Mikä oli teidän paino ennen ja jälkeen raskauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marjaana"

Vieras
Itse painoin ennen raskautta 65kg, 7kk synnytyksen jälkeen 56kg. pituutta minulla 165cm ja raskauskilojakin tuli komeat 16. Eikös ole aika hyvin :) Mites teillä?

Ennen raskautta 52kg ja raskauden jälkeen 68kg!!! :O Ja meitin vauva on jo pian puolivuotias... Noo, eikö tämä tästä, jos vaikka sitte taas maanantaina alottais jonkulaisen laihiksen :D

Imettäminen on ollut kyllä tehokasta laihdutusta, raskauskilot katos kolmessa kuukaudessa kokonaan. Tosin toivon kyllä että en enempää laihdu kun nyt olen tyytyväinen painooni :)

• Tykkää
Reactions: Wandii
[QUOTE="Huoh";25481900]Ennen raskautta 52kg ja raskauden jälkeen 68kg!!! :O Ja meitin vauva on jo pian puolivuotias... Noo, eikö tämä tästä, jos vaikka sitte taas maanantaina alottais jonkulaisen laihiksen :D[/QUOTE]

Ens maanantai on aina hyvä aika alottaa :D

Painoin ennen raskautta 62kg ja laitokselta kotiutuessa 66kg. Siinä se on pysynyt samassa jo kaksi vuotta, vaikka on imetetty, liikuttu, syöty vähemmän sun muuta. En tiedä, mitä tekis.

Mulla jäi raskauskiloista 7 synnärille ja yhdeksän tuli mukana kotiin, mutta imettämällä ne lähti parissa kuukaudessa ja sen jälkeen on lähteny sitten loput kilot, ja imetän edelleen :) Vaikka ei munkaan tästä enään tarvitsisi laihtua, tyytyväinen olen!

Ekasta lapsesta kaikki raskauskilot jäi laitokselle ja imetyksen vuoksi laihduin vielä lähtöpainosta muutaman kilon. Tokasta lapsesta kotiuduttua oli kaksi kiloa jäänyt ns. ylimääräistä jotka nyt jo hävinnyt.

[QUOTE="Huoh";25481943]Jee, täälä on joku muukin jolle kilot kertyy. (ei siis millään pahalla vaan ku on niin mukava ku ei tartte yksin kärvistellä ja vittuuntua :D ) Imettäminen ei ainakaan mun painonpudotukseen auttanu paskan vertaa! Mites muilla? :)[/QUOTE]

Joo, mullakin maitoo tuli hulluna ja imetin puoli vuotta täysin jatkuvalla syötöllä, mutta paskanmarjat se paino mihinkään kadonnut. Sen sijaan tissit on kasvanut n. 4 kuppikokoa ja lantiolle jäänyt vararengas, muuten ei sinänsä näy missään. En tajua missä toi paino on, mutta dieetti päällä..

Joo, mullakin maitoo tuli hulluna ja imetin puoli vuotta täysin jatkuvalla syötöllä, mutta paskanmarjat se paino mihinkään kadonnut. Sen sijaan tissit on kasvanut n. 4 kuppikokoa ja lantiolle jäänyt vararengas, muuten ei sinänsä näy missään. En tajua missä toi paino on, mutta dieetti päällä..

Niiiiiin tuttua! Mulla kans tissit kasvo ihan silmissä, perse ja reidet leveni niin että vanhat housut alkaa puristamaan nykyään jo nilkkojen kohdalla :D Mutta ihmekkös tuo on ku dominoja menee enemmän ku leipää... No eiköhän tuo painoki ala putoamaan ku alkaa tuo lapsiki liikkumaan :)

Täsmälleen sama kuin lähtöpaino. Pituutta 168, painoa normisti 58, jo kolme kertaa paino on laskenut vuoden imettämisen seurauksena täsmälleen siihen, mistä lähdettiin. Minäkin tarvin ne raskauden tuomat lisäkilot, muuten en pysty imettämään, on usein tuo imetyksen loppuaika vuotiaan kanssa jo melkoista rääkkiä. :)

Yhteistyössä