Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
No otsikossa tuo kysymys tulikin jo. Mistä siis tietää ja havaitsee miehen kiinnostuksen? Jos hän vastaa puhelimeen kun soitat, vastaa tekstiviesteihisi, useimmiten vastaa myös muihin viesteihin, ainakin jos on jotain asiaa. On ainakin tähän mennessä pitänyt lupauksistaan kiinni. Oma-aloitteisesti otti yhteyttä kun tuli pidempi tauko. Kysymykset jännästi lipsahtaa nykyään välillä muihin miehiin mun elämässä ihan kuin tarkistaisi, että missä mennään. Ai niin ja myönsi kertoneensa kavereilleen minusta. Kyse on siis jutusta jonka ei pitänyt missään nimessä olla vakavaa, mutta itse huomasin äskettäin pudonneeni niin kyllä kuoppaan tässä jutussa. Itse olen ihan koukussa, voinks mä kysyä mieheltä onko sekin vai otanko rohkeamman otteen ja seuraan miten asiaan reagoi?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25503486:
ei mistään jos sitä ei suoraan sanota.

Eli mun pitäis siis kysyä? Ja mistä sitten tietää millä tasolla se kiinnostus on? Viitsiikö silti hyvännäköinen mies uhrata vuotta yhteen naiseen ihan vaan piparin toivossa?

[QUOTE="vieras";25503494]Mies lainaa autoansa naiselle?[/QUOTE]

tuo olis jo kyllä aika vakuuttava juttu.
ainaki jos minusta olis kyse, mutta nyt ei ole. :D

[QUOTE="vieras";25503494]Mies lainaa autoansa naiselle?[/QUOTE]

No se olis jo tosi rakkautta sitten, kyseisellä tyypillä on bemari joten tuskin ihan heti saan lainaksi.

Eli mun pitäis siis kysyä? Ja mistä sitten tietää millä tasolla se kiinnostus on? Viitsiikö silti hyvännäköinen mies uhrata vuotta yhteen naiseen ihan vaan piparin toivossa?

kysymällä selviää. mutta jos on vuoden ollu ilman ja vielä jaksaa odottaa niin eiköhän tuo ole jo vähän liian kiinnostunu :O

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25503555:
kysymällä selviää. mutta jos on vuoden ollu ilman ja vielä jaksaa odottaa niin eiköhän tuo ole jo vähän liian kiinnostunu :O

Tuskin tyyppi ihan ilman on ollut, mehän ei seurustella. Jos seurusteltais niin ehkä mä silloin olisin varmempi kiinnostuksesta. Pidetään vaan yhteyttä ja joskus tapaillaan, mutta viime tapaamisesta tulee kohta vuosi, joten ilman mun piparia on ainakin ollut.

Tuskin tyyppi ihan ilman on ollut, mehän ei seurustella. Jos seurusteltais niin ehkä mä silloin olisin varmempi kiinnostuksesta. Pidetään vaan yhteyttä ja joskus tapaillaan, mutta viime tapaamisesta tulee kohta vuosi, joten ilman mun piparia on ainakin ollut.

eiköhän kannattais unohtaa jo koko tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25503583:
eiköhän kannattais unohtaa jo koko tyyppi.

No sä nyt et ainakaan kovin pitkäjänteinen sitten ole parisuhdeasioissa. Minusta toi ei ole mikään ihme kun on työssäkäyvä kolmekymppinen ja samoin vastapeluri. Lisäks päälle harrastukset ja ulkomaankeikat sekä viime vuoden sairaalajakso tuolla miehellä. Kyllähän siinä vuosi mennä hujahtaa. Mut puhelimella ja tietokoneella saa aikaan korviketta kylmiin iltoihin välillä. Just äsken olin puhelimessa, hmm...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25503555:

Kuinka kauan sä joudut odottelemaan palstamammojen piparia?

[QUOTE="vieras";25503617]Kuinka kauan sä joudut odottelemaan palstamammojen piparia?[/QUOTE]

mä en ole mitenkään riippuvainen palstan piparitarjonnasta. :laugh:
sattuu olemaan tuolla kaapissa iso purkillinen pipareita. jos et usko niin voin laittaa kuvan.:attn:

Viimeksi muokattu:
No sä nyt et ainakaan kovin pitkäjänteinen sitten ole parisuhdeasioissa. Minusta toi ei ole mikään ihme kun on työssäkäyvä kolmekymppinen ja samoin vastapeluri. Lisäks päälle harrastukset ja ulkomaankeikat sekä viime vuoden sairaalajakso tuolla miehellä. Kyllähän siinä vuosi mennä hujahtaa. Mut puhelimella ja tietokoneella saa aikaan korviketta kylmiin iltoihin välillä. Just äsken olin puhelimessa, hmm...

no mistäs mä voin tietää yhteydenpidosta, sanoit vaan ettet ole vuoteen tavannu.

lue vaan uudestaan se mun ensimmäinen vastaus :D

Minä kysyin 3 vuotta sitten tuolta ukoltani että kiinnostaako sua yhtään. Mies vastasi että ei. Annoin sit olla koko ukon. Oli kuullut mun kysyvän että onko sulla nälkä?!! Unohdin koko miehen kahdeksi vuodeksi. Nyt ollaan oltu vuosi yhdessä:) Ja ois sitä kiinnostanut jo kolme vuotta sitten.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Alkuperäinen kirjoittaja dkfslakdlaö;25503700:
Minä kysyin 3 vuotta sitten tuolta ukoltani että kiinnostaako sua yhtään. Mies vastasi että ei. Annoin sit olla koko ukon. Oli kuullut mun kysyvän että onko sulla nälkä?!! Unohdin koko miehen kahdeksi vuodeksi. Nyt ollaan oltu vuosi yhdessä:) Ja ois sitä kiinnostanut jo kolme vuotta sitten.

:laugh:

[QUOTE="vieras";25503723]Vuoteen et oo tavannut, ja mietit onko kiinnostunut???
Hah hah!
Sanoisin että jos on kiinnostunut, niin on kyllä saamaton pska.[/QUOTE]

No me ei ihan asuta lähekkäin, sellaset koko Suomen verran välimatkaa. Lisäksi mä olen jarrutteleva osapuoli, ei vaan saada aina aikatauluja sopimaan. Ensitapaamisesta on hiukan yli vuosi, heti tavattiin tutustumisen jälkeen, sit vaan on tullut kaikenlaista ja kun itse olin ensin sitä mieltä, että ei tää oo sitä sellaista. Mulla oli niin monta rautaa tulessa silloin viime vuonna. Nyt olenkin yhtäkkiä kuumana vaan yhteen suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25503665:
mä en ole mitenkään riippuvainen palstan piparitarjonnasta. :laugh:
sattuu olemaan tuolla kaapissa iso purkillinen pipareita. jos et usko niin voin laittaa kuvan.:attn:

Paa ihmeessä kuvaa sun pipareista.:attn:

[QUOTE="osmo";25503960]Mies on epävarma ja pelkää ettei hänellä ole mahiksia sinuun. Laita vähän viehettä veteen.[/QUOTE]

Eli mun siis pitäis vaan sanoa suoraan, että saat mut jos haluat. Se vaan on hiukan vaikeaa tosin heittää ilmaan tuollainen kun kumpikin on vakityössä, omistaa asunnot ja autot sun muut eikä ole ihan heti valmis muuttamaan elämäntyyliään, joten siksi mä olen varovainen, ja mies vaikuttaa saman tyyliseltä näissä asioissa. Mä olen nyttemmin pitänyt kyllä vieheitä ulottuvilla hiukan enemmän kun kerran itse otti lokakuussa yhteyden taas ja sen jälkeen on ollut säännöllinen yhteydenpito viikottain.

Yhteistyössä