Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sä nyt et ainakaan kovin pitkäjänteinen sitten ole parisuhdeasioissa. Minusta toi ei ole mikään ihme kun on työssäkäyvä kolmekymppinen ja samoin vastapeluri. Lisäks päälle harrastukset ja ulkomaankeikat sekä viime vuoden sairaalajakso tuolla miehellä. Kyllähän siinä vuosi mennä hujahtaa. Mut puhelimella ja tietokoneella saa aikaan korviketta kylmiin iltoihin välillä. Just äsken olin puhelimessa, hmm...

Oletko ihan tosissasi? Että kolmekymppinen työssäkäyvä ei EHDI tavata haluamaansa ihmistä vuoteen? Kyllä sulla on selitykset..
tai sitten olette molemmat niin epätoivoisia löytämään kenet tahansa, että mikävaan käy,ja otetaan yhteyttä kun ei ole muuta tiedossa..Ei toi rakkaudelta ainakaan kuulosta.

No otsikossa tuo kysymys tulikin jo. Mistä siis tietää ja havaitsee miehen kiinnostuksen? Jos hän vastaa puhelimeen kun soitat, vastaa tekstiviesteihisi, useimmiten vastaa myös muihin viesteihin, ainakin jos on jotain asiaa. On ainakin tähän mennessä pitänyt lupauksistaan kiinni. Oma-aloitteisesti otti yhteyttä kun tuli pidempi tauko. Kysymykset jännästi lipsahtaa nykyään välillä muihin miehiin mun elämässä ihan kuin tarkistaisi, että missä mennään. Ai niin ja myönsi kertoneensa kavereilleen minusta. Kyse on siis jutusta jonka ei pitänyt missään nimessä olla vakavaa, mutta itse huomasin äskettäin pudonneeni niin kyllä kuoppaan tässä jutussa. Itse olen ihan koukussa, voinks mä kysyä mieheltä onko sekin vai otanko rohkeamman otteen ja seuraan miten asiaan reagoi?

Siitä kun niin kuulee sanottavan. Muuten voi vaan jatkaa elämistä omassa fantasiamaailmassaan.

Eli mun siis pitäis vaan sanoa suoraan, että saat mut jos haluat. Se vaan on hiukan vaikeaa tosin heittää ilmaan tuollainen kun kumpikin on vakityössä, omistaa asunnot ja autot sun muut eikä ole ihan heti valmis muuttamaan elämäntyyliään, joten siksi mä olen varovainen, ja mies vaikuttaa saman tyyliseltä näissä asioissa. Mä olen nyttemmin pitänyt kyllä vieheitä ulottuvilla hiukan enemmän kun kerran itse otti lokakuussa yhteyden taas ja sen jälkeen on ollut säännöllinen yhteydenpito viikottain.
No nyt vaan etsit omasta elämästäsi aikaa tapaamiselle. Ei sitä heti tarvitse olla muuttamassa, ostamassa yhteistä asuntoa tms. Jos molemmilla on omat autot, niin liikkuminen on helppoa. Kyllä sitä jonkun ajan tapailtuaan tietää haluaako sitä olla yhdessä.

Jos jo nyt mietit kuinka vaikeaa teidän olisi tehdä kompromisseja asuinpaikan/töiden/asuntojen suhteen, niin mielestäni kysymys ei ole onko mies kiinnostunut vaan että oletko sinä kiinnostunut. On ne kompromissit vaikeita, mutta ei niitä tarvitse vielä miettiä.

1. Mies seisoo puhuessaan suoraan sinua kohti. (ei aina)
2. Hän hakeutuu seuraasi.
3. Yrittää päästä keinolla millä hyvänsä keskustelemaan kanssasi.

Toivottavasti oli apua:)

Onko mies kiinnostunut vai muuten vain ystävällinen? Hän katsoo aina suoraan silmiin kun tulen tai hän tulee tauolle. Hän myös aina katsoo silmiin mua, jos mulle joku juttelee. Aina vastaan tullessakin katsoo suoraansilmiin. Hän on myös tullut kaveriksi auttamaan minua omassa hommassani, vaikken pyytänytkään ja tästä hommasta selviää yksinkin. Hän myös sanoin että hän voi tehdä sen jutun mun puolesta kun odotin, että itse voin tehdä. Hän myös teki toisenkin jutun ja sen jälkeen jäi nojailemaan läheisyyteeni, kun jatkoin hommiani, hetken hän siinä nojaili kädet ristissä nojaten. Kyselee välillä jos ei ole porukkaa tai olemme kahden, mm paljonko pakkasta tai jotain töihin liittyvää, muiden aikaan on hiljaa mua kohtaan. Kerrankin tuli katsomaan yhtä juttua, vaikka hänen omat hommat oli kesken. Mitä tämä nyt on?

No me ei ihan asuta lähekkäin, sellaset koko Suomen verran välimatkaa. Lisäksi mä olen jarrutteleva osapuoli, ei vaan saada aina aikatauluja sopimaan. Ensitapaamisesta on hiukan yli vuosi, heti tavattiin tutustumisen jälkeen, sit vaan on tullut kaikenlaista ja kun itse olin ensin sitä mieltä, että ei tää oo sitä sellaista. Mulla oli niin monta rautaa tulessa silloin viime vuonna. Nyt olenkin yhtäkkiä kuumana vaan yhteen suuntaan.

Ei oo kiinnostunut, jos vuosi on mennyt viime tapaamisesta. Pitkä välimatka ei mee selityksenä. Mulla oli mieheen välimatkaa n. 2000 km ja maakin oli eri. Kummasti se mies mun kiireistäni huolimatta kutsui itsensä viikonloppuvierailulle - ja moneen kertaan. Mä myös kävin hänen luonaan, jotta tuli vanhemmat tavattua. Neljän kk:n päästä ensitapaamisesta oltiin kihloissa ja ½ vuotta, niin oli jo yhteinen osoite.

Nyt naimisissa onnellisesti 10 vuotta ja meillä on kaksi lasta.

Yhteistyössä