Lapseni on ruma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jokaisen mielestä oma lapsi on se kaunehin. Mun on pakko myöntää, että en ole sitä mieltä.

Lapseni on 5v. räkänokka ja näyttää sen mukaiselta.

Hänellä on maantienharmaat polkkapituiset hiukset + etuhiukset, hörökorvat esillä, leveä nenä, ienhymy (ikenet näkyy hymyillessä paljonkin), leuassa viiva (kuten salkkari helillä), pihtipolvet, pienet jenkkakahvat, lättäjalat...

Miten voisin saada lapsestani kauniimman? Puen häntä tällä hetkellä cittarin vaatteisiin. Kunhan saan vaan paremman työn (nyt olen siivooja), niin alan ostaa lapselleni parempia vaatteita ja jospa sais ens talveks ticketin topat hommattuu. :)

Tää on taas näitä.... mut kumpa lapsia ei koskaan arvotettaisi ulkonäön perusteella varsinkaan oman vanhemman toimesta. Niin julmaa ja tarpeetonta. Maailma hoitaa murjomisen äidin ja isän puolesta.

Kantsii ekana pyyhkiä lapsen nenä ja kasvattaa tukka kauniimpaan malliin.

Ehkä ostaa nätimpää vaatetta H&M:stä tai jostain muusta edullisesta kaupasta (kirppikseltäkin löytyy). Mutta ruma lapsi on ruma ihan Ticketin topassakin, siitä ei pääse yli ei ympäri.

Hörökorvat voi leikkauttaa. Lättäjalka ei ulospäin näy. Jenkkakahvat lähtee sillä että et enää ylensyötä lasta. Hiusvärit ja sävyt on keksitty.

***********************************************************************************************************************************************************************************************************

noi kaikki ominaisuudet on periytyviä. Osa ulee varmaan sulta ja osa siltä mieheltä jonka kanssa oot sen lapsen tehnyt. Olisit silloin miettinyt sitä lisääntymistä.

Mä taas näin eräs päivä kauniin lapsen. Yleensä en ajattele näin muiden lapsista, mutta tämä tyttö oli puettu tosi nätisti, hiukset oli siististi kiinni ja käyttäytyikin kuin enkeli. Aika jännä, vähän niin kuin meidän lapset :D

Jos vaikka aloitat pyyhkimällä nenän, muuttamalla hiusmallia ja pitämällä jääkaapin oven kiinni. Sitten voit ostaa oikeasti nättejä vaatteita ja muuttaa omaa asennettasi.

Ai niin, lapsen voit antaa ihan rauhassa sellainen kuin on.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Aika surullista että pidät omaa lastasi rumana.. Eihän kaikki lapset ole kauniita, mutta en kyllä omaani osais rumana pitää. Vähän hölmöläisen näkönen tuo välillä on, mutta mulle maailman sulosin ja söpöin poika :)

En nyt oikeen osaa sanoa mitään tähän - muuta kun että katso itse sinne peiliin ja syvälle, äläkä ikinä mene lapsellesi sanomaan , että hän on ruma.

Aika surullista että pidät omaa lastasi rumana.. Eihän kaikki lapset ole kauniita, mutta en kyllä omaani osais rumana pitää. Vähän hölmöläisen näkönen tuo välillä on, mutta mulle maailman sulosin ja söpöin poika :)

En nyt oikeen osaa sanoa mitään tähän - muuta kun että katso itse sinne peiliin ja syvälle, äläkä ikinä mene lapsellesi sanomaan , että hän on ruma.

En ole hänelle sitä sanonutkaan. Sanon hänelle aina, jos kysyy, että hän on maailman kaunein. :D

Kantsii ekana pyyhkiä lapsen nenä ja kasvattaa tukka kauniimpaan malliin.

Ehkä ostaa nätimpää vaatetta H&M:stä tai jostain muusta edullisesta kaupasta (kirppikseltäkin löytyy). Mutta ruma lapsi on ruma ihan Ticketin topassakin, siitä ei pääse yli ei ympäri.

Hörökorvat voi leikkauttaa. Lättäjalka ei ulospäin näy. Jenkkakahvat lähtee sillä että et enää ylensyötä lasta. Hiusvärit ja sävyt on keksitty.

hiusväriä 5v lapselle? :O ootko tosissas?

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="vieras";25491265]hiusväriä 5v lapselle? :O ootko tosissas?[/QUOTE]
Tottakai olen. Ihan täysin tosissanihan minä koko vastauksen kirjoitin, koska halusin auttaa ap:ta hänen suurensuuressa ongelmassaan. Kyllä maantienharmaa tukka lapsella on sen verran suuri kriisi että hiukset on äkkiä syytä värjätä!

(väännetään nyt vielä rautalangasta että EN TODELLAKAAN OLE TOSISSANI)

Kuumimmat

Yhteistyössä