Miksi kissoista on tullut niin suosittuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koiraihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koiraihminen

Vieras
Joka puolella internetiä on nykyään "hassuja" kissakuvia ja kissa sitä ja kissa tätä. Kaikki on nykyään kissaihmisiä ja jokainen haluaa hankkia kissan vaikka asuisi kerrostalossa. Mistäköhän tää johtuu? Kun tuntuu, että vielä muutamia vuosia sitten koirat oli suositumpia ja kissat monien inhokkieläimiä. Miksi missään ei ole hauskoja koirakuvia? Miks nykyään kukaan ei halua ottaa koiraa? Vai onko mun tuttavapiiriin vaan eksynyt kaikki kissahullut tapaukset?

mä olen ollut aina koiraihmien,omaa ei oo ollut mutta lapsena lapsuudenkodissa oli.Kissa ollut ja on tavallaan edelleen.Mietin justa eilen aamulla et on se hyvä ettei ole sitä koiraa,pitäis ennen aamuviittä viedä sitä ulos ja näillä pakkasilla ei paljon huvita ulkona olla varsinkaa aamulla aikasin jollon on vielä kylmempi.Kissoja ajattelin ottaa jossain vaiheessa peräti kaksi.Ehkä joskus vielä se koirakin.

[QUOTE="vieras";25530337]Koska ihmiset ovat viimeinkin tajunneet, että kissat ovat ihanampia kuin koirat. :D Paljon kauniimpia ja sulokkaampia, helppohoitoisempia ja tuoksuvat paremmalta.[/QUOTE]
Koira ja sen ulosteet ei haise miltään verrattuna kissankuseen ja paskaan

[QUOTE="Kissa";25530347]Koirat ovat todella tylsiä eläimiä kissoihin verrattuna. Ei koirien päässä oikeesti liiku mitään muuta kuin: "Anna ruokaa!" "Vie kuselle/paskalle!"[/QUOTE]

Lisäksi kissoilla on oma tahto! Koiralla taas pitää olla pomo. Jos olosuhteet sallisivat, ottaisin mieluummin kissan kuin koiran, koska en ole ihmismaailmassakaan kiinnostunut kenenkään ohjeistamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25530395:
Lisäksi kissoilla on oma tahto! Koiralla taas pitää olla pomo. Jos olosuhteet sallisivat, ottaisin mieluummin kissan kuin koiran, koska en ole ihmismaailmassakaan kiinnostunut kenenkään ohjeistamisesta.

Erittäin hyvin sanottu.

Niin, kissat.... :) Love. Osaksi ovat kuin koiria, nukkuvat vieressä, tulevat syliin antamaan /saamaan hellyyttä.Aamulla herättävät vaikka joukolla saadakseen ruoan.
Silti niin itsenäisiä. Mii tykkään!

Yhteistyössä