Jos asuisit viikon vieraassa huushollissa, mitä ottaisit mukaasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Enkä nyt tarkoita vaatteita, hygieniatuotteita tms vaan tekemistä itsellesi illoiksi. Mulla on ollut läppäri, mutta en jaksa notkua netissäkään kaikkea vapaa-aikaa. Nyt olen käymässä kotona ja pitäisi jotain ottaa mukaan, mutta mitä? Niin ja viettäisit siis aikasi yksin.

Kirja ja kudin siis ainakin mukaan. Pelikonsolia meillä ei ole. Pelikortit ottaisin, jos sellaiset olisi. Onhan tietsikassa pasianssit, mutta en siis haluaisi istua tietokoneen ääressä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25522499:
Samoja kun muutkin, kirjoja, virkkuukoukku/puikot ja lankoja. Pieniä projekteja, mitkä on jäänyt kesken.
Miks sä evakossa oot? :)
Mä en ole evakossa vaan koirahoitajana :) Nyt piti tulla käymään kotona, kun unohtui kännykän akkulaturi ja hiusharja. Maanantaiaamuna sinne menin ja onneksi mulla on huivi...en ole kammannut hiuksiani pariin päivään ja sen huomaa :D

Menet Tarjoustaloon / Hong Kongiin / Kitumarkettiin / Lidliin, siellä on niitä halpis elokuvia, pokkari DVD tms. Niistä katselet, josko löytyy jotain mielenkiintoista leffaa. Tai videovuokraamo tai vielä parempi: kirjasto. Kirjastoissa on yllättävän hyvä valikoima elokuvia.

Itselle kelpaisi viikon löhöloma, varalle ottaisin kuitenkin vielä ulkoilukelpoiset vaatteet ja mp3- soittimen. Jos (kun) se löhöily alkaa tympimään, niin sitten ulos.

Ja kun kumminkin (mahdollisesti) ulottuvilla on niitä koskaan käymättömiä museoita tai muita "turistikohteita", niin nyt on sitten mahdollisuus sielläkin käydä.

Eli, aamulla nukut myöhään. Sitten parin tunnin reippailu, lounas ja kulttuurin pariin. Illaksi pari leffaa (sipsi + olut / porkkana + kevytdippi kyytipojaksi, maun mukaan) ja tietsikka mukaan niin pysyy kärryillä "oikean ammattivalittajan" huonoista avauksista täällä palstalla.

Menet Tarjoustaloon / Hong Kongiin / Kitumarkettiin / Lidliin, siellä on niitä halpis elokuvia, pokkari DVD tms. Niistä katselet, josko löytyy jotain mielenkiintoista leffaa. Tai videovuokraamo tai vielä parempi: kirjasto. Kirjastoissa on yllättävän hyvä valikoima elokuvia.

Itselle kelpaisi viikon löhöloma, varalle ottaisin kuitenkin vielä ulkoilukelpoiset vaatteet ja mp3- soittimen. Jos (kun) se löhöily alkaa tympimään, niin sitten ulos.

Ja kun kumminkin (mahdollisesti) ulottuvilla on niitä koskaan käymättömiä museoita tai muita "turistikohteita", niin nyt on sitten mahdollisuus sielläkin käydä.

Eli, aamulla nukut myöhään. Sitten parin tunnin reippailu, lounas ja kulttuurin pariin. Illaksi pari leffaa (sipsi + olut / porkkana + kevytdippi kyytipojaksi, maun mukaan) ja tietsikka mukaan niin pysyy kärryillä "oikean ammattivalittajan" huonoista avauksista täällä palstalla.
Oliskin ihan vaan loma, mutta mä teen kyllä täyden työpäivän myös. Ja koiran kanssa tulee käytyä 3 kertaa päivässä lenkillä. Mä käyn "turistikohteissa" taas sitten, kun palaan kotiin... kissat ei tarvitse säännöllistä ulkoilutusta :) Työpöytä, minkä ääressä siellä nyt viikon teen töitä, ei ole mulle ergonomisesti paras mahdollinen ja siksi en välittäisi käyttää ylimääräistä aikaa koneella. Mp3-soitin on hyvä, sen pakkaan mukaan.

Ootko kaukana omaa kotoas? Jos lähistöltä löytyy kirpparia tmv. kauppoja joissa voisit käydä ajankuluksi kiertelemässä? Olettaen siis ettei koira tarvi valvontaa 24/7 :) Kirja on hyvä vaihtoehto, kutimet ja ristikkolehti.

[QUOTE="Molleri";25522683]Ootko kaukana omaa kotoas? Jos lähistöltä löytyy kirpparia tmv. kauppoja joissa voisit käydä ajankuluksi kiertelemässä? Olettaen siis ettei koira tarvi valvontaa 24/7 :) Kirja on hyvä vaihtoehto, kutimet ja ristikkolehti.[/QUOTE]
En ole kaukana omasta kodistani. Kaupat ja kirpparit on samoja kuin kotona ollessa. Koira ei tarvitse valvontaa 24/7, mutta ulkoilutukset kuitenkin tiettyyn aikaan. Syy siihen, että asun tämän omistajan loma-ajan siellä, vaikka periaatteessa voisin käydä kotoakin käsin koiraa hoitamassa. Viime viikolla kävin muutamana päivänä ulkoiluttamassa koiran kotoani käsin ja tuntui turhan työläältä, kun piti vapaa-aikakin elää kellon mukaan.

Pàivàkirjan, to do listan (jossa kaikkea mukavaakin tehtàvàà) , keittokirjan, jonkin arkistointiprojektin jota olen jo siirtànyt useamman kuukauden tai vuoden. extra-kauneudenhoitotarkikkeita esim ylimààràiseen "jalkahoitoon"

Meidän pyykit. Niitä pesiessä menisi pari kolme päivää aika sutjakkaasti. :D

Ottaisin mukaan Tommy Tabermann runot -kirjan, sukkapuikot, kynsilakkaa ( myös varpaille), muutaman paidan joista irronnut nappi (+neulan ja lankaa), vanhoja leffoja, kaupasta hakisin kaikkea syötävää jota tekee mieli kun on tylsää, ostaisin myös aikakausilehtiä PALJON!

[QUOTE="vieras";25523289]Toisin koiran kotiini, kaikki tarpeellinen olisi siis jo täällä.[/QUOTE]

Komppaan myös tätä täysin! Miksi ei tullutkaan aiemmin mieleen!

Yhteistyössä