ku en ymmärrä koneista yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25533113:No eipä se pääse sun fbtiliis sun koneelta ellet tallenna salasanoja ja tunnuksia niin että automaattisesti pääset.
Ihmiset on niin mielikuvituksettomia että jos vähänkään ihmistä tuntee niin salasana on helppo arvatakkin... ...mut aika syytöksiä - toivottavasti oot varma asiasta ja oikeessa ennenko meet syytteleen
ja monesta muustakin paikasta saa tietoja ihan vaan goglaamalla, jopa kuiva joita on laittanut, viak ois salasanojen takana. Ei auta vaik ois poisstettu jotne kananttaa oikesti mieetiä niidne lastenkin alastonkuvien laittamista. Mäkin löydän kuvia jotka on poistettu aj on ollet slasanojen takana, myös muita tietoja löytyy, et kananttaa ola varuillaanno facebookkinhan nyt pääsee todella helposti lukemaan mitä vaan ja ei tarvitse olla ees kummoinenkaan hakkeri...