Kauheasti joutuu mies maksamaan veroja.

• Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25517704]Öö milläs sä koulua käymätön, ammattitaidoton ja mihinkään työhön kykenemätön ihminen sitten itsesi elättäisit jos mies vaikka lähtis lätkimään?[/QUOTE]

No kun ei se lähde lätkimään ja jos lähtisi ostaisin osakkeen jossa olisi pieni yhtiövastike ja pienet menot ihan omilla rahoilla maksaisin.

"alma"
No joo. Onpahan taas älykäs keskustelun avaus. Meillä kans miehen veroprossa lähes 50, itse olen keskituloinen, mutten silti toivo, että tuet lakkautettais. Aika kauhukuva sellainen yhteiskunta, jossa rikkaat asuvat sähköaitojen ympäröimänä omilla alueillaan ja köyhät jossain kaatopaikalla. Tuohonhan se tukien lakkautus väistämättä johtaisi.
Toki kaikenlaisten elämäntapalusmujen hyysäämistä voisi vähän järkeistää, muttei ihan ap:n ajattelemalla tavalla.

oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25517862]Ammattivalittaja on kyllä palstan paras trollipeikko! Ja subjektiivisen päivähoito-oikeuden puolustaja. Päivähoitohan ei vissiin maksa mitään veronmaksajille?[/QUOTE]

Miksi lapseni pitäisi kärsiä siitä että äiti on kotona?yhtä hyvin hänellä on oikeus käydä päivähoidossa ja saada sitä kautta kavereita. Me maksamme siitä.

"akka"
Ap kerjää kyllä verta nenästään tälläsellä alotuksella. :D
Ja tunnettuun tapaansa kohta valittaa kun hänestä ei tykätä..

Häiritseekö sun miestä se,että hän maksaa veroa joista menee osa sossuun jne?
Ihmettelen mitä sulle miehes rahat,veron maksut ym kuuluu,ku et niiden rahojen eteen päivääkään ole töitä tehnyt..

Tässä nähään..
"hyvä antaa vähästään,paha ei paljostakaan"

Aloittajan mielestä kaikki köyhään perheeseen syntyneet lapset ( jotka ei itse kohtaloaan ole voineet valita ) pitäisi pitää nälissään,vaatteitta jne..

oikea ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25518295:
Ap kerjää kyllä verta nenästään tälläsellä alotuksella. :D
Ja tunnettuun tapaansa kohta valittaa kun hänestä ei tykätä..

Häiritseekö sun miestä se,että hän maksaa veroa joista menee osa sossuun jne?
Ihmettelen mitä sulle miehes rahat,veron maksut ym kuuluu,ku et niiden rahojen eteen päivääkään ole töitä tehnyt..

Tässä nähään..
"hyvä antaa vähästään,paha ei paljostakaan"

Aloittajan mielestä kaikki köyhään perheeseen syntyneet lapset ( jotka ei itse kohtaloaan ole voineet valita ) pitäisi pitää nälissään,vaatteitta jne..
Häiritsee mua se verojen maksu siinä suhteessa että silloin miehen nettotulot ovat pienemmät ja se vaikuttaa meidän elämiseen. Ei saada ostettua kaikkea mitä haluttaisiin.

-
Jos mä olisin miehen siivellä elävä lusmu jonka omat rahat koostuu perinnöstä, niin en todellakaan kehtaisi mainostaa olevani rikas ja vielä vähemmän kehtaisin moittia köyhiä.

ammattivalittaja voi sitten maksaa lapsensa päivähoidosta sen todellisen summan (abouttiarallaa tonni kuussa), päälle koulutus (sellanen useampi tonni per vuosi, vähän suuntaa näkee mitä valtionavustukset ovat, ulkomailta näkee kans, onkohan kymppitonni aika realistinen vuosimaksu?). Sit noi yksityislääkärit ilman kelakorvausta. Lääkkeet ilman kelakorvausta. Tietullit että teiden kunnossapito pystytään maksamaan. Poliisit voit unohtaa, palkkaa oma turvamies, sillä ei ne murhaajat vankilassa istu vaan ovat vapaana, ei sitä vankilan ylläpitoa saati oikeusjärjestelmääkään ole. Ensiapu = yksityisen vakuutuksen kautta ehkä saat jossain tietyssä laitoksessa apua, mallia voit kattoa USA:sta.

Niin mihin kaikkialle niitä meidän veroeuroja menikään, ei taida mennä ihan kaikki sosiaalietuuksiin...

• Tykkää
Reactions: röppö
Häiritsee mua se verojen maksu siinä suhteessa että silloin miehen nettotulot ovat pienemmät ja se vaikuttaa meidän elämiseen. Ei saada ostettua kaikkea mitä haluttaisiin.
:D
Sä saat valmiina kaiken ja enemmän vaan pitäisi saada..

Mä ainakin maksan veroni mielelläni.Mua ei haittaa pätkääkään,että tässä maassa on sellainen turva ihmisillä,kuin on.
Se on rikkautta..jota eikävä kyllä jotkut käyttää väärin. (ja se minua haittaa )

Mutta kuten sanoin.."hyvä antaa vähästään,paha ei paljostakaan"..
En miehestäs ihmettele yhtään sen perusteella mitä oot täällä hänestä puhunut..
Sit viel kaikki palstan yh mammat on sulle siit kateellisia? :D NOOOT!

Miettikää jos joskus tilanne,että teillä kummallakaan ei töitä..sun säästöt (jos niitä edes on ) on käytetty..ei rahaa vuokraan,sähköön tai ruokaan..
MItä teette?

oikea ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25518446:
:D
Sä saat valmiina kaiken ja enemmän vaan pitäisi saada..

Mä ainakin maksan veroni mielelläni.Mua ei haittaa pätkääkään,että tässä maassa on sellainen turva ihmisillä,kuin on.
Se on rikkautta..jota eikävä kyllä jotkut käyttää väärin. (ja se minua haittaa )

Mutta kuten sanoin.."hyvä antaa vähästään,paha ei paljostakaan"..
En miehestäs ihmettele yhtään sen perusteella mitä oot täällä hänestä puhunut..
Sit viel kaikki palstan yh mammat on sulle siit kateellisia? :D NOOOT!

Miettikää jos joskus tilanne,että teillä kummallakaan ei töitä..sun säästöt (jos niitä edes on ) on käytetty..ei rahaa vuokraan,sähköön tai ruokaan..
MItä teette?
Ollaan joskus elette tosi pienillä tuloilla,mies oli lomautettu pitkään ja itse olin kotihoidontuella. Silloin vain elettiin hyvin säästeliäästi ja myin tonttini josta sain rahaa että pystyimme lyhentämään asuntolainaa yms. Säästeliäästi kun elää pärjää ilman sossutukia.

Olen ihmetellyt, miksi miltei kaikki aloituksesi liittyvät jollakin tavalla rahaan. Tunnut kovasti haluavan vertailla, mitä teillä on ja mitä muilla on. Uskon, että olisit paljon tyytyväisempi elämääsi, jos miettisit vähän vähemmän materiaa ja mammonaa.

Toiseksi ihmettelen, miksi ihminen, jolla on ollut paljon vaikeuksia elämässään, ei ole myötätuntoisempi muita kohtaan.

"vieras"
Ollaan joskus elette tosi pienillä tuloilla,mies oli lomautettu pitkään ja itse olin kotihoidontuella. Silloin vain elettiin hyvin säästeliäästi ja myin tonttini josta sain rahaa että pystyimme lyhentämään asuntolainaa yms. Säästeliäästi kun elää pärjää ilman sossutukia.
tehän saitte tällöin sosiaalietuuksia! kotihoidontuki ja miehesi päivärahaa! olisitteko tulleet toimeen ilman näitä etuuksia, jotka rahoitetaan verorahoilla?

oikea ammattivalittaja
Olen ihmetellyt, miksi miltei kaikki aloituksesi liittyvät jollakin tavalla rahaan. Tunnut kovasti haluavan vertailla, mitä teillä on ja mitä muilla on. Uskon, että olisit paljon tyytyväisempi elämääsi, jos miettisit vähän vähemmän materiaa ja mammonaa.

Toiseksi ihmettelen, miksi ihminen, jolla on ollut paljon vaikeuksia elämässään, ei ole myötätuntoisempi muita kohtaan.
Ajattelen minä paljon muutakin kuin rahaa tai materiaa. Miksi pitäisi olla myötätuntoinen?en koe että mulla kovin vaikea elämä on ollut.

Yhteistyössä