Kysyttävää Kastanjalta? Vastaan VAIN mustille

"Noo"
On musta nikki, en tosin käyttänyt 2v 4kk. Voisin ehkä muistaa vielä tunnuksenkin. Eli 50% vaatimuksista täyttyy.

Oletko juonut Kastanjalikööriä? Tiedätkö saako sitä mistään Suomesta?

[QUOTE="Noo";25457473]On musta nikki, en tosin käyttänyt 2v 4kk. Voisin ehkä muistaa vielä tunnuksenkin. Eli 50% vaatimuksista täyttyy.

Oletko juonut Kastanjalikööriä? Tiedätkö saako sitä mistään Suomesta?[/QUOTE]
minä olen ilmeisesti keskutellut kanssasi mustanakin.=)

Miksi nimimerkkisi on " Kastanja" ?
Lajitteletko kotitaousjätteesi, jos, niin mitkä ja jos et, niin mikset? :D
Mikä on lempikukkasi?
Itseasiassa keksin tuon nikin aikanaan vastatakseni yhteen myynti-ilmoitukseen kauan sitten. Siitä varmaan jo 4 vuotta. Sen jälkeen en ole nikkiä käyttänytkään, kunnes sitten keksin ihan alkaa palstailemaan sillä 2-3 kuukautta sitten:D

Lajittelen paperit, lasit, paristot, biojätteet. Maitotölkit on mennyt sekaroskiin, kun tuossa meidän taloyhtiön roskiksessa ei oo niille mitään erillistä keräystä.

Mun lempikukka on kirsikankukka:heart:

P.s. Kastanja on vahva puu, ja sopisi myös naisen nimeksi tosin ei taida olla hyväksyttävissä kuten "Kukka" ja "Meri" jne....

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25457541:
Joku just ehti kysyä samantyylistä kysysymystä.
Olin kysymässä kauan olet palstaillut,kun ihan tässä lähiaikoina vasta oon suhun kiinnittänyt huomiota? :)
Tosiaan maksimissaan sen 3 kuukautta, en muista tarkkaa aikaa enkä edes ekaa postaustani. Huomasin että ei noita omia postauksiakaan pääse ilmeisesti kovin pitkälle tarkistamaan? Joskus olis ihan kiva käydä tsekkaamassa, mitä sitä on oikein tullut kirjoitettua ja mihin tyyliin, kun pari harmaata on vedellyt hernesoppaa. Mutta omathan on ilmavaivansa.:popcorn:

Yhteistyössä