Tapahtui tänään ja häpeän varmaan pitkään :(

  • Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti
"auts"
Oli just tilanne päällä lasten kanssa, lapset huusi ja minä huusin. Yht'äkkiä poika tuli sanomaan, että naapurin Pekka-setä on eteisessä... voi apua... häpesin silmät päästäni ja häpeän varmaan pitkään. En edes muista mitä huusin just silloin.. enkä tiedä miten pitkään se oli siellä eteisessä ootellu. Oli pikkunen selittäminen... ja piti esittää oikein aurinkoista. :D

Mimmosia tuon kaltaisia juttuja teille on sattunu? Meille kyseisen naapurin rouva tuli kerran, kun olin rinnat paljaina.. silloinkin hävetti mutta minkäs teet.
 
Mie olen esiintyny alasti tai alusvaatteissa monenmonelle tyypille, vesimittarinlukijaa, sähkömittarinlukijaa, postimiestä, putkimiestä.... miehen kavereita. Ja niin eespäin... En älyä hävetä :D
Kerran istuin autossa liikennevaloissa ja kovaan ääneen reuhasin vieressä olevaa törttöilijää joka oli aiheuttanu vaaratilanteita, huomasin sitte että silläki oli ikkuna auki, kuten mulla...
Tämmösiä nyt sattuu...
 
"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja häh;25469279:
Siis miten teille jengi pamahtaa sisään kun sulla on rinnat paljaana?
Oli kesä ja olin just vaihtamassa vaatteita... tämä naapuri ei ollu moksiskaan. Asutaan sen verran syrjässä ettei ole ovikelloa.. tai en tiiä johtuuko siitä asutaan syrjässä, mutta ei siis joka tap ovikelloa ole. :D
 
"a.p"
[QUOTE="Huh";25469286]En tykkäisi jos meille noin vaan tupsahtaisi porukkaa sisälle! Kummallista![/QUOTE]

Mäkään en tykkää. :( Kyllä se on ovikellon asennus varmaan nyt paikallaan. Se kyllä sitten ärsyttää jos lapset rämpyttää sitä kelloa... mut säästyispähän tuollaisilta inhottavilta tilanteilta.
 
"nanne"
Ei se ovikellokaan aina auta... Itse olin kerran tiskaamassa, oli musiikki päällä enkä kuullut ovikelloa. Yhtäkkiä tajusin, että selkäni takana seisoo kaksi mitälie huoltomiestä. Tahtoivat katsoa asuntoni keittiön allaskaapista jotain putkia. Mulla oli päällä stringit ja toppi. Ikinä en ole niin paljoa hävennyt.
 
  • Tykkää
Reactions: kattimarri
"a.p"
[QUOTE="nanne";25469371]Ei se ovikellokaan aina auta... Itse olin kerran tiskaamassa, oli musiikki päällä enkä kuullut ovikelloa. Yhtäkkiä tajusin, että selkäni takana seisoo kaksi mitälie huoltomiestä. Tahtoivat katsoa asuntoni keittiön allaskaapista jotain putkia. Mulla oli päällä stringit ja toppi. Ikinä en ole niin paljoa hävennyt.[/QUOTE]

hihii... se oli niiden huoltomiesten onni! vai epäonni? :D
 
"paukku"
[QUOTE="auts";25469265]Oli just tilanne päällä lasten kanssa, lapset huusi ja minä huusin. Yht'äkkiä poika tuli sanomaan, että naapurin Pekka-setä on eteisessä... voi apua... häpesin silmät päästäni ja häpeän varmaan pitkään. En edes muista mitä huusin just silloin.. enkä tiedä miten pitkään se oli siellä eteisessä ootellu. Oli pikkunen selittäminen... ja piti esittää oikein aurinkoista. :D

Mimmosia tuon kaltaisia juttuja teille on sattunu? Meille kyseisen naapurin rouva tuli kerran, kun olin rinnat paljaina.. silloinkin hävetti mutta minkäs teet.[/QUOTE]

Se rouva oli varmaan miehelleen paheksunut että sinä tissit paljaana pompit ja mies päätti tulla tarkastuskäynnille... Itse oon tullu töistä kotiin ja eteisessä paukauttana aivan kamalan pierun päivän töissäistumisen päätteeksi. Keittiöön tullessani huomannut miehen istuvan kaverinsa kanssa pöydän ääressä kaffella. Vieläkin nolottaa..
 
"nanne"
[QUOTE="a.p";25469386]hihii... se oli niiden huoltomiesten onni! vai epäonni? :D[/QUOTE]

No tuolloin olin 19v, en vielä synnyttänyt nainen, joten oli se niiden onni ainakin jos vertaa nykytilanteeseen. :D
 
"a.p"
[QUOTE="paukku";25469422]Se rouva oli varmaan miehelleen paheksunut että sinä tissit paljaana pompit ja mies päätti tulla tarkastuskäynnille... Itse oon tullu töistä kotiin ja eteisessä paukauttana aivan kamalan pierun päivän töissäistumisen päätteeksi. Keittiöön tullessani huomannut miehen istuvan kaverinsa kanssa pöydän ääressä kaffella. Vieläkin nolottaa..[/QUOTE]

Voi apua.... :D en osaa tehä sitä nauruhymiöö mutta ääneen hekottelen :D
 
Mulle sattuu näitä jatkuvasti.

Viimeisin on se, kun siskoni politiikasta kiinnostuneen appiukon kanssa ajauduin juttelemaan presidentin vaaleista. Oli varmaan toinen kerta kun tapasimme. Päästelin sitten, että xxxxx on ainakin vihoviimeinen ketä sietäisin presidenttinä. Vaahtosin vielä hänen inhottavuuksistaan. Pian kävi ilmi, että juuri tätä henkilöä siskon appiukko kannattaa jopa ihan vapaaehtoistoimiensa kautta.

Joulun alla olin yksin kotona nukkuvan vauvan kanssa. Huomasin ikkunasta näkyneestä varjosta päätellen miehen tulevan kotiin ja soittipa vielä ovikellolla muksun hereille. Painelin ovelle myrskyn merkkinä kailottaen että "Kiitti vaan hitosti, kun herätit vauvan, pitikö sitä ovikelloa renkuttaa!" Ovella olikin miehen pikkuserkku joka oli ajatellut poiketa joulukorttia tuomaan. vähän oli kiusaantuntu joulun toivotustilanne sen jälkeen.

Sitten kolmas. Kaverini esitteli reissuvalokuviaan kännykästään. Tuumasi, että tossa joku näyttää ihan eräältä työkaveriltamme. Minä kailottamaan, että joo, jos olisi puolet vähemmän ahteria ja mahaa. Tajusin siinä sitten katselevani hänen kuvaansa. Siinä ei enää tunnelma parantunut, vaikka yritin vitsailla, että kännykkäkamerasta en tunnistanut häntä.

Joskus aikanaan opiskelijajärjestön vuosijuhlassa manasin vessassa peilin ääressä kaverini kanssa, että aikamoisen iäkästä porukkaa on juhlissa. "Miten ne vanhat jarrut edes viittii tulla näihin juhliin." Kohta eräs kunniajäsen, eli yksi vanha jarru avaa takanamme vessan oven. Hän vastasi tulleensa kutsusta ja meillä lehehti naamat punaisiksi...

Vähän nolotus helpottaa kun näitä jakaa, mutta vain vähän... :ashamed:

Ja lisäkommenttina, että ei näitä ihan haudanvakana ole päästelty. Minut tuntevat tietävät pilkettä olevan silmäkulmassa näissäkin tilanteissa... ;)
 
Viimeksi muokattu:
"a.p"
[QUOTE="jeppe";25469523]Kyllähän se naapurikin varmaan vähän nolona on.[/QUOTE]

Joo se mumisi vain jotain kun yritin häpeissäni selitellä.. juteltiin sen jälkeen ihan normaalisti. Saattoihan tuota hävettää, kun tulee toisen kotiin noin vain.
 
"a.p"
Mulle sattuu näitä jatkuvasti.

Viimeisin on se, kun siskoni politiikasta kiinnostuneen appiukon kanssa ajauduin juttelemaan presidentin vaaleista. Oli varmaan toinen kerta kun tapasimme. Päästelin sitten, että xxxxx on ainakin vihoviimeinen ketä sietäisin presidenttinä. Vaahtosin vielä hänen inhottavuuksistaan. Pian kävi ilmi, että juuri tätä henkilöä siskon appiukko kannattaa jopa ihan vapaaehtoistoimiensa kautta.

Joulun alla olin yksin kotona nukkuvan vauvan kanssa. Huomasin miehen tulevan kotiin ja soittipa vielä ovikellolla muksin hereille. Painelin ovelle myrskyn merkkinä kailottaen että "Kiitti vaan hitosti, kun herätit vauvan, pitikö sitä ovikelloa renkuttaa!" Ovella olikin miehen pikkuserkku joka oli ajatellut poiketa joulukorttia tuomaan. vähän oli kiusaantuntu joulun toivotustilanne sen jälkeen.

Sitten kolmas. Kaverini esitteli reissuvalokuviaan kännykästään. Tuumasi, että tossa joku näyttää ihan eräältä työkaveriltamme. Minä kailottamaan, että joo, jos olisi puolet vähemmän ahteria ja mahaa. Tajusin siinä sitten katselevani hänen kuvaansa. Siinä ei enää tunnelma parantunut, vaikka yritin vitsailla, että kännykkäkamerasta en tunnistanut häntä.

Joskus aikanaan opiskelijajärjestön vuosijuhlassa manasin vessassa peilin ääressä kaverini kanssa, että aikamoisen iäkästä porukkaa on juhlissa. "Miten ne vanhat jarrut edes viittii tulla näihin juhliin." Kohta eräs kunniajäsen, eli yksi vanha jarru avaa takanamme vessan oven. Hän vastasi tulleensa kutsusta ja meillä lehehti naamat punaisiksi...

Vähän nolotus helpottaa kun näitä jakaa, mutta vain vähän... :ashamed:
Kääk... :D tuo viimesin oli kyllä tosi.... hhmm... :D nolo.
 
"öö"
Mulle sattuu näitä jatkuvasti.

Viimeisin on se, kun siskoni politiikasta kiinnostuneen appiukon kanssa ajauduin juttelemaan presidentin vaaleista. Oli varmaan toinen kerta kun tapasimme. Päästelin sitten, että xxxxx on ainakin vihoviimeinen ketä sietäisin presidenttinä. Vaahtosin vielä hänen inhottavuuksistaan. Pian kävi ilmi, että juuri tätä henkilöä siskon appiukko kannattaa jopa ihan vapaaehtoistoimiensa kautta.

Joulun alla olin yksin kotona nukkuvan vauvan kanssa. Huomasin ikkunasta näkyneestä varjosta päätellen miehen tulevan kotiin ja soittipa vielä ovikellolla muksun hereille. Painelin ovelle myrskyn merkkinä kailottaen että "Kiitti vaan hitosti, kun herätit vauvan, pitikö sitä ovikelloa renkuttaa!" Ovella olikin miehen pikkuserkku joka oli ajatellut poiketa joulukorttia tuomaan. vähän oli kiusaantuntu joulun toivotustilanne sen jälkeen.

Sitten kolmas. Kaverini esitteli reissuvalokuviaan kännykästään. Tuumasi, että tossa joku näyttää ihan eräältä työkaveriltamme. Minä kailottamaan, että joo, jos olisi puolet vähemmän ahteria ja mahaa. Tajusin siinä sitten katselevani hänen kuvaansa. Siinä ei enää tunnelma parantunut, vaikka yritin vitsailla, että kännykkäkamerasta en tunnistanut häntä.

Joskus aikanaan opiskelijajärjestön vuosijuhlassa manasin vessassa peilin ääressä kaverini kanssa, että aikamoisen iäkästä porukkaa on juhlissa. "Miten ne vanhat jarrut edes viittii tulla näihin juhliin." Kohta eräs kunniajäsen, eli yksi vanha jarru avaa takanamme vessan oven. Hän vastasi tulleensa kutsusta ja meillä lehehti naamat punaisiksi...

Vähän nolotus helpottaa kun näitä jakaa, mutta vain vähän... :ashamed:
Taidat puhua ennenkun ajattelet?
 
"minä"
Olen mäkin kurkku suorana lapsille huutamut ja sit remonttireiskat olleet ovella =)

isäenpäivänä ite kikkuloittin satiini yökkärissä,kun tyttö pyys ovelle no ne oli jehovan todistajat.
mä siinä lähes läpinäkyvässä pitsi hepeneisä uskollisesti kuuntelin. mutta kenties nämä kaksi jehova miestä järkyttyivät tästä niin pahasti että sen jälkeen meillä onkin käynyt 2 naispuoleista jehovaa tuomassa lehdet :)
 

Yhteistyössä