Kysyttävää Kastanjalta? Vastaan VAIN mustille

Kun täällä on näemmä ollut tapana aina silloin tällöin laittaa vakkareiden aloittesta ketju, jossa saa kysellä asioita niin ajattelinpa laittaa omani. Tosin kuten jo otsikossa lukee, vastaan sitten vain mustille eli niille joilla on täällä vakkaritunnus:whistle:

Ja tämähän jo vei osansa ketjun mielenkiinnosta vai mitä....:LOL:

harmaa ja ylpeä siitä
niin, no en usko että ketään harmaata sen enempää kuin mustaakaan kiinnostaa kysellä sinulta mitään. Netistä kopioitu kuva nimimerkki ei innosta minua kysymään sinulta yhtään mitään, elä omaa elämääsi, minäkin elän omaani.

Kävit oikeasti Toronton sinaus-tilaisuuksiissa? Minkä seurakunnan/porukan mukaan joudut niihin?
Jep. No en ole Torontossa asti käynyt, mutta samainen "Toronton siunaus" eksyi suomeenkin Suur-Helsingin seurakunnan kautta, kuka lie pastori ne tuulet sinne "puhalsi". Olin nuori parikymppinen tytönhupakko kun sinne jouduin, ihan siitä syystä että mua niihin tilaisuuksiin pyydettiin.

Jep. No en ole Torontossa asti käynyt, mutta samainen "Toronton siunaus" eksyi suomeenkin Suur-Helsingin seurakunnan kautta, kuka lie pastori ne tuulet sinne "puhalsi". Olin nuori parikymppinen tytönhupakko kun sinne jouduin, ihan siitä syystä että mua niihin tilaisuuksiin pyydettiin.
Aika villiä. Törmäsin tuohon kun joskus hain tietoa Nokia Mission taustoista.. mä täysin uskonnoton mutta on pienimuotoinen hihhulifetissi :D

Yhteistyössä