Kehun nyt useampiakin kun en ole vielä kehumaan päässyt ja tässä oiva tilaisuus! En tiedä kuinka usein näitä on kehuttu, mutta tykkään Mummeliisa, BootyPeppi ja Röppö, Akaatti, Algoma...ja paljon muita
Kehun nyt useampiakin kun en ole vielä kehumaan päässyt ja tässä oiva tilaisuus! En tiedä kuinka usein näitä on kehuttu, mutta tykkään Mummeliisa, BootyPeppi ja Röppö, Akaatti, Algoma...ja paljon muita
:O :O :O Kiitos!! Myös Liliille ja Kuumahuulelle (tuo nikki saa kyllä joka kerta hymyn -huulille ).Mä tykkään Säpäleestä ja ken gurusta (jonka nikki on ihana!)
riepulla on hyvä nimimaku ja kiva koti
:heart: Lunatic :heart:Enkä värkänny, haluun vaan teiän rakkauttanne.
Sama vika.Mulle jää huonosti nikit mieleen, mutta paljon on sellaisia, joita kehuisin
Tuo on totta! Itse hämmästyin valtavasti, ja kommentit käänsi huonon päiväni hyväksi!kiitos. Taidatpa muuten olla ensimmäinen kehuja. Vaikka empä täällä palstalla ole kehuja keräämässä tai niitä kerjäämässäkään.
Mutta pakkohan se on myöntää, että positiivinen palaute saa hymyilemään.
Oi vitsit, kiitos! Kunpa vaan osaisin olla niin kiltti kuin sinä!Ken guru vaikuttaa älykkäältä ja mukavalta ihmiseltä. Usein samankaltaisia ajatuksia kuin mulla.
No kyllä tykkään, sun kanssa on hyvä väitellä pyllynpyörittäjistä Ja muutenkin oot suora ja rehti kansalainen:heart:Etkö enää musta tykkää? :kieh:
Vai kuulunko noihin muihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25484040:Haluan kehua kaikkia niitä mustia, jotka harmaantumalla ovat keksineet tavan purkaa vitutustaan palstalla. Parempi niin kun potkia mummoja tai vetästä nyrkillä vieraita mukuloita kadulla päin naamaa.
Ajatteles paljonko yhteiskunta säästää terapiakuluista, kun mustat white trash palstalaiset terapioivat itse itseään tällä foorumilla harmautumalla hetkiseksi. Viralliseen terapiaanhan sossu antaisi heille maksusitoumuksen. Joten kyllä jokainen meistä voi yhteiskunnan edun nimeen olla vetämättä herneitä nenuun kun kakkaa alkaa ropisemaan harmailta niskaan.
Parempi niin tosiaan. Terapiapalsta?
Eipä tuossa kekseliäisyyttä paljoa vaadita; mustat harmailee vittuillessaan ja näin säilyttävät "kasvonsa" palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25484040:Haluan kehua kaikkia niitä mustia, jotka harmaantumalla ovat keksineet tavan purkaa vitutustaan palstalla. Parempi niin kun potkia mummoja tai vetästä nyrkillä vieraita mukuloita kadulla päin naamaa.