Löysin toppapuvun -60% alesta. Kannatti näköjään odottaa :D

[QUOTE="minä";25489990]Missä kaupoissa olette noin hyvinn aleprossiin törmännyt??? Itse en ole nähnyt kyseisiä merkkejä muuta kuin max. 40% aleissa.[/QUOTE]

-50% myytiin POP:issa, 40% Jesperjuniorissa ja -60% Baby ozissa. -50% oli mm. Reimatecciä Skanssin yläkerran putiikissa, jonka nimeä en koskaan muista :D

Miten te uskallatte ostaa ensi talven vaatteita? Mä aina mietin että jos on väärä koko, niin mitä sille sitten teen (no, toivon että meille vielä lisää lapsia suodaan, mutta se on vielä ihan ajatuksen asteella)...

Kevääksi ostin Popin välikausihaalarin -30 % ja luulin sitä hyväksi löydöksi. Nähtävästi olin ihan väärässä :D

Miten te uskallatte ostaa ensi talven vaatteita? Mä aina mietin että jos on väärä koko, niin mitä sille sitten teen (no, toivon että meille vielä lisää lapsia suodaan, mutta se on vielä ihan ajatuksen asteella)...

Kevääksi ostin Popin välikausihaalarin -30 % ja luulin sitä hyväksi löydöksi. Nähtävästi olin ihan väärässä :D
Mä olen tasan kerran tehnyt hutiostoksen puvun suhteen, mutta siinä tiesin vähän ottavani riskin. Toisaalta tiedossa oli se, että jos se ei mene isommalle (jolle sen siis hankin) niin sitten se menee pienemmälle, eli puku tuli kyllä käyttöön :)

Jos ostaa puvun puoleen hintaan tai jopa alle, on melko todennäköistä että siitä saa omansa pois kun sen myy uutena, lapput kiinni, jos se ei olekaan sopiva. Eli kovin suurta riskiä ei ole sille, että kaupoissa lopulta ottaisi takkiin :)

Tuosta Ticketin puvusta maksoin uutena vähemmän, kuin mitä niistä pyydetään käytettynä, eli siitä saisin jopa enemmän kun mitä siitä maksoin, jos sen joutuisin myymään käyttämättömänä pois.

-30% on ihan normiale, mutta ale kun ale...se on aina kotiinpäin :D

Mä tyydyin vain 25% ja 30% aleihin, tosin haussa oli juuri tietyt vaatteet.
Jos haluaa tietystä vaatteesta tietyn kuosin, ei isompia aleja kannatakkaan odottaa, tai voi jäädä tyhjin käsin :)

Mulla on useampi merkki minkä "kelpuutan" joten siksi mä odottelen mieluusti sinne saakka, että saan puvun -50% hintaan. Tosin viime vuonna ostin -30%, kun halusin nimenomaan erään tietyn kuosin :)

Yhteistyössä