Käsityöketju

Nyt ei oo hetkeen valmistunut mitään...
Tekeillä on tällä hetkellä Huopasesta lapaset tytölle, itselle seiskveikasta säärystimet ja Rosesta ranteenlämmittimet...

Kun taas vaan saisi aikaan. Eilenkin illalla otin tytön jumpan ajaksi käsityön mukaan, mutta olinkin sitten siellä yleisönä joten jäi tekemättä....
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
tott
Neulon tytölle kännykkäpussia (musta-pinkkiraitaa). Ei ole ihan vielä valmis. Nyt olen neulomassa pussiin hihnaa, että saa sen kaulalle. Seuraavaksi neulon läpän ja laitan nappikiinnityksen. Viimeisenä valmistuu vuori trikookankaasta pussin sisään niin ei tartu langan nöyhtä kännykkään.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
IhanaValo
Ihana neule Booty :)

Miulla on useampikin homma kesken, viimeks sain valmiiks violetin palmikkohuivin/kaulaliinan äidilleni, siitä ei mahda kuvaa olla..
Mut keskeneräisistä voin laittaa kuvan jos onnistun..
 
IhanaValo
Aijaa.com - 9375594.jpg
Tässon se äidin kaulaliina.

Aijaa.com - 9375595.jpg
Veljen pipo jonka annoin joululahjaksi, en ottanu valmiista kuvaa ees.

Aijaa.com - 9375596.jpg
Tässä ne tän hetkiset keskeneräiset..violetti-musta ja punainen on huiveja/kaulaliinoja, harmaa on kaulurinalku, oon vaan vähän jumissa siinä, pitäs etsiä ohje ettei tarviis säveltää ite..ruskearaidallinen yrittää olla sukka :)
 
Turkilmas
Oi vitsit Booty!!! Aivan ihanat nuo palmikot ja tosi hieno muutenkin. Sä se osaat :). Mä vasta hiljan, pitkän ja hartaan opiskelun jälkeen, opin tekemään kahdella palmikkoa. Tuota sun tekemää en taida uskaltautua edes yrittämään.

Ja IhanaValollakin älyttömän kauniit nuo liinan palmikot. Mä saan itse aikaiseksi vaan semmoisia epämääräisiä... Mukavia alkuja myös, sulla näemmä sama tapa kuin mulla, eli useampi projekti samanaikaisesti päällä :)
 
Oi vitsit Booty!!! Aivan ihanat nuo palmikot ja tosi hieno muutenkin. Sä se osaat :). Mä vasta hiljan, pitkän ja hartaan opiskelun jälkeen, opin tekemään kahdella palmikkoa. Tuota sun tekemää en taida uskaltautua edes yrittämään.

Ja IhanaValollakin älyttömän kauniit nuo liinan palmikot. Mä saan itse aikaiseksi vaan semmoisia epämääräisiä... Mukavia alkuja myös, sulla näemmä sama tapa kuin mulla, eli useampi projekti samanaikaisesti päällä :)
Kiitos :) Mutta tuosta se lähtee...pikkuhiljaa vaikeammaksi...
 
Turkilmas
Niin ja mulla on tekeillä pari virkattua vauvanpeittoa ja yksi tilkkupeitto. Vauvanpeitot alkaa olla loppusuoralla, tilkkupeitto ei todellakaan :D.

Aloitin myös silppuamaan lumppuja, ajattelin tehdä semmoisen lattiatyynyn :).

Kuvia ei ole, mutta kun valmista tulee, niin laitan tänne:

mustikkametsän tarinoita

P.S. ja tuolta linkin takaa, toiseksi uusimmasta jutusta, näkyy mun säälittävät palmikot epämääräisen muotoisessa sohvatyynyssä :D
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
IhanaValo
Ja IhanaValollakin älyttömän kauniit nuo liinan palmikot. Mä saan itse aikaiseksi vaan semmoisia epämääräisiä... Mukavia alkuja myös, sulla näemmä sama tapa kuin mulla, eli useampi projekti samanaikaisesti päällä :)
Joo, tuntuu että jos vaan yhtä ja samaa vaan yrittäis puurtaa valmiiks niin tulis tylsistys. Nyt voi valita vähän haluaako tehdä helppoa vai vähän enemmän ajatustyötä vaativaa neuletta :)
Lisäks saan ihan liikaa ideoita jotka on pakko aloittaa samoin tein :ashamed:

Kivoja kuvia blogissas. :)

Meah; Suloiset lapset ja kivat vaatteet.
 
Joo, tuntuu että jos vaan yhtä ja samaa vaan yrittäis puurtaa valmiiks niin tulis tylsistys. Nyt voi valita vähän haluaako tehdä helppoa vai vähän enemmän ajatustyötä vaativaa neuletta :)
Lisäks saan ihan liikaa ideoita jotka on pakko aloittaa samoin tein :ashamed:

Kivoja kuvia blogissas. :)

Meah; Suloiset lapset ja kivat vaatteet.
Mulla on välillä monen monta hommaa kesken ja olo on ettei mitään tule valmiiks. Sit vaan täytyy puskea se yksi vaan tuskalla läpi ja on voittajaolo sen jälkeen.
 

Yhteistyössä