Voiko joku oikeesti mennä mun koneen tiedostoihin omalta koneelta?

• Viestiketjun aloittaja "Kääk"
  • Ensimmäinen viesti
"Minea"
Väitän että mikä tahansa kuva minkä on nettiin laittanut löytyy sieltä, viak olis jo poistettu.
Mitä se lopultakaan haittaa, pelkkä kuva, lukemattomien joukossa? Jos jotain kiinnostaisi etsiä just mun kuva niin enhän mä edes tietäisi siitä, joten mitä väliä.

Ja mä en sitten ole laittanut nettiin MITÄÄN kuvia, en vaan ymmärrä mitä vaaraa siitä olisi. :)

Rollolainen
[QUOTE="Minea";25540724]Mitä se lopultakaan haittaa, pelkkä kuva, lukemattomien joukossa? Jos jotain kiinnostaisi etsiä just mun kuva niin enhän mä edes tietäisi siitä, joten mitä väliä.

Ja mä en sitten ole laittanut nettiin MITÄÄN kuvia, en vaan ymmärrä mitä vaaraa siitä olisi. :)[/QUOTE] no tuota kuvan jos tietää, siinä usein on tiedossa myös henkilön nimi. Näillä onkin sit paljonkin käyttöä. Mulle on eism tullut juttuj ajotia itse en ole tilaillut ( en tietenkän ole niit lunastanut) esimm n eilkeät ihmiset sa näin toiselle aiheautettua pahaa mieltä.

Rollolainen
[QUOTE="Minea";25540724]Mitä se lopultakaan haittaa, pelkkä kuva, lukemattomien joukossa? Jos jotain kiinnostaisi etsiä just mun kuva niin enhän mä edes tietäisi siitä, joten mitä väliä.

Ja mä en sitten ole laittanut nettiin MITÄÄN kuvia, en vaan ymmärrä mitä vaaraa siitä olisi. :)[/QUOTE]

ja olet varma että susta ei ola mitään titoja netissä. Jopa nää sun kirjoitukset tässä viestissä näkyvät nerissä. KAIKKI Mitä kirjoitat jää muistiin. ETkä sisi esim harrasta mitään mistä olis suntietoa nettin ttulut eis joku urheilut ai vastaava. MISTÄ tahans a ne ilkeät ihiset saa sun tiedot jos tahtoo

"rane"
[QUOTE="Kääk";25533079]Ku tuntuu, et se on lukenut mun viestejä. Vai pääseekös fcaebookin viesteihin viel ilman menemättä mun koneelle?
Suojaukset pitäs olla kunnossa.[/QUOTE]

Facebookin jutut kuvineen päivineen, sähköpostit, gdocsit yms. eivät ylipäänsäkään sijaitse fyysisesti sinun koneellasi vaan mikä milläkin palvelimella.

Älä käytä samaa monessa paikassa. Laita jokaiseen salasanaan vähintään yksi numero ja vaihda sanoja ajoittain.

Yhteistyössä