Kehu palstalaista, jota ei yleensä kehuta!

• Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
Miulta kehuja menee Milannalle, pirtee pakkaus, uskaltaa olla oma itsensä palstan kritiikistä huolimatta. Mummeliisalle, jakaa myös kovin mielipiteitä, mutta lämmin ihminen. Tiiru, ihanan suloinen ja pirteä tapaus. BootyPeppi iloinen ja osaava nainen.

Ja varmasti 100 muutakin. Kun nimet ei vaan jää miun hataraan päähän.

Yleisesti kaikki, jolla on oma mielipide, mutta myös ymmärtävät toisten mielipiteet. Eivätkä tuomitse toisia, vaikka he ajattelevat eritavalla.

Lunatic
[QUOTE="Mä";25483462]Lunis vänkää vastaankin hyvällä tavalla, tuntuu sellaselta ihmiseltä palstan perusteella kenenkaa tulisin toimeen :D Oonko oikeessa et oot tuittupääkin välillä.[/QUOTE]

Olen. :xmas:

Minni harmaana
Minä tykkään Luniksesta, Hyytistä, Scarlettista ja on monta muutakin.
Nuo vaan on semmosia, jotka jaksaa ottaa huonotkin kommentit (ainakin täällä) jotenkin "so what" -tyyliin.
Ne vaan vaan valuu kuin vesi hanhen selästä. Tosin Scarlettille tuli jossain vaiheessa mitta täyteen.

Jos on hyvä itsetunto, varmat mielipiteet ja tuo ne julki, saa myös kuraa niskaansa.

Ken guru
:) kiitos. Taidatpa muuten olla ensimmäinen kehuja. Vaikka empä täällä palstalla ole kehuja keräämässä tai niitä kerjäämässäkään.

Mutta pakkohan se on myöntää, että positiivinen palaute saa hymyilemään.
Tuo on totta! Itse hämmästyin valtavasti, ja kommentit käänsi huonon päiväni hyväksi!

Mun mielestä sinä vaikutat hyvältä tyypiltä! Samoin Ultramariini, juurikin kuumahuuli (vaikuttaa sellaiselta jonka kanssa voisi viihtyä irlkin, mm. huumorintajua löytyy), as if on mielettömän suvaitsevainen (kadehdittavan avarakatseinen) ja hyvä itsetuntoinen, Lunatic sympaattisella tavalla temperamenttinen ja hyväsydäminen, Lilii on fiksu (siksi hämmästyinkin kommenteistaan, kun itse en tod. yllä sille tasolle), Tiiru on mielettömän kiltti (tosin on jo niitä kehuja saanutkin), Lakaisukone on ihanan aito....

• Tykkää
Reactions: lakaisukone
:LOL:

Parempi niin tosiaan. :) Terapiapalsta?
Ajatteles paljonko yhteiskunta säästää terapiakuluista, kun mustat white trash palstalaiset terapioivat itse itseään tällä foorumilla harmautumalla hetkiseksi. Viralliseen terapiaanhan sossu antaisi heille maksusitoumuksen. Joten kyllä jokainen meistä voi yhteiskunnan edun nimeen olla vetämättä herneitä nenuun kun kakkaa alkaa ropisemaan harmailta niskaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25484040:
Haluan kehua kaikkia niitä mustia, jotka harmaantumalla ovat keksineet tavan purkaa vitutustaan palstalla. Parempi niin kun potkia mummoja tai vetästä nyrkillä vieraita mukuloita kadulla päin naamaa.
Eipä tuossa kekseliäisyyttä paljoa vaadita; mustat harmailee vittuillessaan ja näin säilyttävät "kasvonsa" palstalla.

Hmmm... nimimerkit jää huonosti mieleen mut yritän; Sone*:lla oli mun kanssa samanlainen ajatusmaailma yhdessä ketjussa, Lunaticissa arvostan sitä et on selkeästi oma itsensä- ei kumartele kellekkään :D, Aries 78:lle nostan hattua kun selviytyy/jaksaa vaikeassa vaiheessa, hyytikyppysen elämänilo on tarttuvaa ja Kerpeleellä tuntuu olevan jalat maassa =).
Noi nyt tuli ihan ekana mieleen, ja ihan faktana tiedän et kohta kiroan ku unohdin sen ja sen ja sen...:D

Yhteistyössä