Mielipide synttäritarjoiluista? Eiks ookin ihan riittävät?

Pojan 6 v. lastenkutstuille suunnittelen menyytä... teemana siis Hevisaurus

Hevipizzaa (=pikkupizzoja)
Riffi Raffeleita
Komppi Mompin rumpukapulat (=juustotikkuja)

Hevisaurus-kakku
Popcorn-pullaa
Milli Pillin suklaaherkku (=mokkapaloja)

Muffi Puffin janojuoma (=pillimehut)
 
"vieras"
Laittaisin tuohon vielä jotain keksejä lisäksi, niillä on aina paras menekki lasten kutsuilla, puolet porukasta ei välitä kakusta ja kaikki eivät niistä mokkapaloistakaan.
 
Huom harmaana
Karkkia? Sipsejä, poppareita? Kaikki lapset eivät sitten muuten syö pizzaa, tuli koettua tämäkin "ihme" oman pojan synttäreillä, onneksi oli lihapullia pakkasessa.

Ja varaa vähän enemmän niitä pillimehuja kuin yksi per nappula.
 
[QUOTE="...";25507662]Hyvältä kuulostaa! Ehkä lisäisin valikoimaan myös Hevisaurus-limun. Cittarissa näkyi olevan..[/QUOTE]

Sitä meinasin aluksi, mutta juhlapaikan luonteen vuoksi on siistimpää, kun juodaan pillimehut eikä aleta läikyttelemään limua ympäriinsä.
 
"just"
[QUOTE="Piika-äiti";25507694]Kulhollinen jonkun Molli Mallin silmiä eli pieniä tomaatteja?[/QUOTE]

Takana rasittava päivä mut tää oli pelastus.. Nauroin ihan vedet silmissä!!
 
Karkkia? Sipsejä, poppareita? Kaikki lapset eivät sitten muuten syö pizzaa, tuli koettua tämäkin "ihme" oman pojan synttäreillä, onneksi oli lihapullia pakkasessa.

Ja varaa vähän enemmän niitä pillimehuja kuin yksi per nappula.
Juu, juomaa on riittävästi :). Me ei juhlita kotona, joten sitä saa syödä mitä tarjolla on, jos ei kelpaa niin voi olla ilman.
 
"vieras"
Sitä meinasin aluksi, mutta juhlapaikan luonteen vuoksi on siistimpää, kun juodaan pillimehut eikä aleta läikyttelemään limua ympäriinsä.
Kertakäyttöpillimukit on ihan käteviä, käytän niitä kotonakin tuon ikäisten kanssa. Kaikille ei muuten limppari kelpaa, inhoavat hiilihappoa, joten mehuvaihtoehto pitäisi olla kuitenkin aina sen lisäksi.
 
[QUOTE="vieras";25507758]Syökö lapset mokkapaloja ja pullaa synttäreillä? Jotenkin ajattelisin että nykyään lapsille uppoaa parhaiten sipsit,karkit ja jäätelö :)[/QUOTE]


Syö ne, jos muuta ei ole tarjolla :D. Sitä paitsi - onhan tuossa noita Raffeleita.

Onginnasta ja Intiaanin miehuuskokeesta kaikki saavat lisäksi irtokarkkeja.
 
rietas
Minusta on perin kummallista kysyä mielipiteitä tarjoilujen riittävyydestä, ja sitten kun sen mielipiteen antaa, niin se kuitataan tyyliin "väärin, kyllä minä tiedän".

Rehellisyyden nimissä on sanottava, että ei se kuitenkaan yllättänyt, kun aloittajana olet sinä.
 
Minusta on perin kummallista kysyä mielipiteitä tarjoilujen riittävyydestä, ja sitten kun sen mielipiteen antaa, niin se kuitataan tyyliin "väärin, kyllä minä tiedän".

Rehellisyyden nimissä on sanottava, että ei se kuitenkaan yllättänyt, kun aloittajana olet sinä.
Hohhoijaa.

Ehdotukseksi on tullut sipsejä (niitä on) karkkeja (niitä lapset saavat) ja keksejä (en näe tarpeelliseksi) sekä limsaa (en logistisista ja siivousteknisistä sysistä viitsi sitä kuskata juhlapaikalle, etenkään kun kaikki eivät kuitenkaan limusta piittaa. Pillimehu uppoaa kaikkiin.

Joten minkä annetuosta ehdotuksista olen tyrmännyt perustelematta?
 
rietas
Minusta olisi emäntänä noloa huomata, että tarjottavistani ei löytyisi jollekin/joillekin oikein mitään mieluista. Ei niinkään noloa vieraan kannalta. Mutta ehkä näissä on paikkakuntakohtaisia tms. eroja.
 
Hyvältä kuulostaa tarjoilut, itse lisäisin vielä kulhollisen karkkia, vaikka sellaisia dinosaurusviinikumeja joita olen nähnyt myytävän :)

Myös 6 vuotta pian täyttävälle tytölleni suunnittelen Angry Birds -synttäreitä :D
 
Minusta olisi emäntänä noloa huomata, että tarjottavistani ei löytyisi jollekin/joillekin oikein mitään mieluista. Ei niinkään noloa vieraan kannalta. Mutta ehkä näissä on paikkakuntakohtaisia tms. eroja.
Meinaatko, että noista ei löydy mitään syötävää?

Ennen ainakin Raffelit ja mokkapalat ja juustotikut ovat uponneet hyvin, samoin karkit.

Mut ehkä vika tosiaan on siinä, että minä tein tämän aloituksen. Vittu.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi

Yhteistyössä