Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

Huut
Joukkoliikenteen myöhästelyt! Varsinkin kun ulkona on saatananmoinen keli, esim pakkasta ties kuinka ja paljon, lumipyry ja tuuli. Kaiken kruunaa yleensä myös tieto siitä, että on kiire johonkin.
 
Tulkitsija
siis mä en ymmärtäny tästä vinku85n jutusta yhtään mitään. :D tossa ei oo päätä eikä häntää. Vai oonko mä vaan tosi tyhmä? siis. Minkä siellä kaupassa pitäis lämmittää? Mitä tässä nyt kurotetaan sieltä hyllyltä? Miten jääskraba nyt liittyy kauppaan, kun se on jo ostettu, niin täh? :_D
Minä tulkitsin niin, että tuossa valitettiin lyhyen ihmisen elämän vaikeuksista. Jääraappa-ongelma on ratkaistu pidempivartisella jääraapalla, mutta kaupassa ongelmana on sitten liian korkealla olevat tuotteet.
:D
 
ärsyärsy
Miehen ainainen herätyskellon torkuttaminen. Silloin kun saisit itse nukkua pidempään, soi miehenkännykän herätyskello n. puolitoista tuntia ennen kuin sinun tarvitsisi raottaakaan silmiäsi. Ja sitten se painaa torkkua, ja juuri kun olet nukahtanut uudestaan, se piipitys alkaa uudestaan. Ja se ukko ei edes herää siihen itse ennen kuin sitä sohii äkäisesti kylkeen. Ja taas torkkua. Kuvio toistuu viiden minuutin välein noin tunnin ajan, kunnes olet valmis nakkaamaan puhelimen/miehen/molemmat ulos ikkunasta. Joka perhanan ilta yritän tolkuttaa sille, etteikö sitä herätystä voisi suosiolla laittaa tuntia myöhemmäs, mutta ei. Piip-piip-vitun-piip.

Se, kun olet reippaana leiponut ja työnnät leipomukset uuniin, ja et viitsi laittaa ajastinta soimaan, kun kyllähän sinä muistat ne ottaa kymmenen minsan päästä ulos. Ja sitten erehdyt menenmään olkkariin, ihan vähäksi aikaa vaan tirtokoneelle tai telkkua katsomaan, ja rupeat parinkymmenen minuutin päästä miettimään että miksi kämpässä haisee palaneen käryä. Tilanne on parhaimmillaan, jos uunissa on ollut vaikka kakku huomisille lapsen synttäreille, ja ei tietenkään ole tarpeeksi aineksia leipoa uutta.

Ja se, kun heräät yöllä hirveään janoon, ja hiippailet pimeässä keittiöön, ja nappaat pöydältä sen oman vesilasisi, jonka illalla jätit siihen. Paitsi kun olet täyttänyt sen ja hörppäät siitä, hoksaat että ei perkele, taisikin muuten olla miehen käytetty piimälasi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyärsy;25435846:
Miehen ainainen herätyskellon torkuttaminen. Silloin kun saisit itse nukkua pidempään, soi miehenkännykän herätyskello n. puolitoista tuntia ennen kuin sinun tarvitsisi raottaakaan silmiäsi. Ja sitten se painaa torkkua, ja juuri kun olet nukahtanut uudestaan, se piipitys alkaa uudestaan. Ja se ukko ei edes herää siihen itse ennen kuin sitä sohii äkäisesti kylkeen. Ja taas torkkua. Kuvio toistuu viiden minuutin välein noin tunnin ajan, kunnes olet valmis nakkaamaan puhelimen/miehen/molemmat ulos ikkunasta. Joka perhanan ilta yritän tolkuttaa sille, etteikö sitä herätystä voisi suosiolla laittaa tuntia myöhemmäs, mutta ei. Piip-piip-vitun-piip.
Juuri tämä!
 
[QUOTE="ritva";25428607]Ärsyttää kun tiskatessa tulee kurttuiset kädet. Ärsyttävämpää koskea kurttuisilla käsillä märkiin pyykkeihin.
Kun imettää makuuasennossa on inhottavaa ku toinen tissi vuotaa. Aina en ole varautunut siihen.
Sohin aina vahingossa ripsiväriä nenään niin että meikkivoiteet täytyy laittaa uusiksi.
Miehellä PALJON samanlaisia mustia sukkia. Niitä on vaikea laittaa pareiksi nippuun niin että ne olisivat juuri ne oikeat yhtä kuluneet parit.
Mies täyttää vaipparoskiksen aina niin täyteen, että mä en jaksa enää kantaa sitä :)
Roskakuski käy maananataisin. Täytyy aina olla kärppänä roskien kanssa,koska roskalaatikko on jo keskiviikkona täynnä. Meillä on pihassa kaksi roskalaatikkoa,mutta monta kerrostaloa.
Ärsyttävää, että muilta kanavilta tulisi myös mulle mielenkiintoisia ohjelmia samaan aikaan kun tulee Salatut elämät[/QUOTE]

Meillä taas ukko pistää vaipat VÄÄRÄÄN roskikseen, kun meillä vessassa erikseen ihan roskis roskis kaikkea vanulappuja-puikkoja, paperia yms. varten, sitten on erikseen pikkukori missä on ihan vaipalle tarkoitetut roskapussitkin, mutta ei se vaan mene jakeluun että vaipat kuuluu sinne omaansa.. sitten aina miettii että mistä ihmeestä tuo "seisoneen" vaipan haju tulee, kun ei se vaipparoskiskaan ehdi kauaa olemaan siinä ennenkuin täyttyy.
 
"anna"
Aah..päiväunille meno vapaapäivänä ni eikö joku naapureista
ala poraa tai naulaa, miksi juuri silloin? miksi ei tuntia aiemmin?
Toi on niin ärsyttävää!!

Mua ärsyttää:

Mässyttäminen (yök!!!!!!!!!!!),
Kiinni jäänyt tippalukko/suodatinpussin hajoaminen (yleensä jos on kiire), Varpaan potkaiseminen lattialistaan/pöydänkulmaan,
Avaat vissynhimoissasi pullon ja sieltä kuohuu puolet päälle/lattialle (yleensä kun on pukeutunut tai muuten kiireellä menossa johonkin),
Heität roskapussin mukana roskikseen samassa kädessä olleet avaimet/puhelimen, roskis on juuri tyhjennetty ja joudut kiipeämään sinne etsimään niitä,
menet aamulla suihkuun ja sieltä tulee hetken helvetin kylmää vettä/tönäiset hanan kylmälle.. kiva herätys.
 
"vieras"
Se kun lapsi on edellispäivänä sotkenut huoneensa ja laitettu siivoamaan. Edelliset sotkut on olleet vielä ihan siedettävät ja kun ne on siivottu niin huone on todella siistissä kunnossa. Ja sitten seuraavan päivän aikana se saa räjäytettyä siellä huoneessa sellaisen lelukaaoksen että hyvä kun sisälle saakka ovesta pääsee.
 
erratic harmaana
Koiranpaska!!!!! Ja koirat joiden annetaan juosta vapaana, koska "ei meidän pikku fifi kellekään pahaa tee". Ts. mua ärsyttää siis koiranomistajat ennemminkin :)

Se kun huomaat että lapsi menee pesemään tosi likaisia käsiään, ottaa saippuaa muttei hierokaan sitä kunnolla käsiin vaan saippua valuu veden mukana pois. Sitten mukula kuivaa saippuaiset ja likaiset kädet puhtaaseen käsipyyhkeeseen..

Se kun kakkosella käynnin jälkeen pönttö vedetään kansi auki ja paskavettä lentää rinkalle. Ja se että tietyt vieraat eivät tajua suihkuttaa jarrujälkiä vessassa käynnin jälkeen kun paska on vielä helposti irrotettavissa vaan joudun sitten itse hinkkaamaan ne ruskeat rannut pois kun ovat ihanasti kuivuneet kiinni. Tai vastaavasti jätetään kuukautisveritahroja rinkalle (YÖK!)

Myyjät/flyerien jakajat ym. jotka eivät kerta kaikkiaan tajua että ei kiinnosta vaan jatkavat tuotteensa tyrkyttämistä.

Kiinteistönvälittäjät/automyyjät jotka puhuvat vain miehelle kauppoja tehdessä. Jääpi kaupat tekemättä.

Ala-asteikäiset kersat jotka huutaa vittusaatanaa linja-autossa ja kuskaavat mukanaan potkulautoja ja muuta sälää jotka jätetään käytävälle niin että niihin vanhat ihmiset kompastelevat.

Se kun roskiksen päälle on aseteltu keko roskia, ja kun ajattelet laittavasi vielä yhden roskan sinne ennen tyhjentämistä niin osa roskista vyörähtääkin roskiksen taakse. Sieltä ne onkin sitten hauska onkia. No, tämä on kyllä ihan oma moka :)
 
Tulet kävellen töistä kotiin, ja ovella rupeat kaivamaan avaimia repusta, jonka syövereihin ne ovat kadonneet kummallisella tavalla, ja aiemmin vähän vaivannut pissahätä muuttuu aivan infernaaliseksi, jolloin joudut jalat ristissä paniikissa kaivelemaan niitä avaimia. Jalassa on toki myös toppahousut, että se vessaan meno ei olisi ainakaan liian helppoa.

Työkaveri, joka kylpee partavedessä. Ihan oikeasti, pitääkö sitä holvata puoli pulloa laakista päälleen?! :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Ken guru
Tulet kävellen töistä kotiin, ja ovella rupeat kaivamaan avaimia repusta, jonka syövereihin ne ovat kadonneet kummallisella tavalla, ja aiemmin vähän vaivannut pissahätä muuttuu aivan infernaaliseksi, jolloin joudut jalat ristissä paniikissa kaivelemaan niitä avaimia. Jalassa on toki myös toppahousut, että se vessaan meno ei olisi ainakaan liian helppoa.

Työkaveri, joka kylpee partavedessä. Ihan oikeasti, pitääkö sitä holvata puoli pulloa laakista päälleen?! :mad:
Tänään viimeksi hamuilin töissä käytävillä hajuveden pilviverhon läpi....Käyttäisi edes jotain hyvää tuoksua, mutta tuo tuoksuu vanhan naisen hajuvedelle + puuterille yhtä aikaa :x. Taitaa suihkutella sitä pelkästään ilmaankin.

Pissahätä on kyllä hassu juttu, koska kun on kiire, niin se pahenee suhteessa huomattavasti enemmän kuin että vain istuskelisi kotisohvalla, jolloin vitkuttelua voi jatkaa vaikka kuinka pitkään jos haluaa..:D.

Ja vielä tuosta aamuherätyksestä, että lisäksi se on rrrrrrrraivostuttavaa kun saisit pitkästä aikaa pitkän uuvuttavan viikon jälkeen nukkua la aamuna niin pitkään kuin haluat, niin joku soittaa 6.30 toisen kännykkään (lue:ei ainakaan minun) kun tuon jonkun ilta on vähän venähtänyt...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
......
Tulet kävellen töistä kotiin, ja ovella rupeat kaivamaan avaimia repusta, jonka syövereihin ne ovat kadonneet kummallisella tavalla, ja aiemmin vähän vaivannut pissahätä muuttuu aivan infernaaliseksi, jolloin joudut jalat ristissä paniikissa kaivelemaan niitä avaimia. Jalassa on toki myös toppahousut, että se vessaan meno ei olisi ainakaan liian helppoa.
Oi, samaistuin tähän niin täysillä!
 
-Jugurttipurkki tms mistä repee se kansi keskeltä ja joudut sit sormet sotkussa repiin ne reunapalat irti!!

-Jos peitto on menny väärinpäin et se pussilakanan suuaukko on naamaan päin, voi juma mikä kohtaus!! |O

-Se kun ei saa tyynyä hyvin vaikka kuinka möyhii ja pöyhii.

-Jäinen auto ja kauhee kiire |O

-Kun roskat leviää roskiskaappiin kun kukaan muu ei voi sitä v*tun roskista viedä kun minä.

-Kun mies ruokkii koirat, niin niitä papanoita ja hiutaleita on pitkinpoikin niiden ruokatynnyreiden ympärillä.. :headwall:

-Jos puntista kastuu lahje ja sisällä astut sukkasiltaan sen märän puntin päälle, voi yökkö...

-Ihmiset jotka ei kuuntele mitä niille sanoo tai ne jotka puhuu päälle!

-Jos tulee talvella hiki ulkona, niin silmälasit menee ihan huuruun. Perseestä.

-Istut alas, huokaiset ja ajattelet, että otat rennosti niin näköpiiriin osuu joku juttu mikä sit jää häiritseen niin et se on pakko tehdä...

Oikeesti mua ärsyttää niin moni asia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Maiskuttavat ja mässyttävät työkaverit, etenkin yksi niistä. Meinaan joka kerta saada jonkun kohtauksen kun se alottaa sen ruuan imemisen siitä lusikasta. Jonain päivänä mulla pimahtaa ja karjun "OTA SE LUSIKKA SUUHUN ASTI, SITÄ EI TARVITSE IMASTA 2CM PÄÄSTÄ, JA RUOKA SYÖDÄÄN SUU KIINNI JA SILMÄT AUKI EIKÄ SIITÄ NORMAALI IHMISELLÄ KUULU LITINÄÄ JA LOTINAA IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!!!!"

En tiedä miksi mua häiritsee niin paljon, no keskityn nyt tuijottamaan kauhulla sekopäisellä ilmeellä toinen silmä väpättäen sitä loisketta... Yleensä huomaan että mikro pimputtaa ja tajuan äkkiä lähteä kierrokselle.

Hitto että ottaa päähän. :D
 
-Jugurttipurkki tms mistä repee se kansi keskeltä ja joudut sit sormet sotkussa repiin ne reunapalat irti!!

-Jos peitto on menny väärinpäin et se pussilakanan suuaukko on naamaan päin, voi juma mikä kohtaus!! |O

-Se kun ei saa tyynyä hyvin vaikka kuinka möyhii ja pöyhii.

-Jäinen auto ja kauhee kiire |O

-Kun roskat leviää roskiskaappiin kun kukaan muu ei voi sitä v*tun roskista viedä kun minä.

-Kun mies ruokkii koirat, niin niitä papanoita ja hiutaleita on pitkinpoikin niiden ruokatynnyreiden ympärillä.. :headwall:

-Jos puntista kastuu lahje ja sisällä astut sukkasiltaan sen märän puntin päälle, voi yökkö...

-Ihmiset jotka ei kuuntele mitä niille sanoo tai ne jotka puhuu päälle!

-Jos tulee talvella hiki ulkona, niin silmälasit menee ihan huuruun. Perseestä.

-Istut alas, huokaiset ja ajattelet, että otat rennosti niin näköpiiriin osuu joku juttu mikä sit jää häiritseen niin et se on pakko tehdä...

Oikeesti mua ärsyttää niin moni asia :D
Mä ymmärrän että on totuttu taistelemaan puheenvuorosta kun on sisaruksia, mutta tekee mieli alkaa puhumaan huutaen siihen päälle, tosi ärsyttävä tapa. :mad:
Tänään mua ärsyttää aivan sairaasti kaikki joten oiva ketju, kiitos ap!
 
erratic harmaana
Mutta kaikista ketuttavin homma on kyllä kun heräät keskellä yötä siihen että lapselle on tullu mahatauti ja se yrjöö sänkyynsä. Ja se jos päiväkodista tulee viesti että joltakulta on löytyny kihomatoja tai täitä.. Horror! Vaikka niitä ei oliskaan kotiin asti tullu, silti..
 

Yhteistyössä