Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

  • Viestiketjun aloittaja Rietas Lortto
  • Ensimmäinen viesti
Rietas Lortto
Minua kiinnostaisi tietää, että olitteko humalassa vai ihan ilman alkoholia? Alkoholihan poistaa estoja, joten siten homma voi toimia helpommin ensikertalaiseltakin. Ja mistä löysitte miehet, jotka kiihottivat sinua? Itse en ole voinut lähteä mukaan kimppaan, koska mukana olleet vieraat ihmiset eivät kiinnostaneet minua seksuaalisesti lainkaan ja muut olivat humalassa, mikä vielä vähensi innostustani.

Toisaalta minua kiinnostaisi kokeilla kimppaa, mutta en vain tiedä miten siihen löytää sopivat vieraat ihmiset.
Ei oltu humalassa. Ruoan kanssa tosiaan juotiin yhdet lasilliset viiniä. Jos tällainen määrä joltain estoja poistaa, niin sittenhän poistaa. Kaikki kyllä tiesivät ilman sitä lasiillistakin, mihin olivat ryhtymässä. Ja älä ihmeessä sinäkään lähde kännisten kanssa tällaiseen.

Ne vieraat miehet ovat aiemmin pelanneet minun mieheni kanssa samassa joukkueessa ja tunsin heidät entuudestaan, vaikka ei mitään ihan läheisimpiä ystäviä oltukaan.

Kuulemma jotkut etsivät kimppakavereista erilaisista nettijutuista, mutta itse en ehkä sellaiseen lähtisi. Tai ainakin pitäisi useamman kerran tavata ihan muissa merkeissä ensin, että tietäisi millainen tyyppi on kyseessä.
 
Rietas Lortto
[QUOTE="Seija";25506040]Paniko miehet lainkaan toisiaan tai tekikö mitään seksuaalista toisilleen?

Minä olen kerran ollut kolmenkimpassa jossa myös miehet panivat toisiaan. Aluksi tuntui ajatuksena melko vieraalle vaan hyvin se sitten käytänössä kuitenkin meni. Kaikki oltiin sinkkuja silloin ja sovittiin tarkasti etukäteen kuviot.[/QUOTE]

Miehet eivät olleet keskenään, vaikka asiasta vähän vitsailtiinkin. :)
 
"vieras"
Ei oltu humalassa. Ruoan kanssa tosiaan juotiin yhdet lasilliset viiniä. Jos tällainen määrä joltain estoja poistaa, niin sittenhän poistaa. Kaikki kyllä tiesivät ilman sitä lasiillistakin, mihin olivat ryhtymässä. Ja älä ihmeessä sinäkään lähde kännisten kanssa tällaiseen.

Ne vieraat miehet ovat aiemmin pelanneet minun mieheni kanssa samassa joukkueessa ja tunsin heidät entuudestaan, vaikka ei mitään ihan läheisimpiä ystäviä oltukaan.

Kuulemma jotkut etsivät kimppakavereista erilaisista nettijutuista, mutta itse en ehkä sellaiseen lähtisi. Tai ainakin pitäisi useamman kerran tavata ihan muissa merkeissä ensin, että tietäisi millainen tyyppi on kyseessä.
Mitä söitte? Olitko pitkäänkin jäätelödietiillä ennen sessioita vai olitko ottanut peräruiskeen etukäteen anaalin tyhjennykseen?
 
"vieras"
Suostuivatko nämä miehet heti kun kysyitte vai kysyittekö myös muita? Miksi ette etsineet sinkkumiestä? Eikö teidän omalletunnolle käy vetää perheellisiä miehiä touhuun mukaan?
 
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25506132]Mitä söitte? Olitko pitkäänkin jäätelödietiillä ennen sessioita vai olitko ottanut peräruiskeen etukäteen anaalin tyhjennykseen?[/QUOTE]

Vaikka tässä nyt melko selkeästi piruilu onkin ajatuksena, niin vastaanpa kuitenkin, että kyllä, ihan tavalliseen tapaan huuhtelin anaalin sellaisella apteekista saatavalla letkulla. Meillä toimitaan näin, jotta ei tule turhaa sotkua. Kuinkas teillä?
 
wqfdQ
Vaikka tässä nyt melko selkeästi piruilu onkin ajatuksena, niin vastaanpa kuitenkin, että kyllä, ihan tavalliseen tapaan huuhtelin anaalin sellaisella apteekista saatavalla letkulla. Meillä toimitaan näin, jotta ei tule turhaa sotkua. Kuinkas teillä?
No en mä ainakaan huuhteluita harrasta vaikka anaalisekstaankin mieheni kanssa ajoittain. Mut toisaalta, ei mun paska väijykään siinä peräaukon suulla että kikkeli siihen aineeseen menisi ja paikat tuhriintuisi.
 
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25506146]Suostuivatko nämä miehet heti kun kysyitte vai kysyittekö myös muita? Miksi ette etsineet sinkkumiestä? Eikö teidän omalletunnolle käy vetää perheellisiä miehiä touhuun mukaan?[/QUOTE]

Olenkin jo vastannut samaan kysymykseen, mutta kerrataan nyt, että kysyttiin ainoastaan näitä kahta ja molemmat suostuivat (vaikka eivät ehkä ihan alkuun ottaneet koko hommaa ihan satavakavissaan). Arvelimme ainakin toisen vetäytyvän jossain vaiheessa, mutta molemmat siis kuitenkin tulivat. Ja myös tulivat. :)
 
Rietas Lortto
No en mä ainakaan huuhteluita harrasta vaikka anaalisekstaankin mieheni kanssa ajoittain. Mut toisaalta, ei mun paska väijykään siinä peräaukon suulla että kikkeli siihen aineeseen menisi ja paikat tuhriintuisi.
Juu, on se joskus jäänyt itseltänikin tekemättä, kun tilanne on tullut nk. pyytämättä ja yllättäen. :) Mutta varmuuden vuoksi tapaan sen kuitenkin tehdä, kun hommaan ei minuuttia pidempää kuitenkaan mene. On sitten ainakin varmempi olo.
 
"vieras"
täytyy kyllä vielä todeta että mua jotenkin surettaa.
Sun ja miehes puolesta ettette toisillenne riitä, ja sen puolesta että ette viitsineet sinkkumiehiä etsiä mukaan touhuihinne.
 
"vieras"
Olenkin jo vastannut samaan kysymykseen, mutta kerrataan nyt, että kysyttiin ainoastaan näitä kahta ja molemmat suostuivat (vaikka eivät ehkä ihan alkuun ottaneet koko hommaa ihan satavakavissaan). Arvelimme ainakin toisen vetäytyvän jossain vaiheessa, mutta molemmat siis kuitenkin tulivat. Ja myös tulivat. :)
ok, mutta et vastannut kahteen jälkimmäiseen kysymykseen...
 
"pettynyt"
hö. Olin tulossa kommentoimaan, että mitä se kellekään kuuluu mitä muut aikuiset ja vapaat ihmiset puuhailevat ja että go girl vaan, voisin itsekin joskus kokeilla mutta kun selvisi että ovat varattuja, niin pakko sanoa että häpeä ja hyi mimmosia ihmisiä olette.
 
nvcs
[QUOTE="meemi";25506022]Olin tulossa laittamaan, että kivaa kun on ollut kivaa, mutta olet kyllä nimimerkkisi ansainnut kun on pitänyt varattuja miehiä ottaa tähän sessioon mukaan :(
[/QUOTE]

Siis joo, samaa mieltä. Noh, seuraavaksi varmaan kysytte niitten miesten kumppaneita ryhmään mukaan. Eli kolme naista ja yksi mies...
 
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25506206]ok, mutta et vastannut kahteen jälkimmäiseen kysymykseen...[/QUOTE]

Jokainen vastaa itsestään. Enkä sitä paitsi ole sanonut näiden miesten olevan naimisissa. Sen tulkinnan teki joku muu ja minulle se ei ole tässä jutussa mikään pointsikka.
 
Rietas Lortto
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25506245:
Siis oliko ne miehet oikeasti varattuja? No miksette ottaneet niiden vaimoja/ tyttöystäviä mukaan? Vai pyydättekö seuraavalla kerralla, että sun mies sitten panee kaikkia teitä kolmea naista? Anteeksi. Oli pakko.. :D
Jos mieheni ehdottaisi toista naista otettavaksi mukaan, niin kyllä minä siihen suostuisin. Kyllä sekin kokemuksena jonkin verran kiinnostaisi. Vaikka jos ihan rehellinen olen, niin en kyllä usko, että ihan tällaista tyydytystä saisin siitä. Tässä viime vkl jutussa kun eksisteeraa se henkinen puoli (samaan aikaan kuningatar ja täydellisesti käytetty lortto) niin vahvasti mukana, että tahtoo vieläkin poskia kuumottaa, kun vaan ajattelenkin... :)

Ja myöntäkää vaan arvon leidit, että olette itsekin ainakin joskus leikkineet ajatuksella, jossa olette tavallaan menettäneet kontrollin... siis hyvällä tavalla. Että teitä vaan pannaan ja ette voi muuta kuin nauttia... :)
 
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25506255]Ihan samaa mietin, sairaslomalainen, työtön tai erotiikkaa muuten vaan janoava vapaaherra tai -herratar aikansa kuluksi kirjoittelee :D[/QUOTE]

:D Tai vapaapäivää viettävä, tavallisesti tiukan asiallinen virkanainen...
 
Taudeista kauhistelevat ovat hassuja, gallupeista selvinnyt että keskivertopalstamamma on saanut 10+ mieheltä elämänsä aikana.. kaksi uutta kerralla ei ole voi olla noin kauheata.

Ap:n tutut ja varatut miehet ovat todennäköisesti puhtaampia kuin keskivertoyhoon baari- tai suomi24 hoito.
 
Jos mieheni ehdottaisi toista naista otettavaksi mukaan, niin kyllä minä siihen suostuisin. Kyllä sekin kokemuksena jonkin verran kiinnostaisi. Vaikka jos ihan rehellinen olen, niin en kyllä usko, että ihan tällaista tyydytystä saisin siitä. Tässä viime vkl jutussa kun eksisteeraa se henkinen puoli (samaan aikaan kuningatar ja täydellisesti käytetty lortto) niin vahvasti mukana, että tahtoo vieläkin poskia kuumottaa, kun vaan ajattelenkin... :)

Ja myöntäkää vaan arvon leidit, että olette itsekin ainakin joskus leikkineet ajatuksella, jossa olette tavallaan menettäneet kontrollin... siis hyvällä tavalla. Että teitä vaan pannaan ja ette voi muuta kuin nauttia... :)
Joo siis mä en kirjoittanut, että siinä olis jotain pahaa ja kyllähän tuo voi kuulostaa ihan mukavalta. :D Mutta tuli vaan mieleen, että jos nuo miehet olivatkin varattuja, että mitäs niiden vaimoista tuntuu. Ei varmaan kovin kivalta eikös niin? :( Mitäs jos ne vaimotkin olisivat halunneet samaa kun sinä? Olisikos se sitten susta ihan ok? Siis että sun mies ja 2 muuta panee jotain toista naista? Jos olivat sinkkuja niin sitten eri asia. :)
 

Yhteistyössä